• Hea lieve mensjes,
    Ik heb dus een goede vriend en hij zit nog niet zo lang op Q. Hij is begonnen met een verhaal, maar hij heeft nog maar heel weinig abos, eigenlijk alleen ik, en daar krijgt hij heel weinig zelfvertrouwen van, terwijl hij echt heel goed kan schrijven. Ik heb namelijk al meer verhalen van hem gelezen en ik weet zeker dat hier veel meer mensen zijn storie leuk zullen vinden:

    Wat de mooiste avond van haar leven had moeten worden, wordt een ramp. Anne viert Nieuwjaar bij haar buurjongen Arthur. Maar wat romantisch zou moeten zijn heeft grote gevolgen. Een love-is-in-the-air vuurpijl valt om en komt terecht bij Anna.
    De volgende dag wordt ze wakker in het ziekenhuis en komt ze erachter dat haar ene been weg is en haar andere gebroken is. Hierdoor zal ze haar grootste passie op moeten geven, dansen.
    Als ze Arthur, op wie ze helemaal verliefd is, ziet zoenen met haar beste vriendin Joanne heeft Arthur het helemaal verknald.
    Kan hij het nog goed maken...


    De titel is: Verknald http://www.quizlet.nl/stories/61862/verknald/ Het is op Q natuurlijk niet heel erg gebruikelijk om een nederlandse titel te nemen, maar ik vind m wel heel toepasselijk.
    Dus zouden jullie zo lief willen zijn om even te kijken en een abo te nemen. (flower) Dan zouden jullie hem en mij heel blij maken.
    CHEERS


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    O en zou je hier even kunnen zetten of je het een leuke storie vind??? tnx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Deze inleiding maakt me niet bepaald nieuwsgierig, maar vooruit, ik kijk wel even.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zijn schrijfstijl is ook niet echt mijn ding, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Zijn schrijfstijl is ook niet echt mijn ding, sorry.

    maakt niet uit, ieder zn eigen smaak. Jammer.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ieder zijn smaak inderdaad. Rondje Spotlight voor jou.(Y)

    Jablan schreef:
    Ieder zijn smaak inderdaad. Rondje Spotlight voor jou.(Y)

    tanx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hij verdient een kudo, puur om het feit dat hij 'wordt' in de inleiding goed heeft geschreven.
    Succes met de story :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Neen bedankt.


    comfort in c h a o s

    C18 schreef:
    Hij verdient een kudo, puur om het feit dat hij 'wordt' in de inleiding goed heeft geschreven.
    Succes met de story :]
    Flauwe reactie. Ik heb net naar jouw verhaal Killer's instinct gekeken en zag in jouw intro al drie taal/stijlfouten. Bij de schrijver van 'Verknald' staat 14 jaar in zijn profiel, hoe foutloos Nederlands schreef jij op die leeftijd?

    Jablan schreef:
    (...)Flauwe reactie. Ik heb net naar jouw verhaal Killer's instinct gekeken en zag in jouw intro al drie taal/stijlfouten. Bij de schrijver van 'Verknald' staat 14 jaar in zijn profiel, hoe foutloos Nederlands schreef jij op die leeftijd?


    niet zo snel happen "jongetje". Ze geeft juist een compliment, gezien zo goed als iedereen dat fout schrijft. + Ik heb even naar haar intro gekeken, voor mij zijn er geen fouten. Het is gewoon een andere schrijfstijl; volwassener. En als jij dat niet kan lezen, weet je vanaf nu dat je nog wat moet groeien voordat je zulke uitspraken uit ;)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 8:28 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Jablan schreef:
    (...)Flauwe reactie. Ik heb net naar jouw verhaal Killer's instinct gekeken en zag in jouw intro al drie taal/stijlfouten. Bij de schrijver van 'Verknald' staat 14 jaar in zijn profiel, hoe foutloos Nederlands schreef jij op die leeftijd?

    Het is eerder een compliment dan een gemene opmerking hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jablan schreef:
    (...)Flauwe reactie. Ik heb net naar jouw verhaal Killer's instinct gekeken en zag in jouw intro al drie taal/stijlfouten. Bij de schrijver van 'Verknald' staat 14 jaar in zijn profiel, hoe foutloos Nederlands schreef jij op die leeftijd?

    Oh in dat geval mijn excuses naar de schrijver, 't was niet als flauwe/gemene reactie bedoeld, maar als iets positiefs. Kijk als jij dat zo interpreteert, dan kan ik daar weinig aan doen behalve nu 't tegendeel even duidelijk maken :]
    Och, mensen mogen zich vrij voelen om die taal/stijlfouten bij m'n verhaal te melden. Heb al twee jaar geen Nederlands gehad en schrijf om 't een beetje op pijl te houden, but - as you say - compleet foutloos schrijven is redelijk lastig. Of je nu 14 of 40 bent :]


    No growth of the heart is ever a waste

    @C18, DarkSavior: niets aan de hand. Het is gewoon het nadeel van geschreven tekst, je mist de intonatie en daardoor heb ik het verkeerd begrepen.

    Mea Maxima Culpa