Sorry het is echt een zeiktopic
Ik zit op 6 vwo en heb dus net mijn eerste toetsweek van dit jaar achter de rug. Ik heb in mijn vorige toetsweken nog nooit een onvoldoende gehad en ik had hard geleerd, maar deze toetsweek heb ik dus echt totaal verknalt. Door een leesfout dacht ik dat ik bij mijn Duits schrijft toets drie brieven moest schrijven van 110 woorden. Blijkbaar moest je brief 1 en 2 samen 110 woorden zijn en brief 3 110 woorden. Je mocht dus max. 250 woorden gebruiken. Ik heb met mijn domme hoofd dus lekker 330 woorden zitten typen. Ik ben erg slecht in Duits dusja dat werd dus een 3.6 (doordat ik meer woorden had, had ik ook meer zinnen met fouten) . Nu heb ik ook wiskunde verknalt, daar had ik een drie voor. Ik sta op mijn examenlijst dus nu een 4.7 voor een kernvak.
Het probleem is nu dus, wat ga ik herkansen. Ik mag er maar 1 kiezen. Duits was slechter maar Wiskunde is een kernvak. Op school helpen ze me alles behalve. Mijn wiskunde docent zegt dat ik eigenlijk gewoon niet slim genoeg ben om de stof te begrijpen. En mijn Duits docente zegt dat ik een enorme idioot ben om de fout met die woorden te maken. Het laatste restje zelfvertrouwen dat ik dus had is behoorlijk de grond in geboord.
Ik moet maandag opgegeven wat ik ga herkansen,en ik weet het gewoon echt niet. Het enige wat ik doe is elke dag in tranen eindigen. Gewoon van de stress, dat ik straks mijn examen nooit meer ga halen.
Heeft iemand misschien tips met het kiezen van mijn herkansing? Of hoe ik beter met deze druk/stress kan leren omgaan?
Can't control my second personality