• Ik vermoed dat dit een suggestie is die maar voor heel erg weinig mensen wat uitmaakt, maar ik vind het persoonlijk toch wel een beetje vervelend.
    Mijn profiel is echt huge door alle verhalen die ik schrijf. Nu zijn er ook een groot aantal verhalen die niet echt verhalen zijn, zoals bijvoorbeeld aardig wat rollenstories voor meespeelverhalen of wedstrijden waaraan ik mee werk.
    Ik zou het fijn vinden als er een optie zou komen waarbij je kunt aangeven dat je dit niet op je profiel wilt laten zien. Het zijn veelal gedeelde stories met anderen, wat betekent dat je ze niet kunt inactiveren, noch achteraan kunt zetten (want bijna al mijn verhalen in samenwerking vallen daaronder).
    Als je niet begrijpt wat ik bedoel kijk je maar even op mijn profiel. :’)

    Nou ja, ik vermoed dat het voor de meesten geen bal uitmaakt of het gebeurt, maar ik zou het wel fijn vinden als je ervoor kunt kiezen om verhalen/creaties wel of niet op je profiel weer te geven zonder dat je ze hoeft te inactiveren. Zeker met de nieuwe optie van lijstjes wordt je profiel nog langer, waardoor ik soms wens wat opties ‘weg te kunnen doen’.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 9:41 ]

    Wat vind je van deze suggestie?

    38.9% (14 stemmen)
     
    Doen! Het lijkt mij ook wel prettig.

    50.0% (18 stemmen)
     
    Doen! Ik heb er persoonlijk geen baat bij, maar vind het best als de suggestie wordt uitgevoerd.

    11.1% (4 stemmen)
     
    Niet doen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb dit ook ;p. Dus ik kan me er wel in vinden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zelf heb ik er geen last van, maar ik kan me de last wel inbeelden. Daarbij vind ik het ook altijd heel vervelend als ik enorm lang op iemand profiel moet naar beneden scrollen om aan de gb te komen (maar dat ligt meestal aan de profielinhoud zelf en niet aan de creaties).

    Met 'achteraan zetten' bedoel je toch de volgorde hé? Is het dan ook een idee om dat te vragen indien dit mogelijk niet lukt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Zelf heb ik er geen last van, maar ik kan me de last wel inbeelden. Daarbij vind ik het ook altijd heel vervelend als ik enorm lang op iemand profiel moet naar beneden scrollen om aan de gb te komen (maar dat ligt meestal aan de profielinhoud zelf en niet aan de creaties).

    Met 'achteraan zetten' bedoel je toch de volgorde hé? Is het dan ook een idee om dat te vragen indien dit mogelijk niet lukt?


    Ik bedoel inderdaad de volgorde. De enkele rollenstories die ik zelf heb aangemaakt, heb ik inderdaad achteraan mijn creaties gezet omdat ik er daar dertig heb ofzo. Maar ik heb veel minder stories in samenwerking met anderen, ik denk 1 verhaal en voor de rest enkel van die rollenstories of wedstrijdstories, dus dan maakt het niet uit of je ze wel of niet achteraan zet, want dan staan ze er nog steeds. :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt mij wel handig, voor dus.


    26 - 02 - '16

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik bedoel inderdaad de volgorde. De enkele rollenstories die ik zelf heb aangemaakt, heb ik inderdaad achteraan mijn creaties gezet omdat ik er daar dertig heb ofzo. Maar ik heb veel minder stories in samenwerking met anderen, ik denk 1 verhaal en voor de rest enkel van die rollenstories of wedstrijdstories, dus dan maakt het niet uit of je ze wel of niet achteraan zet, want dan staan ze er nog steeds. :P

    Ahja, ik snap het probleem.
    Ik was gewoon aan het denken wat mogelijk nog een oplossing kon zijn. Want bij een story onzichtbaar kunnen maken, zie ik ook mogelijk problemen. Ik denk dan vooral dat mensen die badge/topleden bewust zijn dan dingen gaan uithalen om in die tops te komen. En pas op, zo zijn er echt mensen die de top met nepcreaties binnen komen. En als je onzichtbare stories hebt, kan je er bijvoorbeeld duizend van maken, terwijl die dan niet op diens profiel komen, maar die daardoor wel in de tops komen.

    Misschien kan Rutger iets maken speciaal voor co-auteur-stories. Dat wanneer je instelt dat je met meerdere mensen een story schrijft, dat je dan de optie hebt om de story onzichtbaar te maken (die ook niet bijtellen bij je statistieken). En al de hoofdstukken die je maakt kun je niet inactiveren ofzo.

    Ik ben weer veel te hard aan het nadenken. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ahja, ik snap het probleem.
    Ik was gewoon aan het denken wat mogelijk nog een oplossing kon zijn. Want bij een story onzichtbaar kunnen maken, zie ik ook mogelijk problemen. Ik denk dan vooral dat mensen die badge/topleden bewust zijn dan dingen gaan uithalen om in die tops te komen. En pas op, zo zijn er echt mensen die de top met nepcreaties binnen komen. En als je onzichtbare stories hebt, kan je er bijvoorbeeld duizend van maken, terwijl die dan niet op diens profiel komen, maar die daardoor wel in de tops komen.

    Misschien kan Rutger iets maken speciaal voor co-auteur-stories. Dat wanneer je instelt dat je met meerdere mensen een story schrijft, dat je dan de optie hebt om de story onzichtbaar te maken (die ook niet bijtellen bij je statistieken). En al de hoofdstukken die je maakt kun je niet inactiveren ofzo.

    Ik ben weer veel te hard aan het nadenken. :')


    Haha je denkt juist goed mee, dat is heel fijn haha! Ikzelf vind dit opzich wel een goed voorstel, omdat het bij OakenshieId toch vooral om de co-auteur-story's gaat.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik begrijpt je punt. Had ik niet bij stil gestaan. :'p
    Ik vind het prima als het alleen geldt voor stories met een co-auteur. Of dat stories die niet openbaar zijn überhaupt niet meer meetellen voor badges/de top.
    Dan moet er inderdaad even gekeken worden welke van die opties het handigste is. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor mij hoeft het niet zo per se.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OakenshieId schreef:
    Ik begrijpt je punt. Had ik niet bij stil gestaan. :'p
    Ik vind het prima als het alleen geldt voor stories met een co-auteur. Of dat stories die niet openbaar zijn überhaupt niet meer meetellen voor badges/de top.
    Dan moet er inderdaad even gekeken worden welke van die opties het handigste is. (:


    Als je co-auteur bent, telt de story sowieso niet mee voor je statistieken, alleen de hoofdstukken die je zelf aanmaakt. Het lijkt me dus een goed idee als je dit alleen kan doen als je co-auteur bent.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je co-auteur bent, telt de story sowieso niet mee voor je statistieken, alleen de hoofdstukken die je zelf aanmaakt. Het lijkt me dus een goed idee als je dit alleen kan doen als je co-auteur bent.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je co-auteur bent, telt de story sowieso niet mee voor je statistieken, alleen de hoofdstukken die je zelf aanmaakt. Het lijkt me dus een goed idee als je dit alleen kan doen als je co-auteur bent.


    Ooh dat wist ik niet. Nou prima.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat jij wilt kan al, volgens mij:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, maar ik wil niet dat geen van mijn stories waar ik aan samenwerk getoond wordt, want er zitten wel een paar stories tussen die wel gewoon verhalen zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Khamul schreef:
    Het lijkt mij wel handig, voor dus.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!