• V a m p i r e      D i a r i e s      ~      R o l l e n t o p i c



    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: (mens, vampier, weerwolf ect. hou wel rekening ermee dat dit vampire diaries is)
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:


    Mensen:
    - Alexis Charley McMunton • 19 jr. • xNotlovejustme1
    - Gereserveerd voor Pebble

    - Bhreac Pherson • 20 jr. • Enchanter1
    -

    Vampiers:
    - Scarlett Luna Belacqua • 19 jr. • Reincarnate1
    -

    - Gereserveerd voor xNotlovejustme
    -

    Weerwolven:
    - Jamie King • 17 jr. • geleninja2
    -

    - Andrew Jace Campbell • 21 jr. • Reincarnate2
    -

    Heksen:      Vrouwlijke heksen zitten vol!
    - Avais Elfrida Dyna • 18 jr. • Enchanter1
    - Aure Carlyn Salpa • 18 jr. • Djibriel2

    -
    -


    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 personages p.p.!!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 350 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 13:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zal hem morgen maken, want ik noet nu weg. Byee!

    Verityy >> TheHangingTree


    -

    Naam: Max Gratica De La Torre
    Leeftijd: lijkt 21 geboren op 16 februari 1472
    Ras:Vampier
    Uiterlijk:

    Max heeft kort Bruin haar, hij heeft Bruine ogen,zijn neus is iets groter dan de gemiddelde neus. hij heeft een sixpack. zijn huid is licht gebruind, zijn lippen zijn perzikachtig (kleur en vorm) Max heeft een schattig klein snorretje die nog aan het groeien is. Max is niet dik en hij is niet dun. hij heeft een kleine tatoeage boven op zijn borstkas, waar de naam Daisy staat. zijn hoofd heeft een normale vorm. Max heeft ook witte tanden (dus ook hoektanden als vampier)
    Karakter: Max is een lieve jongen, hij kan af en toe bot overkomen en wilt graag iedereen geheim weten, hij zal ze nooit door vertellen en kan dus goed geheimen bewaren, hij bewaart zijn eigen geheimen ook. Max is ongeduldig en wil altijd gelijk antwoorden hebben, als dat niet binnen 20 sec. antwoord zegt Max meestal: ik heb je wat gevraagd hoor! Max zal nooit iemand bedriegen of tegen iemand liegen, dat doet hij alleen als het over geheim gaat (dus zijn eigen geheim en geheimen van anderen) Max rent meestal snel weg als er maar een druppeltje bloed valt. Max houd niet van geweld en vechten en zal daar dus ook uit de buurt van blijven. Max zal wel anderen beschermen, ookal houd hij niet van vechten. Max is een goed mens en geeft om de natuur. Max zal nooit zijn eigen mening vertellen omdat hij bang is om iemand te kwetsen. Max is snel boos en veranderd bij soms maar een woord van emotie, dus je kan hem snel kwetsen. Max kan goed zingen en tekenen.
    Geschiedenis: Max is met zijn zusje op gegroeit in een klein houten huisje aan het bos, zijn ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk, daar zal Max niet snel over praten. Max heeft vanaf zijn 7e voor zijn 3 jarige zusje (toen) gezorgd.
    Extra: Max speelt in een band genaamd The world of you. Max heeft ook een mopshond genaamd Heaven
    Heaven ziet er zo uit:




    ik hoop dat hij zo goed is, ik ga alexis veranderen.. Dus ze is straks helemaal anders!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 7:52 ]

    Zou ik een mens (meisje) mogen reserveren?
    Zo ja, dan faceclaim ik Elsa Hosk :3

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 0:27 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik ga mijn rol zo snel mogelijk invullen (:


    -

    "If your dreams don't scare you, they aren't big enough."



    Willow Jane Thymes

    _________________________________


    Geboortedatum:
    6 mei 1995. Dit betekent dat ze nu 19 jaar oud is.

    Ras:
    Mens.



    Uiterlijk:
    Het eerste wat je opvalt wanneer je Willow ziet, is haar hele lichte, blonde haar, dat in een zwakke natuurlijke slag tot net onder haar borsten valt. Het tweede wat opvalt, zijn haar doordringende ijsblauwe ogen. Deze zijn omrandt met lange wimpers, waar altijd een lik zwarte mascara overheen ligt.
    Onder deze opvallende ogen heeft Willow een rechte neus en volle, lichtroze lippen.
    Lo is ongeveer 1,64 meter lang en heeft een tenger lichaam met lichte vrouwelijke vormen. Dit betekent dat ze een C-cup heeft en ronde billen, hoewel dit komt door de oefeningen die ze dagelijks doet. Daarnaast loopt ze ook nog hard.
    Qua kledingstijl is Willow erg meisjesachtig. Ze draagt graag jurkjes en rokjes, maar heeft ook wel dagen dat ze een spijkerbroek met een leuk bloesje of hemdje draagt. Wel draagt ze altijd hakken, tenzij er buiten sneeuw ligt of aan het werk is. Haar make-up is vrij natuurlijk, ze draagt dagelijks eyeliner, mascara en oogpotlood. Wanneer ze uitgaat wil ze nog wel eens lipstick en oogschaduw hieraan toevoegen.
    Om haar nek heeft Willow een ketting hangen, waaraan een ring met een Lapis Lazuli steen hangt. Deze is al lang in de familie, maar is nu bij Willow terecht gekomen.

    Karakter:
    Leergierig.
    Hoewel Lo al een jaar van de middelbare school is, en ze graag zou willen studeren, heeft ze dit jaar een tussenjaar. In dit jaar wil ze zoveel mogelijk geld sparen om het volgende jaar naar een universiteit in New York te kunnen.
    Buiten dat ze nu niet naar school gaat, wil Willow toch van alles leren en is ze erg oplettend in haar omgeving. Ook is ze erg geïnteresseerd in mythes en volksverhalen, waardoor haar kleine appartementje vol ligt met boeken en krantenknipsels. Doordat Lo veel fantasie heeft, en van mensen kijken houdt, houdt ze een notitieboekje bij, waarin ze iedereen in Mystic Falls koppelt aan een mythisch wezen. Ze houdt dit verborgen voor iedereen, deels omdat ze zich ervoor schaamt en bang is dat iemand het vindt.

    Beheerst.
    Lo is 19 jaar oud, en de meeste jongeren van haar leeftijd gaan elke week uit. Ook Willow gaat regelmatig uit, naast haar werk in de bar van Mystic Falls, maar vindt het moeilijk om los te komen. Willow is heel goed in het in toom houden van haar emoties, heeft moeite met los komen en is erg onzeker als het gaat om plezier hebben. Hier heeft ze vaak alcohol nodig en, wanneer ze genoeg op heeft, zullen deze problemen dan ook opgelost worden. Het nadeel hieraan is wel dat ze dan alles wat ze denkt eruit gooit, of dit nou aardig is of niet. Ook zal ze dan de volgende ochtend met een enorme kater in bed liggen, naast haar ochtendhumeur.

    Zelfstandig.


    Willow woont, ondanks dat ze nog erg jong is, op zichzelf in een klein appartementje in het centrum van Mystic Falls. Ze betaald de huur zelf door te werken bij de local bar van Mystic Falls en neemt geen geld aan van haar ouders. Ze kan goed voor zichzelf zorgen, is goed in koken en kan goed op eigen benen staan.
    Het volgende jaar wil Lo graag Mythologie gaan studeren in New York, waar ze elke maand geld voor opzij zet.
    Willow kan erg koppig zijn over haar zelfstandigheid en heeft, naar eigen zeggen, niemand nodig. Toch weet ze ergens dat dit zal veranderen wanneer ze verliefd zal worden. Dit probeert ze tegen te houden.

    Geschiedenis:
    Lo komt uit een groot gezin, met een oudere broer en zus en een jonger broertje. Haar oudere broer en zus, Hardin en Nathalie, zijn niet alleen een tweeling, maar ook beste vrienden, waardoor zij alles samen deden. Haar jongere broertje daarentegen, Andrew, heeft een vorm van autisme, waardoor hij erg slecht was in sociale contacten en emoties tonen en vaak alleen wilde spelen. Dit betekend dat Willow al van kinds af aan alleen speelde.
    Willow is opgegroeid in Mystic Falls, maar toen ze 13 was, had haar vader een baan aangeboden gekregen in Louisville, waardoor het gezin verhuisde. Zodra Willow 18 was en haar High School-diplima in handen had, huurde ze een appartement is en ze terug verhuisd naar Mystic Falls.
    De band met haar ouders is verzwakt na de verhuizing naar Louisville, maar Lo gaat regelmatig op bezoek en belt minstens twee keer per week naar huis.

    Extra:
    Willow heeft vermoedens over het bestaan van vampiers, heksen en weerwolven, maar denkt vaak ook dat dit komt doordat ze er zo in geloofd. Ze is echter niet bang voor de wezens, ook al zou ze dit misschien wel moeten zijn.
    Mythologie is dan ook haar grootste hobby en ze besteed er aardig wat uren aan. Verder houdt ze ook erg van tekenen, lezen, dansen rond haar appartement en bakken.
    Alle meubelen in Lo's appartement zijn tweedehands of van haar oma geweest, die ze zelf met stof opnieuw bekleed heeft.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 1:00 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Willow is zo goed als af! Als er nog iets is wat ik moet toevoegen of veranderen, laat maar weten (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ziet erg goe uit!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is er eigenlijk al een verhaallijn?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Is er eigenlijk al een verhaallijn?


    Ik ben er nog mee bezig, maar aangezien ik een kind heb, heb ik er nog niet echt tijd voor om hem af te maken..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Ik ben er nog mee bezig, maar aangezien ik een kind heb, heb ik er nog niet echt tijd voor om hem af te maken..


    Oké, dan wacht ik af (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Wanneer gaan we nu beginnen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Wanneer gaan we nu beginnen?


    Tot dat mensen hun rol af hebben.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou je Willow er boven bij willen zetten? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Zou je Willow er boven bij willen zetten? (:


    Zal ik doen zodra ik thuis ben :) ik ben nu nog onderweg naar huis


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †