• hey,
    ik mag van me moeder naar het volgende Th concert met een vriendin maar wanneer is dat (in België) zodat ik m'n tickets optijd kan bestellen want het zou typisch mij zijn als ik dan eindelijk mag dat ze dan zijn uitverkocht xD

    xXx Nikki

    Volgens mij beginnen ze pas volgend jaar weer hur ;)


    Get back motherfuckerz'

    zek omen in maart in ahoy dat is alles dta ik weet


    Some angels have no wings.

    Dat is nog helemaal niet zeker.
    Waarschijnlijk komt hun nieuwe album pas in 2009 (rond maart ofz.) vanwege het succes in de States. Dan geven ze ons nu nog geen concertdata, he? :'D Zou beetje dom zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wanneer ze een concert geven :Y)

    zek omen in maart in ahoy dat is alles dta ik weet
    Ze komen in maart niet naar ahoy, er zijn nog helemaal geen tourdata bekend.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Laatst waren ze in maart in ahoy xD Maar volgend jaar zijn er toch nog geen datums bekend...


    Get back motherfuckerz'

    Er zijn geen datums bekend, ook niet in Belgie, in heel EUROPA niet.¬¬'
    Ik word langzamerhand wel moe van al die topics.


    ok

    Er zijn roddels over 9 Maart in Ahoy.
    Ik ben dit aan het uitzoeken.
    Maar officieel zijn er geen datums bekend. In heel Europa niet, eigenlijk.
    Eigenlijk logisch toch, als ze bezig zijn met een nieuw album? >.<


    -

    zek omen in maart in ahoy dat is alles dta ik weet

    Kansloos dan komen ze niet!


    I do not hook up.

    Waarom zegt iedereen dat ze weer in maart komen en in Ahoy ??
    das een vette roddel wacht nou maar gewoon af tot het via een officieele is gepromoot ;)!

    omfg ,,
    Hoe komen jullie bij maart en Ahoy x3
    Als er in ahoy, Vlak voor mn deur dus een concert zou zijn zou ik het wel hebben zien staan op die lijst met concerten x3
    Al lijkt het me helemaal niet erg hoor als ze dan weer in Ahoy staan :D:D:D:D
    lets Hope ;)
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik denk dat dat rond maart ofzo zal zijn, ale ik denk da hun album ongeveer begin 2009 ofzo ga uitkomen aangezien ze der nu aan bezig zijn. hopelijk geven ze veeeeeeel meer concertjes in belgie en nederland dees jaar :D

    concerte zijn zo vreselijk verslavend :D ik ga er helemaal blut aan :D Ik wil nooog! ^^

    Jah ik wil ook gaan maar ik heb niemand om mee te gaan, Men vriendinnen zyn gn TH- fans x'3

    Maar ik weet niet wnr ze ng eens komen ..


    A. ikmisje.