• Yoehoeeee!

    Gisteren mijn auto roze gepimpt hihi xD Het is misschien een beetje te roze nu of niet? :X Gelukkig dat ik geen vriend heb haha. De bekleding en het stuur is zacht roze met wit en de buitenkant heeft bloempjes. Wat vinden jullie? Hebben jullie nog tips en leuke ideetjes? (zip)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 20:51 ]

    Buddy schreef:
    Niet mijn smaak.


    26 - 02 - '16

    Dit. Is. Awesome.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Er moet nog 'n schapenvachtje op. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan 'm nu wel snel herkennen. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Haha, ik vind hem geweldig. Zo zul je in ieder geval altijd je eigen auto kunnen herkennen. ^^

    Toen wij een nieuwe auto kregen in saai grijs hebben we mijn vader zo ver gekregen dat hij heeft toegestemd dat we er ook iets op mochten plakken. Helaas hebben we tot nu toe nog niets gevonden, en zoiets als op jouw auto zou hem waarschijnlijk een hartaanval bezorgen, wat ik ook wel weer een beetje zielig vind. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, ik vind hem geweldig. Zo zul je in ieder geval altijd je eigen auto kunnen herkennen. ^^

    Toen wij een nieuwe auto kregen in saai grijs hebben we mijn vader zo ver gekregen dat hij heeft toegestemd dat we er ook iets op mochten plakken. Helaas hebben we tot nu toe nog niets gevonden, en zoiets als op jouw auto zou hem waarschijnlijk een hartaanval bezorgen, wat ik ook wel weer een beetje zielig vind. (krul)


    Blauwe bloemetjes! :3


    wat was dit ookalweer

    Een auto kan nooit roze genoeg zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    Haha, ik vind hem geweldig. Zo zul je in ieder geval altijd je eigen auto kunnen herkennen. ^^

    Toen wij een nieuwe auto kregen in saai grijs hebben we mijn vader zo ver gekregen dat hij heeft toegestemd dat we er ook iets op mochten plakken. Helaas hebben we tot nu toe nog niets gevonden, en zoiets als op jouw auto zou hem waarschijnlijk een hartaanval bezorgen, wat ik ook wel weer een beetje zielig vind. (krul)


    Dank je wel! Op www.cartribal.nl heb ik ze weg! Staat heel veel op, vast ook dingen die je vader leuk vinden! Hihi

    Pseudos schreef:
    Je kan 'm nu wel snel herkennen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Blauwe bloemetjes! :3


    Nog beter, we hadden al een tijdje een badeendje achterop. ^^ Helaas viel die er weer af, want het was niet echt een sticker die eigenlijk op een auto hoorde.



    buffyxangell schreef:
    (...)

    Dank je wel! Op www.cartribal.nl heb ik ze weg! Staat heel veel op, vast ook dingen die je vader leuk vinden! Hihi


    Oh, dat is interessant. Ik zal eens een kijkje nemen. Dankje! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh ziet er zo leuk uit! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had ook een Ford Ka :'D
    Eigenlijk vind ik de roze wieldoppen wel cool, maar de bloemetjes zijn iets too much voor mij. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 23:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aan de reacties te zien is dit echt een kwestie van smaak. :')
    Ik vind de wielen wel gaaf, maar de bloemen niet zo.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Einmana schreef:
    Dit. Is. Awesome.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Griffiths schreef:
    Niet zo mijn ding, maar wel een leuk idee (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.