• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:19 ]

    Sparen. Als je niet meteen iets weet, kan je het beter opzij houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou een cut-out board, of zo iets, van Liam Payne kopen. Maar ik ben een stalker mja :'d


    wat was dit ookalweer

    Ja, dat is wel persoonlijk.. iedereen houdt wel van andere dingen. Ik persoonlijk zou make-up vragen (of een waardebon voor bv. het Kruidvat) of een stijltang ofzo? Misschien een trui? Als je het echt niet weet kan je misschien gewoon een waardebon vragen, dan kan je zelf iets uitkiezen...


    None but ourselves can free our minds.

    Ik persoonlijk zou waarschijnlijk een cadeaupakket of een cadeaubon van Lush vragen, maar dat is gewoon omdat zij een hemelse kerstcollectie hebben en ik uit mijn eigen portemonnee 7/8 euro voor een douchegel of 5 euro voor een bathbomb te veel vind. Maar ja, that's me.
    Een Bol.com cadeaukaart / Spotify-premium abonnement/Netflix abonnement misschien?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    Ik persoonlijk zou waarschijnlijk een cadeaupakket of een cadeaubon van Lush vragen, maar dat is gewoon omdat zij een hemelse kerstcollectie hebben en ik uit mijn eigen portemonnee 7/8 euro voor een douchegel of 5 euro voor een bathbomb te veel vind. Maar ja, that's me.
    Een Bol.com cadeaukaart / Spotify-premium abonnement/Netflix abonnement misschien?


    Precies hetzelfde :')

    Zelf zou ik boeken, series of films willen


    -

    Boeken, posters, films, bioscoopkaartjes, paardrijspullen


    take me back to the basics and the simple life

    Bonafonte schreef:
    Sparen. Als je niet meteen iets weet, kan je het beter opzij houden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sparen.
    Je zegt dat je nu niks leuks weet, dus kun je het beter opzij zetten en als je over een paar maanden iets leuks ziet kun je dat kopen.
    Terwijl als je nu een "cadeau" neemt omdat je niks anders weet, kun je over een paar maanden bijv. niet die leuke boeken-box kopen die je hebt gezien die net uit is. :Y)

    Als je op het moment niks leuks weet, kan je beter even sparen. Want helaas heb je alle geld in de wereld op het moment dat je niks wilt en net als je iets wilt, is het geld opeens spoorloos....

    Maar persoonlijk zou ik het uitegeven aan boeken of itunes cards. Maar helaas ben ik blut (no_chears)


    -

    Ik vraag altijd Dvds voor mijn verjaardag of dit soort gelegenheden ^^ -Meestal krijg ik dan gewoon geld en wordt er bij gezegd dat ik zelf wel het beste weet waar ik de desbetreffende dvd het beste kan vinden, haha ^^-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.