• Ik ken een site waar ik quizlet op probeer te promoten. Het lijkt me erg leuk om met z'n alle meer leden probeeren te werven en om quizlet bekender te maken, iedereen die dit wel wil doen kan zich hier aanmelden: http://www.quizlet.nl/users/oscardebest/

    Lukt tog niet lieve sgat,,
    Se krijgen geen activeringsmail =.=


    Crack a bottle

    Bij mij lukt het wel hoor.

    een activeringsmail krijge??
    Die krijg je geloofk alleen als je gmail hbt maar bijna niemand heeft dat wnt toen say en ik samen een acount gingen aanmaken ,kregen we ook geen mail en moesten we duss ook gmail aanmaken,,maar die kindertjes gaan tog niet weten dat se eerst gmail moeten aanmaken voordat se die activeringsmail krijgen..=.=


    Crack a bottle

    Alle nieuwe leden lukte het wel, dus waarom zou het daar niet lukken?

    Owh ,, najaa ,,bij mij lukte het inieder geval niet ,,maar goewdxD


    Crack a bottle

    Ga jij het ook doen< want dan word quizlet nog bekender en dan kamen er meer leden...

    quizlet is een paar weken terug vernoemt op ketnet ofzo.. dat vondik wel sexy.. maar ik denk niet dat er veel mensen/ en al helemaal geen jongen/ komen als je zegt dat het een soort van th/cb/jb/lp/hp fan site is.


    Wie du mir, so ich dir.

    dat is het ook niet, en als je eerlijk zegt wat het is vinden ze het denk ik wel erg leuk!

    dat is het ook niet, en als je eerlijk zegt wat het is vinden ze het denk ik wel erg leuk!
    Nou.. heb begint er wel aardig op te lijken.. maar gelukkig door verschillende fora onderwerpen zijn is er nu wel weer meer variatie in het forum en in de quizen..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ga jij je aanmelden of niet?

    Ga jij je aanmelden of niet?
    Nee heb ik helemaal geen tijd voor xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Denk je dat je het een andere keer nog gaat doen?

    Denk je dat je het een andere keer nog gaat doen?
    Nou.. ik smeer sowieso al iedereen die ik ken quizlet aan xD.. dus dat doe ik zowieso wel xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ok, willen andere het doen?