• Jack Sparrow zit zoals gewoonlijk in de problemen. Zijn schip is gekaapt, en hij is gestrand op een eilandje. Dat eiland heeft al zeer "beschaafde" (als je ophangen tenminste beschaafd noemt) bewoners, die de komst van deze vreemdelingen maar niks vind. Er is nog een piratenschip gestrand, bekend als de Red Shell. De zeemeerminnen vinden het, in tegenstelling tot de mensen, heerlijk, want ze hebben honger. De piraten worden gezocht, en Jack heeft geen schip. Ze maken plannen voor een schip kapen, maar dan moeten ze wel ontsnappen aan de gouverneur...

Je kunt 3 wezens spelen. Dat zijn:

Piraten:
    Ze komen of van de Red Shell, of van de Black Pearl. Je mag ook al bestaande karakters spelen.
    dit is de lijst die je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto aub):
    Wapen:
    Schip:
    Karakter:
    Extra:

De Bewoners:
    Je hoeft niet de pest te hebben aan deze vreemdelingen, maar dat is wel gewoonlijk. Je kan zowel prins(es) als zwerver spelen.
    De lijst die je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Uiterlijk (foto aub):
    Karakter:
    Extra:

De Meerminnen

Dit zijn alleen dames, maar dan wel hele knappe. Je mag dit ook met andere wezens mengen.
    De lijst die je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (sowieso mooi)
    Geschiedenis
    Gecombineerd met (hoeft niet):
    Karakter
    Extra:

Piraten:
    - Brihanna Woods (Mutiny)
    - Vanity Marina Clearwater (MAYBENOT)
    - Captain Jack Sparrow (Lizor)
    - Hector Barbossa (TouchofMystery)
    - Audrick James O’Rye (Starlord)

Bewoners:
    - Nahakanika Olivia K'Harraka leider (Gellert)
    - Kanoni K'Arak (SirenSinging)

Meerminnen:
    - Dorothy Finderment (Vivir)
    - Lily Rose Jones. (Verityy)
    - Eva Dagger Sparrow (SirenSinging)

Regels:
    - Mag natuurlijk een beetje gek doen (het is potc, wat denk je dan?), maar niet té.
    - Geen seks, zoenen mag wel.
    - je mag alleen over niet gespeelde personages en jezelf bepalen.
    - Maar 1 personage, anders wordt het lastig voor beginnende RPG'ers hoe je aandacht moet verdelen. je mag meer personages!
    - Dit is de rollentopic, bijna vergeten te zeggen. (Eigenlijk ben ik dat in de titel al vergeten) de speeltopic zal verschijnen als ik genoeg spelers heb.
    - Je bent nergens het beste in! Dan bepaal je voor anderen waar je niks over te zeggen hebt dat zij dat niet kunnen! Iets gewoon goed kunnen is prima.

IEDEREEN MOET ZIJN ROL SNEL AFMAKEN! MEER MENSIES ZIJN HEEEEEEEL ERG WELKOM!

Speeltopic word neergezet! DE LINK NAAR HET SPEELTOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167857

[ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 16:22 ]

mortui vivos docent

Verityy schreef:
    Lily Rose Jones.
    "I feel like I'm waiting for something that isn't going to happen"

Naam: Lily Rose Jones.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk: [FC Barbara Palvin]
    Geschiedenis:
    Karakter:
    Extra:

Sirensinging heeft ook al Barbara Palvin? of ben ik zo blind

I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

MAYBENOT schreef:
    (...)

Volgens mij ook. Wel toevallig. :]

She was always looking for more..

I survived

Naam: Hector Barbossa
    Leeftijd: 58
    Uiterlijk:

Wapen: Zwaard, flintlock pistool en granaten
    Schip: Queen Anne's Revenge
    Karakter: Avontuurlijk, gentleman, slim, gehaaid, als "done with everyone's shit" een karaktereigenschap is, is hij dat zéker, sarcastisch, eigenheimer.
    Hector is al op zee sinds zijn dertiende, en kent als geen ander het klappen van de zweep. Hij kan je helpen, hij kan je verraden, het is maar net hoe zijn pet staat. Als er voor hem iets te halen valt, kun je maar beter met een héle goede deal komen, wilt hij met je in onderhandeling gaan. Je kan hem maar beter niet tegen je hebben, of het kan je net zo vergaan als Blackbeard, want tegenwoordig houdt Barbossa er de hobby op na gifkikkers te verzamelen en de punt van zijn zwaard in hun gif te dopen...
    Extra: Bewaard rum in zijn houten been.

[ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:27 ]

I'll stop laughing as soon as it stops being funny

MAYBENOT schreef:
    (...)

Haha, dat wist ik niet! :D

Wacht, Verityy, misschien kunnen wij dan familie zijn? Ik ben namelijk ook zeemeermin (Die denkt dat Jack haar papa is -.-) :D

[ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 15:41 ]

mortui vivos docent

er moeten ook echt nog wat mannelijke piraten komenn....

SirenSinging schreef:
    (...)

Haha, dat wist ik niet! :D

Wacht, Verityy, misschien kunnen wij dan familie zijn? Ik ben namelijk ook zeemeermin (Die denkt dat Jack haar papa is -.-) :D

Owh oeps.. dat wist ik niet. Dat zal wel leuk zijn ja (:

-

Verityy schreef:
    (...)

Owh oeps.. dat wist ik niet. Dat zal wel leuk zijn ja (:

Geeft niks + Heel leuk!
    (happy me)

mortui vivos docent

- "Are you happy?
    "I honestly couldn't even tell you what happiness feels like anymore."

Naam: Vanity Marina Clearwater

Leeftijd: 25 jaar, haar verjaardag is rond de feestdagen maar de precieze datum is haar niet bekend

Uiterlijk (foto aub):
    Vanity is maar klein, 1,55 en heeft een erg slanke bouw maar wel met rondingen. Ze is erg klein en lichtvoetig wat erg handig is. Ze is ook heel soepel. Vanity heeft een licht getinte huid met een gouden glans. Haar ogen zijn melkchocolade bruin en eindeloos diep, ze kunnen je veel emoties vertellen maar ook helemaal leeg staan. Haar donker bruine lonken vallen in golven tot ongeveer het midden van haar rug, haar haren draagt ze los of in een warrige knot of staart.

Wapen: Korte sabel; hartsvanger. Met dit wapen (maar ook zonder) is Vanity echt dodelijk.

Schip: the Black Pearl

Karakter:
    goede eigenschappen: avontuurlijk, eerlijk, vasthoudend, behendig, intelligent, trouw
    tussen in: kwetsbaar, achterdochtig, fel/temperamentvol/pittig
    slechte eigenschappen: bot, gemeen, gesloten, depressief, agressief

Vanity is een overweldigend persoon vol met emoties en eigenschappen. Ze is erg uitgesproken en eerlijk maar is slecht van vertrouwen en daardoor gesloten en achterdochtig (wat op een piratenschip eigenlijk goed van pas komt). Als je eenmaal haar vertrouwen hebt bemachtig dan is ze zo trouw als een hond, echter als je haar vertrouwen beschaamd dan zul je uit moeten kijken. Ze deinst niet terug voor conflicten, ruzies of zelfs gevechten. Je wilt bij Vanity niet in het verkeerde keelgat schieten want dit kan je fataal worden. Als ze boos wordt of zich opwind zal ze dan ook vrij snel agressief worden. Dit uit zich in taalgebruik maar ook lichamelijk. Ook kan ze agressief zijn tegen zichzelf wat zich uit in snijden. Ze is niet alleen gemeen, agressief en gesloten maar ze is ook vrij bot. Dit doet ze eigenlijk meer onbewust dan bewust, omdat ze zo eerlijk is floept ze er gauw iets uit wat bij haar snel bot over kan komen door haar gehele houding. Ze is eigenlijk een echte bitch en kan ook vrij arrogant overkomen doordat ze zo gesloten en bot is.

Vanity heeft naast deze slechte eigenschappen ook een hoop goede eigenschappen. Ze is ontzettend avontuurlijk en wil altijd van alles weten. Ze houdt dan ook erg van reizen en van varen, wat natuurlijk wel nodig is als je het grootste gedeelte van de tijd op een schip zit. Vanity is ook een heel intelligente vrouw, ze weet veel over de zee, zeeroutes en kan ontzettend goed kaartlezen, een kompas gebruiken en ze kan van alles aan de hemel aflezen (astronomie). Daarnaast is Vanity erg vasthoudend en zal ze niet met iets stoppen voordat het gebeurd is/gelukt is. Ze zal koste wat kost de waarheid te weten komen. Vanity is ook erg behendig met haar sabel en kan het in een gevecht makkelijk winnen van een mannelijke tegenstander, ook omdat ze snel en lichtvoetig is , behendig.

Maar Vanity is niet zo bot en gevoelloos als ze lijkt. Vanity is juist erg kwetsbaar en trekt zich dingen heel erg snel aan. Dit probeert ze te verbergen door scherpe opmerkingen en een arrogant masker. Als ze alleen is, is ze helemaal niet zo. Dan uit deze kwetsbaarheid zich in depressiviteit. Deze depressiviteit komt in vlagen en is de ene keer heviger dan de andere. Mocht ze in zo'n vlaag zitten dan zal ze nog erger dan normaal zijn en is ze nog feller dan anders. Als er dan in de verste verte geen schip te zien is om te kapen of wat dan ook, zal ze snel een gevecht of ruzie veroorzaken om stoom af te kunnen blazen. Dan is ze nog dodelijker dan anders. Deze depressiviteit uit zich ook in het snijden omdat ze zichzelf vaak de schuld geeft van dingen die gebeuren.

Vanity is zo geworden omdat ze vroeger, toen ze nog geen piraat was (een jaar of tien geleden), thuis ontzettend slecht behandeld werd. Haar vader gebruikte haar en haar moeder sloeg haar als ze erover begon. Omdat ze het thuis niet breed hadden sleurde haar moeder haar vaak mee naar bereidwillige mannen en je kan zelf wel invullen wat er dan gebeurde. Dit gebeurde uiteraard niet op een beleefde manier. Vanity kreeg ook vaak de schuld van dingen waar ze eigenlijk helemaal niets aan kon doen. Echter wist haar familie het altijd zo te verdraaien dat ze zich toch schuldig en rot voelde. Hierdoor is Vanity zo gesloten en achterdochtig geworden. Ze vertrouwt mensen voor geen meter en kan eigenlijk beter opschieten met dieren. De enige waar ze misschien een klein beetje vertrouwen in heeft is Jack Sparrow omdat ze door hem de kans kreeg van huis weg te kunnen, zij het als pirate maar dat vond ze geen enkel probleem. Iedere vorm van redding had ze toen aangegrepen en dit is misschien wel de beste keus geweest.

Extra: -

[ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 19:10 ]

Gaat deze rpg nog door, want hij lijkt me echt heel leuk, alleen lijkt hij momenteel een beetje dood.

Vivir schreef:
    Gaat deze rpg nog door, want hij lijkt me echt heel leuk, alleen lijkt hij momenteel een beetje dood.

Ja, ik vraag even aan deers of ze nog meedoet.

mortui vivos docent

Hij lijkt mij ook zo leukkk... Er moeten meer mensen komen :(

Er zijn er ook een aantal die hun rol nog niet af hebben :c

Misschien is het een idee om iedereen die zijn rol nog niet afheeft een berichtje te sturen?

Ik ga vanavond mijn rol afmaken, sorry it took so long. Ik ben echt te druk met school op het moment

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Lizor schreef:
    Captain (don't forget) Jack Sparrow
    "Me? I’m dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It’s the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they’re going to do something incredibly… stupid."

"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow."

Face claim; Johnny Depp

Leeftijd
    42, geboren in 1700 op een schip tijdens een tyfoon.
    Uiterlijk
    Jack Sparrow is als persoon een hele verschijning, hij is dan ook moeilijk over het hoofd te zien. Jack heeft een paar heldere, bruine ogen, vrijwel altijd zwart omringd. Hij heeft een getinte huid en smalle lippen met daarboven een klein snorretje en daarbij een toepasselijk baardje die uitlopen in twee vlechtjes, beide afgemaakt met twee kraaltjes. Jack heeft een litteken in de vorm van een kruis net boven zijn linker wang dat hij ooit opgelopen heeft bij een gevecht. Hij is trots op zijn litteken, littekens zorgen ervoor dat je als piraat meer geapprecieerd wordt.
    Verder heeft Jack een hele hoop dreadlocks en vlechtjes in zijn lange bruine haar, nog iets waar hij bekend om staat. Hij draagt zijn rode bandana vrijwel altijd over zijn haar heen, met daarop zijn versleten hoed die hij ziet als een teken voor zijn kapiteinschap.
    Jack heeft een gespierde lichaamsbouw, maar vergeleken met de meeste piraten is hij maar een tengere man. Hij is niet al te groot, maar daardoor kan hij zich makkelijk uit de voeten maken als hij weer eens in de problemen zit - wat bijna altijd het geval is.
    Jack heeft een hele specifieke kledingstijl. Hij draagt altijd zijn witte hemd - dat compleet versleten is net zoals zijn andere kledingstukken - met daaroverheen een bruin jasje en een lange jas erover heen. Om zijn middel heeft hij een wit stuk stof gewikkeld met daaromheen zijn riem waar zijn smalle zwaard in gaat. Hij draagt een bruine broek met bijpassende hoge laarzen. Je zult hem nooit in een andere outfit vinden dan dit en naast zijn opvallende kledingstijl zul je hem ook niet missen door de ondraaglijke geur die hij met zich meebrengt. Tja... piraten.
    Jack heeft een litteken in de vorm van een "P" op zijn pols wat staat voor "Piraat" met daarboven een tatoeage van een vogel die staat voor zijn naam: sparrow oftewel mus.
    Naast een erg karakteriserend uiterlijk heeft Jack ook een bepaalde houding die hem maakt wie hij is. Hij maakt vaak rare bewegingen met zijn handen, heeft een aparte manier van rennen en een aparte manier van lopen. Die allemaal horen bij zijn positie als "beruchtste piraat van de zeven zeeën" - dat zegt hij in ieder geval zelf.
    Wapen
    Een zwaard, maar meestal heeft hij al genoeg aan zijn geniale brein om zich te redden uit - bijna - elke situatie.
    Schip
    The Black Pearl - don't you dare taking it, because if you do, you're dead, it's mine, savvy?
    Karakter
    Jack is een enorme charmeur, hij versiert de ene naar de andere vrouw, maar jammer genoeg voor hem komt hij daar meestal niet zo goed vanaf want om de een of andere manier krijgt hij het altijd voor elkaar om de vrouw die hij verleid tegen hem te keren. Hij heeft veel vijanden gemaakt in zijn leven en de meeste daarvan zijn vrouwelijk. Echter als hij zijn woordje heeft gedaan, kan hij ze meestal zo verleiden dat ze weer voor een blok voor hem vallen, maar daar moet hij soms meer moeite voor doen dan hij hoopt.
    Verder is Jack absoluut niet betrouwbaar, hij geeft om zichzelf en om niemand anders, dus als hij je iets beloofd moet je ervoor zorgen dat je onderhandel materiaal hebt. Anders gaat hij er zo vandoor met dingen die niet tot hem behoren.
    Jack heeft een enorm talent voor ontsnappen uit lastige omstandigheden op de meest originele manieren, dus als je hem eindelijk gevangen hebt, zorg dat er op hem gelet wordt, want je houdt hem niet zo makkelijk vast als je denkt.
    Extra
    "Well, we shall have a magnificent garden party, and you're not invited!"

Hij is - ongeveer - klaar (:

My fake plants died, because I did not pretend to water them.