• Yoehoeeee!

    Gisteren mijn auto roze gepimpt hihi xD Het is misschien een beetje te roze nu of niet? :X Gelukkig dat ik geen vriend heb haha. De bekleding en het stuur is zacht roze met wit en de buitenkant heeft bloempjes. Wat vinden jullie? Hebben jullie nog tips en leuke ideetjes? (zip)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 20:51 ]

    Barnabas schreef:
    Een auto kan nooit roze genoeg zijn.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Het heeft wel iets, ook al is het mijn ding niet (:


    16 - 09 - '17

    Is dat een Ford Kaa? (wbw)

    Enhij is leuk! Ik zal zwaaien als ik langsrijd xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is ... Speciaal. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zelf zou ik er nooit mee rond rijden maar ik vind het altijd zo leuk om te zien.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Normaal ben ik echt totaal geen fan van roze, maar deze keer vind ik het echt geslaagd. En het is nu vast een stuk makkelijker om je auto terug te vinden op een volle parkeerplaats.


    -

    Het zou me niet verbazen als iedereen naar je toetert als je rijdt haha. Maar ik vind het er wel grappig uit zien, de bloemetjes zijn alleen een beetje té.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Schattig :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nope nope nope


    i put the fun in funeral

    Dunedain schreef:
    Normaal ben ik echt totaal geen fan van roze, maar deze keer vind ik het echt geslaagd. En het is nu vast een stuk makkelijker om je auto terug te vinden op een volle parkeerplaats.


    Haha ja klopt, er zijn namelijk best veel grijze ford ka's en ben vaak genoeg naar de verkeerde gelopen, dat gebeurt nu niet meer XD

    niet mijn smaak...

    Haha. Wat leuk! Ziet er enorm snoezig uit met die bloemetjes :3
    Zelf had ik hem iets anders gepimpt, maar zo is ie ook leuk ^^

    Als ik m zie zal ik naar je zwaaien!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Vind'm echt leuk... zo kan je ook direct zien welke auto de jouwe is!


    None but ourselves can free our minds.

    Vette shit!
    Ik vind hem echt superlijp. Beetje creativiteit mag wel imo, aangezien verreweg de meeste auto's maar een effen kleur hebben. I like this shit!


    No growth of the heart is ever a waste

    Mulford schreef:
    Poor car. Nah ja, vind het alles behalve geslaagd. Maar zolang jij er blij mee bent is het goed.
    this *rilt* but yeah as long as it suits you


    Sidera nostra contrahent solem lunamque