• Gisteren is de nieuwe muziekvideo van Conchita Wurst uitgekomen! De single zelf was al een tijdje op Youtube te beluisteren en er waren al een aantal teasers vrijgegeven van tien seconden lang, maar nu is de hele clip ook te zien.



    Wat vinden jullie ervan?

    Persoonlijk vind ik de clip een beetje te abstract om hem in één keer te begrijpen, maar het liedje is wel catchy. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het een leuk en mooi liedje. Ze heeft ook een mooie stem.
    Maar ik vind nog steeds dat ze erg veel op Bill Kaulitz lijkt, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het een leuk en mooi liedje. Ze heeft ook een mooie stem.
    Maar ik vind nog steeds dat ze erg veel op Bill Kaulitz lijkt, haha.


    Nu je het zegt - wow. Inderdaad. O.O


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik was even vergeten hoe dol ik ben op haar sound. Mooi liedje ook zeker en een mooie clip naar mijn mening.


    Happy Birthday my Potter!

    Die maskers doen me denken aan Iron Man. (cat)
    Maar goed, van het clipje snap ik verder ook niet veel, maar het ziet er wel heel gaaf uit, en het lied is inderdaad erg catchy. Dat is natuurlijk waar het eigenlijk om gaat, en ik ben überhaupt gewoon al heel blij dat ze nu iets nieuws heeft. Meer Conchita in de wereld is alleen maar goed. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Die maskers doen me denken aan Iron Man. (cat)
    Maar goed, van het clipje snap ik verder ook niet veel, maar het ziet er wel heel gaaf uit, en het lied is inderdaad erg catchy. Dat is natuurlijk waar het eigenlijk om gaat, en ik ben überhaupt gewoon al heel blij dat ze nu iets nieuws heeft. Meer Conchita in de wereld is alleen maar goed. :3


    Dat, vooral omdat het ook echt over heroes gaat :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mt. Ik moet nu weer naar mijn werk toe. Zal hem vanavond beluisteren. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het een heel mooi liedje met een krachtige boodschap, ook al snap ik die niet nog niet helemaal. Toch moet ik eerlijk zijn dat telkens als ik naar haar kijk, mijn hersenen me blijven zeggen dat het niet klopt, zo'n vrouw met een baard, en me dwingen het niet zo serieus te nemen. Maar goed, het is niet mijn bedoeling om daar weer over te beginnen en dan nog vind ik het heel knap van haar dat ze die baard blijft houden, wat de mensen er ook over zeggen, en dat ze blijft wie ze wil dat ze is.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 13:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Is het een man of een vrouw...? :'d
    Waarom die baard x)


    Ik heb de halve video gekeken omdat ik even bezig was, maar ik vind m wel leuk. Plus het liedje is ook wel nice :Y)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Is het een man of een vrouw...? :'d
    Waarom die baard x)


    Ik heb de halve video gekeken omdat ik even bezig was, maar ik vind m wel leuk. Plus het liedje is ook wel nice :Y)


    Conchita is het alter ego van Tom Neuwirth, een drag queen en zanger(es). ^^ Ze deed mee aan het Eurovisie Songfestival van dit jaar en heeft toen gewonnen met dit nummer:



    Die baard is deel van het icon van de 'bearded lady'. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het een best mooi liedje (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Conchita is het alter ego van Tom Neuwirth, een drag queen en zanger(es). ^^ Ze deed mee aan het Eurovisie Songfestival van dit jaar en heeft toen gewonnen met dit nummer:



    Die baard is deel van het icon van de 'bearded lady'. c:


    Ah, hij is dat!
    Ik vind hem een mooie vrouw, tbh.


    wat was dit ookalweer

    Zowel het liedje als het clipje vind ik wel mooi. : )


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het echt een heel mooi liedje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Veel mensen vinden dat ze het niet verdiende om te winnen op Eurovision, dat ze maar een freak show is om aandacht te trekken.

    Ik vind haar een terechte winnaar! Ze heeft een prachtige stem en haar liedjes zijn ook heel goed en dragen een boodschap. Heroes bewijst dit weer.

    Heb je liever Justin Bieber of Conchita? Ik weet wie ik kies!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Veel mensen vinden dat ze het niet verdiende om te winnen op Eurovision, dat ze maar een freak show is om aandacht te trekken.

    Ik vind haar een terechte winnaar! Ze heeft een prachtige stem en haar liedjes zijn ook heel goed en dragen een boodschap. Heroes bewijst dit weer.

    Heb je liever Justin Bieber of Conchita? Ik weet wie ik kies!


    Ik ook. Justin Bieber! x)


    wat was dit ookalweer