Ik vermoed dat dit een suggestie is die maar voor heel erg weinig mensen wat uitmaakt, maar ik vind het persoonlijk toch wel een beetje vervelend.
Mijn profiel is echt huge door alle verhalen die ik schrijf. Nu zijn er ook een groot aantal verhalen die niet echt verhalen zijn, zoals bijvoorbeeld aardig wat rollenstories voor meespeelverhalen of wedstrijden waaraan ik mee werk.
Ik zou het fijn vinden als er een optie zou komen waarbij je kunt aangeven dat je dit niet op je profiel wilt laten zien. Het zijn veelal gedeelde stories met anderen, wat betekent dat je ze niet kunt inactiveren, noch achteraan kunt zetten (want bijna al mijn verhalen in samenwerking vallen daaronder).
Als je niet begrijpt wat ik bedoel kijk je maar even op mijn profiel. :’)
Nou ja, ik vermoed dat het voor de meesten geen bal uitmaakt of het gebeurt, maar ik zou het wel fijn vinden als je ervoor kunt kiezen om verhalen/creaties wel of niet op je profiel weer te geven zonder dat je ze hoeft te inactiveren. Zeker met de nieuwe optie van lijstjes wordt je profiel nog langer, waardoor ik soms wens wat opties ‘weg te kunnen doen’.
[ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 9:41 ]
Every villain is a hero in his own mind.