• Sommige zullen me misschien een ongelofelijke zeur vinden, maar het is/was iets at ik toch echt veel gebruikte. Nu zou er iets aan gedaan worden, maar meer informatie is er niet over gekomen en het lijkt net alsof er dus niks aan gedaan wordt, vooral omdat er heel veel andere dingen wél komen (vaak waar niemand om vraagt) terwijl ik weet dat veel users dit missen.
    Als het niet terug kán, kan dat toch ook wel gemeld worden?


    Your make-up is terrible

    Ik ben het nu al wel gewoon dat die lijst er niet meer staat, maar ik mis die eigenlijk ook nog altijd wel.


    16 - 09 - '17

    Ik mis die ook nog, ik gebruikte die áltijd.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik wil deze ook graag terug. Het is nogal vervelend om niet te zien welke vrienden online zijn.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik mis deze ook nog steeds.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik mis het ook wel en tevens de lijst van crewleden. Als ik iets aan een moderator wilde vragen dan keek ik altijd even in het lijstje wie er online was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cenation schreef:
    Ik ben het nu al wel gewoon dat die lijst er niet meer staat, maar ik mis die eigenlijk ook nog altijd wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OakenshieId schreef:
    Ik mis het ook wel en tevens de lijst van crewleden. Als ik iets aan een moderator wilde vragen dan keek ik altijd even in het lijstje wie er online was.


    26 - 02 - '16

    OakenshieId schreef:
    Ik mis het ook wel en tevens de lijst van crewleden. Als ik iets aan een moderator wilde vragen dan keek ik altijd even in het lijstje wie er online was.


    Yeah, inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Ik voel je.


    wat was dit ookalweer

    OakenshieId schreef:
    Ik mis het ook wel en tevens de lijst van crewleden. Als ik iets aan een moderator wilde vragen dan keek ik altijd even in het lijstje wie er online was.


    Dit kan nog steeds. Dan moet je naar Overig --> Crew en dan staat er rechtsboven in een andere manier vaan weergeven (niet 9 kleine vakjes maar 3 puntjes met een lijntje er naast). Als je op die lijntjes drukt, dan krijg je te zien wie er van de crew online is.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik had niet eens door dat die weg was XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rotkat schreef:
    Ik had niet eens door dat die weg was XD
    Echt niet?
    Ik wel, haha. Al gebruikte ik vroeger de andere.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik dacht hier laatst nog aan en ik zou het inderdaad ook graag terug hebben, als dat mogelijk is. Vooral de lijst met online crew mis ik toch wel. Ik weet dat je via het overzicht van crew onder overige nog steeds kunt zien wie er online is, maar dat is nogal een omweg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, ik zie nu pas dat überhaupt met een omweg kan. Maar handig is anders. xp


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik mis het ook wel en tevens de lijst van crewleden. Als ik iets aan een moderator wilde vragen dan keek ik altijd even in het lijstje wie er online was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.