• Aangezien er hier een redelijk aantal mensen RPG'en, zover ik kan zien dan, vroeg ik me af of er ook mensen op specifieke RPG fora zitten? c: Like, aparte forums over één onderwerp? Ikzelf zit tot nu toe alleen op een forum genaamd Pokémon Journey (link), waar je een Pokémon Trainer/coördinator/breeder bent, maar ik ken nog niet zo heel erg veel internet fora en zou graag de ervaringen van andere mensen willen weten! c:

    Groetjes,

    Tinderlight :D

    Heb jij wel eens op een forum rpg'ed?

    54.2% (13 stemmen)
     
    Ja

    29.2% (7 stemmen)
     
    Nee, maar dat wil ik niet

    16.7% (4 stemmen)
     
    Nee, maar ik wil het wel proberen!

    In een ver verleden, ja ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vroeger op Hyves en nu hier. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awesome! Ik heb wel eens van Hyves rpg gehoord ja. c: Jammer dat het nu weg is. :(

    Ik doe zelf niets met RPG, maar ik weet dat het op Tumblr ook vrij veel wordt gedaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als het een goede site etc is wil ik het wel proberen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Yep, yep. Begonnen op een Harry Potter forum, maar die is nu al een paar jaar weg. Tumblr heeft me nooit echt getrokken tho.
    RPG'n op een forum is heel anders en imo veel leuker :'D Meer contact met mensen <3

    Heel lang geleden begonnen op een Pokémon RPG die met de jaren inactief is geworden. Me tijden geleden geregistreerd op het genoemde forum en moet zeggen dat op een forum RPGen me zeer erg bevalt. ^.^


    People are rarely who they seem. This is a truth often realised in one's final breath.

    Ah oké. c: Ik wist niet eens dat er veel rpg'ed werd op Tumblr. Blijkt maar weer dat ik te weinig op Tumblr zit, haha. xD

    En hey, forumgenootje! ;D

    Vroeger ooit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, vroeger weleens op een bepaalde site. Maar die is ondertussen zo dood als een pier.
          Als iemand nog iets anders weet, kan diegene me een berichtje sturen - dat zou ik erg op prijs stellen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.