• Jack Sparrow zit zoals gewoonlijk in de problemen. Zijn schip is gekaapt, en hij is gestrand op een eilandje. Dat eiland heeft al zeer "beschaafde" (als je ophangen tenminste beschaafd noemt) bewoners, die de komst van deze vreemdelingen maar niks vind. Er is nog een piratenschip gestrand, bekend als de Red Shell. De zeemeerminnen vinden het, in tegenstelling tot de mensen, heerlijk, want ze hebben honger. De piraten worden gezocht, en Jack heeft geen schip. Ze maken plannen voor een schip kapen, maar dan moeten ze wel ontsnappen aan de gouverneur...

    Je kunt 3 wezens spelen. Dat zijn:

    Piraten:
    Ze komen of van de Red Shell, of van de Black Pearl. Je mag ook al bestaande karakters spelen.
    dit is de lijst die je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto aub):
    Wapen:
    Schip:
    Karakter:
    Extra:

    De Bewoners:
    Je hoeft niet de pest te hebben aan deze vreemdelingen, maar dat is wel gewoonlijk. Je kan zowel prins(es) als zwerver spelen.
    De lijst die je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Uiterlijk (foto aub):
    Karakter:
    Extra:

    De Meerminnen

    Dit zijn alleen dames, maar dan wel hele knappe. Je mag dit ook met andere wezens mengen.
    De lijst die je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (sowieso mooi)
    Geschiedenis
    Gecombineerd met (hoeft niet):
    Karakter
    Extra:

    Piraten:
    - Brihanna Woods (Mutiny)
    - Vanity Marina Clearwater (MAYBENOT)
    - Captain Jack Sparrow (Lizor)
    - Hector Barbossa (TouchofMystery)
    - Audrick James O’Rye (Starlord)

    Bewoners:
    - Nahakanika Olivia K'Harraka leider (Gellert)
    - Kanoni K'Arak (SirenSinging)

    Meerminnen:
    - Dorothy Finderment (Vivir)
    - Lily Rose Jones. (Verityy)
    - Eva Dagger Sparrow (SirenSinging)

    Regels:
    - Mag natuurlijk een beetje gek doen (het is potc, wat denk je dan?), maar niet té.
    - Geen seks, zoenen mag wel.
    - je mag alleen over niet gespeelde personages en jezelf bepalen.
    - Maar 1 personage, anders wordt het lastig voor beginnende RPG'ers hoe je aandacht moet verdelen. je mag meer personages!
    - Dit is de rollentopic, bijna vergeten te zeggen. (Eigenlijk ben ik dat in de titel al vergeten) de speeltopic zal verschijnen als ik genoeg spelers heb.
    - Je bent nergens het beste in! Dan bepaal je voor anderen waar je niks over te zeggen hebt dat zij dat niet kunnen! Iets gewoon goed kunnen is prima.

    IEDEREEN MOET ZIJN ROL SNEL AFMAKEN! MEER MENSIES ZIJN HEEEEEEEL ERG WELKOM!


    Speeltopic word neergezet! DE LINK NAAR HET SPEELTOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167857

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 16:22 ]


    obsessive rage

    ik denk er nog even over na,
    maar zou je wel een piraat (lady) voor me willen reserveren voor de zekerheid? :X

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:31 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Can I have Jack? :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een meermin?


    She was always looking for more..

    Lizor schreef:
    Can I have Jack? :Y)

    Nou, ik wilde Jack D:

    Mag ik de leidster van de bewoners spelen?


    Tijd voor koffie.

    ja ik wil een pirate lady arr (doeg)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Mag ik n piraat?


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics. Ik denk er nog even over na.

    Edit: Je hebt geen regels staan. Houd dat in dat mensen gewoon ongeremd onrealistisch kunnen spelen, mensen kunnen besturen, Mary Sue's kunnen maken en oneliners mogen posten, of wordt dat wel in de gaten gehouden?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 10:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Mijn topics. Ik denk er nog even over na.

    Edit: Je hebt geen regels staan. Houd dat in dat mensen gewoon ongeremd onrealistisch kunnen spelen, mensen kunnen besturen, Mary Sue's kunnen maken en oneliners mogen posten, of wordt dat wel in de gaten gehouden?


    Hoort het niet bij de regels van een rpg dat je niet zomaar met andermans personages beslissingen mag nemen? En Mary Sue's komen niet zo vaak voor, want tijdens het RPG vallen ze toch wel door de mand... En hoezo ongeremd onrealistisch? Is het nodig om een regeltje op te stellen met 'Houdt het realistisch'? Dat is toch gewoon... Vanzelfsprekend?

    Anyhow, ik vind het idee heel leuk maar ik ga niet meedoen want ik ben bang dat het nooit Pirates-achtig wordt, omdat... Nouja, Jack :3

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 10:43 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Hoort het niet bij de regels van een rpg dat je niet zomaar met andermans personages beslissingen mag nemen? En Mary Sue's komen niet zo vaak voor, want tijdens het RPG vallen ze toch wel door de mand... En hoezo ongeremd onrealistisch? Is het nodig om een regeltje op te stellen met 'Houdt het realistisch'? Dat is toch gewoon... Vanzelfsprekend?

    Anyhow, ik vind het idee heel leuk maar ik ga niet meedoen want ik ben bang dat het nooit Pirates-achtig wordt, omdat... Nouja, Jack :3

    Hoe bedoel je?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    Dat laatste bedoel je? :p Ik ben een enorm fan van PotC, en zo'n RPG wordt nooit zo leuk als de films zijn omdat dat simpelweg onmogelijk is :p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Hoort het niet bij de regels van een rpg dat je niet zomaar met andermans personages beslissingen mag nemen? En Mary Sue's komen niet zo vaak voor, want tijdens het RPG vallen ze toch wel door de mand... En hoezo ongeremd onrealistisch? Is het nodig om een regeltje op te stellen met 'Houdt het realistisch'? Dat is toch gewoon... Vanzelfsprekend?

    Anyhow, ik vind het idee heel leuk maar ik ga niet meedoen want ik ben bang dat het nooit Pirates-achtig wordt, omdat... Nouja, Jack :3


    Helaas heb ik gemerkt dat dat soort dingen niet voor iedereen vanzelfsprekend zijn, dus vandaar dat ik ernaar vraag, voordat ik mij aanmeld en er energie en tijd in steek.


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een meermin reserveren?


    -

    Ik wil graag een meermin reserveren.
    Is het trouwens mogelijk dat de meerminnen krachten / leiders hebben? :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Lizor schreef:
    Can I have Jack? :Y)


    Natuurlijk! Ik denk dat je dat wel goed kan (:


    obsessive rage

    Starlord schreef:
    Mijn topics. Ik denk er nog even over na.

    Edit: Je hebt geen regels staan. Houd dat in dat mensen gewoon ongeremd onrealistisch kunnen spelen, mensen kunnen besturen, Mary Sue's kunnen maken en oneliners mogen posten, of wordt dat wel in de gaten gehouden?


    Regels zijn handig, zet ik neer.


    obsessive rage