• Gisteren is de nieuwe muziekvideo van Conchita Wurst uitgekomen! De single zelf was al een tijdje op Youtube te beluisteren en er waren al een aantal teasers vrijgegeven van tien seconden lang, maar nu is de hele clip ook te zien.



    Wat vinden jullie ervan?

    Persoonlijk vind ik de clip een beetje te abstract om hem in één keer te begrijpen, maar het liedje is wel catchy. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, haha, ik dacht dat je een story ging promoten toen ik de titel zag. ^^ Ik ga straks even luister, mijn zus en stiefvader zijn naar een film aan het kijken. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik ook. Justin Bieber! x)
    Ik zelfs (ik kies dus JB), maar Jarne ik vond dat NL gewoon had kunnen winnen, meer zeg ik hier niet over.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Ik zelfs (ik kies dus JB), maar Jarne ik vond dat NL gewoon had kunnen winnen, meer zeg ik hier niet over.


    Zelfs?
    Ga je mondje even wassen Nancy, JUSTIN IS GEWELDIG C:


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Zelfs?
    Ga je mondje even wassen Nancy, JUSTIN IS GEWELDIG C:
    Ja, zelfs.
    Waarom mij mond? Die is niet vies. :x
    Jou mening en daar ga ik niets aan veranderen. :P

    Btw, ik ga dat liedje morgen luisteren, anders krijg ik problemen hier op dit moment...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wel een mooi liedje. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    AngelFox schreef:
    Zowel het liedje als het clipje vind ik wel mooi. : )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!