• Sommige zullen me misschien een ongelofelijke zeur vinden, maar het is/was iets at ik toch echt veel gebruikte. Nu zou er iets aan gedaan worden, maar meer informatie is er niet over gekomen en het lijkt net alsof er dus niks aan gedaan wordt, vooral omdat er heel veel andere dingen wél komen (vaak waar niemand om vraagt) terwijl ik weet dat veel users dit missen.
    Als het niet terug kán, kan dat toch ook wel gemeld worden?


    Your make-up is terrible

    Ik mis het ook, als ik zag dat een van me vrienden online was ging ik altijd kletsen....dat doe ik nu veel minder want ik vind het teveel gedoe om die hele lijst af te zoeken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hmm echt missen doe ik het eigenlijk niet, gezien dat je je online vrienden ook via het Dashboard te zien zijn.

    Maar ik snap wel dat je m graag terug wilt. Zou inderdaad ook erg prettig zijn, ondanks dat ik er dus niet zó veel last van heb dat ie er niet meer is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier zat ik letterlijk gisteren nog aan te denken. :'D Ik zou het heeel erg prettig vinden als beide lijstjes inderdaad terugkwamen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DiNozzo schreef:
    Hmm echt missen doe ik het eigenlijk niet, gezien dat je je online vrienden ook via het Dashboard te zien zijn.

    Maar ik snap wel dat je m graag terug wilt. Zou inderdaad ook erg prettig zijn, ondanks dat ik er dus niet zó veel last van heb dat ie er niet meer is.
    Daar zie je er maar een paar, toch? En dat is een hele omweg om te zien wie er online is...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Daar zie je er maar een paar, toch? En dat is een hele omweg om te zien wie er online is...


    Neehoor. Als je op "meer vrienden" of zoiets onder het lijstje met die paar online vrienden klikt, zie je ál je online vrienden. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OakenshieId schreef:
    Ik mis het ook wel en tevens de lijst van crewleden. Als ik iets aan een moderator wilde vragen dan keek ik altijd even in het lijstje wie er online was.

    Vooral die met de crewleden mis ik, ja.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Neehoor. Als je op "meer vrienden" of zoiets onder het lijstje met die paar online vrienden klikt, zie je ál je online vrienden. ^^
    Echt, dat is wel handig!
    Alleen ik kan 'Mijn Dashboard' niet vinden...

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 21:13 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik wil het teruuuuggg D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik gebruik het dan wel niet, maar ik moet eerlijk toegeven dat het nu wel heel lang duurt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    Hier zat ik letterlijk gisteren nog aan te denken. :'D Ik zou het heeel erg prettig vinden als beide lijstjes inderdaad terugkwamen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vond het eerlijk gezegd ook best wel handig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OakenshieId schreef:
    Ik mis het ook wel en tevens de lijst van crewleden. Als ik iets aan een moderator wilde vragen dan keek ik altijd even in het lijstje wie er online was.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kijk nu altijd met een omweg via mijn dashboard om te zien welke vrienden er online zijn, maar joepie is het niet, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij kan vast terug komen nu er een nieuwe server is. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik zou het heel vinden als deze lijstjes weer terug komen :Y)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 15:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.