• V a m p i r e      D i a r i e s      ~      R o l l e n t o p i c



    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: (mens, vampier, weerwolf ect. hou wel rekening ermee dat dit vampire diaries is)
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:


    Mensen:
    - Alexis Charley McMunton • 19 jr. • xNotlovejustme • 1
    - Gereserveerd voor Pebble

    - Bhreac Pherson • 20 jr. • Enchanter • 1
    -

    Vampiers:
    - Scarlett Luna Belacqua • 19 jr. • Reincarnate • 1
    -

    - Gereserveerd voor xNotlovejustme
    -

    Weerwolven:
    - Jamie King • 17 jr. • geleninja • 2
    -

    - Andrew Jace Campbell • 21 jr. • Reincarnate • 2
    -

    Heksen:      Vrouwlijke heksen zitten vol!
    - Avais Elfrida Dyna • 18 jr. • Enchanter • 1
    - Aure Carlyn Salpa • 18 jr. • Djibriel • 2

    -
    -


    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 personages p.p.!!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 350 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 13:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Ik werk nog aan een verhaallijn. Het is erg moeilijk om los te denken van het originele verhaal.


    Oke, mag ik een vrouwelijke heks?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    (...)

    Oke, mag ik een vrouwelijke heks?


    Ik zal je erbij zetten! Leuk dat je mee doet :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    "I was a kid then, now i'm a wicked witch"


    Naam: Aure Carlyn Salpa
    Leeftijd: 18 30/05/1996
    Ras: heks
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 13:11 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik zal binnenkort alle nieuwe rollen erbij zetten en het verhaal erbij zetten :)

    Zouden jullie al willen beginnen of zullen we nog even wachten tot er wat meer mensen bij zijn?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oewh mag ik een vrouwelijke vampier?


    -

    Verityy schreef:
    Oewh mag ik een vrouwelijke vampier?


    Ik zal je erbij zetten :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †



    N a a m:
    Andrew Jace Campbell
    L e e f t i j d:
    21, geboren op 24 September 1993
    R a s:
    Weerwolf
    U i t e r l i j k:
    (FC; Jamie Campbell Bower)
    Andrew heeft half-lang blond haar en ijs-blauwe ogen, ook heeft hij hele fijne wenkbrauwen. Zijn wenkbrauwen heeft hele fijne lippen met een lichte roze-achtige kleur.Hij heeft een lichte huidskleur en zijn lichaam is redelijk gespierd. Andrew is erg trots op zijn uiterlijk en zorgt ook erg goed voor zichzelf. Hij is 1,83 lang en weegt 72 kilo. Andrew heeft vooral lange benen en daardoor lijkt hij ook heel erg lang. Hij heeft in zijn linkeroor een oorbel en in zijn neus heeft hij een ringetje laten zetten. Dit deed hij al op een jonge leeftijd om te rebeleren tegen zijn ouders.
    K a r a k t e r:
    Andrew is een zacht aardige jongen en draagt weinig schuld in zich. Toch hangt er een mysterieuze en kille sfeer om hem heen. Hij is soms erg verlegen en houdt zich in het begin een beetje op afstand. Andrew ziet merendeels alleen maar het goede in de persoon, maar als je hem boos maakt dan ben je de pineut. Hij wordt niet snel boos, maar als hij eenmaal boos is dan is hij ook echt goed boos en kan je het wel vergeten op dat moment. Hij kan erg romantisch zijn en lief zijn voor de mensen waarvan hij houdt.
    G e s c h i e d e n i s:
    Andrew had een hele moeilijke jeugd. Al op jonge leeftijd had hij vaak ruzie met zijn ouders en voelde zich niet thuis. Hij werd vaak geslagen door zijn vader als hij weer eens tekeer ging tegen hem. Andrew ging maar al te graag in tegen zijn vader, omdat hij een hele andere mening had dan zijn vader. Pas na een paar jaar durfden zijn ouders toe te geven dat hij ten vondeling was gelegd en dat zij hem hadden geadopteerd. Sinds dien spreekt Andrew zijn ouders niet meer en woont hij op zichzelf. Hij is al uit huis sinds zijn 16de en heeft een leuk klein appartementje in het centrum.
    E x t r a:
    Dit is Andrew in zijn weerwolf-vorm.



    Oke, voor het eerst sinds tijden ga ik een man spelen >.<
    So no judge please als het slecht is, wanneer we eenmaal begonnen zijn..

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 18:57 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een vrouwelijke weerwolf mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Zou ik een vrouwelijke weerwolf mogen?


    Ik zal je erbin zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam: Jamie King
    Leeftijd: 17
    Ras: weerwolf
    Uiterlijk: Jamie is niet zo groot en heeft lang bruin haar. Ze heeft een bleke huid en licht blauwe ogen. Ze probeert er altijd verzorgd uit te zien, maar niet al te opvallend. Ze is ziet er niet heel opvallend uit, ze iemand waar je gemakkelijk overheen kijkt of vergeet.
    Karakter: Jamie is een stil meisje. Ze is niet verlegen, maar zegt niet veel. Ze zorgt er meestal voor dat ze niet opvalt en dat mensen haar niet herkennen. Dit is haar manier van overleven, maar het liefst zou ze een gewoon leven lijden. Het liefst zou ze vrienden om zich heen hebben en een vrolijk leven lijden, maar ze weet dat dit niet kan. Ze is iemand die snel gehecht raakt aan mensen en het niet met anderen praten is boor haar een manier om zichzelf te beschermen. Ze is beleefd en vriendelijk, maar behoud altijd een afstand naar anderen. Ze is best wel eenzaam en is dat eigenlijk ongelofelijk zat. 
    Geschiedenis: Jamie King werd geboren als Annabel  Wilson. Ze werd geboren op een boerderij net buiten een klein stadje. Op haar 14e leerde haar vader hoe ze moest auto rijden. Twee weken later reed ze per ongeluk iemand aan. Hoewel het niet haar bedoeling was en de politie zei dat het een ongeluk was, werd haar weerwolfvloek geactiveerd. De eerst volgende volle maan veranderde ze in een wolf voor haar familie. Haar vader kreeg het voor elkaar haar in de kelder op te sluiten en ze deed niemand iets aan. Haar ouders hadden echter geen flauw idee wat ze met haar moesten doen en haalde de kerk er bij. Die konden niets voor haar doen en vertelde haar vader dat ze monster uit de hel was en daar naar terug gestuurd moest worden. Ze liep weg voordat ze dat konden doen en is op de vlucht sinds. Ze verdiend meestal geld door in bars of cafés te werken, verder probeert ze haar school af te maken. Iedere volle maan sluit ze zichzelf op. 
    Extra:  Ze heeft nog nooit een andere weerwolf ontmoet en weet ook niet waarom ze in een weerwolf veranderd. (aangezien haar ouders niet wisten dat ze het weerwolf gen hadden en ook nooit hadden geactiveerd)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:39 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Is Jamie goed zo?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Is Jamie goed zo?


    Ja ze is goed zo


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)
    N a a m:
    Andrew Jace Campbell
    L e e f t i j d:
    21, geboren op 24 September 1993
    R a s:
    Weerwolf
    U i t e r l i j k:
    (FC; Jamie Campbell Bower)
    Andrew heeft half-lang blond haar en ijs-blauwe ogen, ook heeft hij hele fijne wenkbrauwen. Zijn wenkbrauwen heeft hele fijne lippen met een lichte roze-achtige kleur.Hij heeft een lichte huidskleur en zijn lichaam is redelijk gespierd. Andrew is erg trots op zijn uiterlijk en zorgt ook erg goed voor zichzelf. Hij is 1,83 lang en weegt 72 kilo. Andrew heeft vooral lange benen en daardoor lijkt hij ook heel erg lang. Hij heeft in zijn linkeroor een oorbel en in zijn neus heeft hij een ringetje laten zetten. Dit deed hij al op een jonge leeftijd om te rebeleren tegen zijn ouders.
    K a r a k t e r:
    Andrew is een zacht aardige jongen en draagt weinig schuld in zich. Toch hangt er een mysterieuze en kille sfeer om hem heen. Hij is soms erg verlegen en houdt zich in het begin een beetje op afstand. Andrew ziet merendeels alleen maar het goede in de persoon, maar als je hem boos maakt dan ben je de pineut. Hij wordt niet snel boos, maar als hij eenmaal boos is dan is hij ook echt goed boos en kan je het wel vergeten op dat moment. Hij kan erg romantisch zijn en lief zijn voor de mensen waarvan hij houdt.
    G e s c h i e d e n i s:
    Andrew had een hele moeilijke jeugd. Al op jonge leeftijd had hij vaak ruzie met zijn ouders en voelde zich niet thuis. Hij werd vaak geslagen door zijn vader als hij weer eens tekeer ging tegen hem. Andrew ging maar al te graag in tegen zijn vader, omdat hij een hele andere mening had dan zijn vader. Pas na een paar jaar durfden zijn ouders toe te geven dat hij ten vondeling was gelegd en dat zij hem hadden geadopteerd. Sinds dien spreekt Andrew zijn ouders niet meer en woont hij op zichzelf. Hij is al uit huis sinds zijn 16de en heeft een leuk klein appartementje in het centrum.
    E x t r a:
    Dit is Andrew in zijn weerwolf-vorm.



    Oke, voor het eerst sinds tijden ga ik een man spelen >.<
    So no judge please als het slecht is, wanneer we eenmaal begonnen zijn..


    ik begon lichtelijk te piepen toen ik Jamie zag, man man man, aantrekkelijk


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    ik begon lichtelijk te piepen toen ik Jamie zag, man man man, aantrekkelijk


    Hij is zooooooo cute! Damn toen ik hem zag in 'The Mortal Instruments', was ik echt verkocht!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Hij is zooooooo cute! Damn toen ik hem zag in 'The Mortal Instruments', was ik echt verkocht!


    Heb je hem wel eens horen zingen? Dat klinkt ook echt zo mooi!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.