• ×TheHorcrux - Rowena maar noem me maar Roww :]
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×JoeyTribbiani - Marjanne


    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 10:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:05 ]


    Little do you know

    Forman schreef:
    (...)

    Misschien Jackson? Kan hij eigenlijk uberhaupt wel relaties behalve haat als hij zo arrogant is?


    I don't know. In elk geval heeft hij niet echt vrienden, denk ik. Misschien dat ze elkaar niet mogen?

    Verityy schreef:
    (...)

    Misschien een relatie met Lily, zij haalt dan het 'goede' in hem naar boven??


    Ik denk niet echt dat Lewis een persoon is om een echt verliefd stel te spelen, niet in het begin in elk geval. Maybe verandert hij wel. Maar het zou misschien wel kunnen dat hij langzaam gevoelens krijgt voor Lily, maar dat eigenlijk maar raar vindt van zichzelf en helemaal niet wilt, ook omdat ze de vriendin van June is en zo, maar dat hij zijn gevoelens uiteindelijk toch niet kan ontkennen. Als je dat zou willen.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik denk niet echt dat Lewis een persoon is om een echt verliefd stel te spelen, niet in het begin in elk geval. Maybe verandert hij wel. Maar het zou misschien wel kunnen dat hij langzaam gevoelens krijgt voor Lily, maar dat eigenlijk maar raar vindt van zichzelf en helemaal niet wilt, ook omdat ze de vriendin van June is en zo, maar dat hij zijn gevoelens uiteindelijk toch niet kan ontkennen. Als je dat zou willen.


    Ik vind het goed!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik denk niet echt dat Lewis een persoon is om een echt verliefd stel te spelen, niet in het begin in elk geval. Maybe verandert hij wel. Maar het zou misschien wel kunnen dat hij langzaam gevoelens krijgt voor Lily, maar dat eigenlijk maar raar vindt van zichzelf en helemaal niet wilt, ook omdat ze de vriendin van June is en zo, maar dat hij zijn gevoelens uiteindelijk toch niet kan ontkennen. Als je dat zou willen.


    Ja vind ik leuk :)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 18:48 ]


    -

    Vivir schreef:
    (...)

    Ja, leuk! Dan hebben we een beetje een groepje. Ik ga ook even iedereen doorlezen.

    Wilt iemand trouwens enige vorm van relatie met Lewis?


    Ik heb het idee dat Tommy en Lewis echt een hekel aan elkaar kunnen hebben :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Weet iemand een faceclaim voor een leraar van rond de 37 jaar die nogal creepy is?


    -

    Oh my godddd, Joseph Morgan! :'D


    El Diablo.

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Ik heb het idee dat Tommy en Lewis echt een hekel aan elkaar kunnen hebben :')


    Ja, dat denk ik ook wel heel erg nu ik erover nadenk. ;]


    She was always looking for more..

    Bereid je voor op 'professor Jones' want hij is niet bepaald een lieverdje ;)


    -

    Verityy schreef:
    Bereid je voor op 'professor Jones' want hij is niet bepaald een lieverdje ;)


    Oh leuk! Silena is niet echt de braafste studente (';


    take me back to the basics and the simple life

    Verityy schreef:
    Bereid je voor op 'professor Jones' want hij is niet bepaald een lieverdje ;)


    Word hij de 'Snape' van het Oxford dan? x]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Word hij de 'Snape' van het Oxford dan? x]


    Mmm... soort van wel...


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Mmm... soort van wel...


    Haha, nouja iniedergeval mag ik hem wel en dat hij dat uiterlijk heeft bevalt me al helemaal cx
    Ik weet ook wel dat mijn lerares een hekel aan hem zal hebben gezien zij zo'n beetje zijn tegenpool is haha.


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Haha, nouja iniedergeval mag ik hem wel en dat hij dat uiterlijk heeft bevalt me al helemaal cx
    Ik weet ook wel dat mijn lerares een hekel aan hem zal hebben gezien zij zo'n beetje zijn tegenpool is haha.


    Ik denk dat iedereen wel een beetje een hekel aan hem gaat hebben en hij aan iedereen :')


    -

    Trouwens, ik denk -mits alle rollen ingevuld zijn natuurlijk- dat ik het Speeltopic dit weekend ga openen.
    Aangezien we nu al een aardige hoeveelheid rollen hebben, en de leraren die er niet zijn worden denk ik dan maar gewoon ingespeeld door iedereen.

    En om nou te gaan zitten wachten op die rollen heeft ook geen zin.


    Little do you know

    Verityy schreef:
    (...)

    Ik denk dat iedereen wel een beetje een hekel aan hem gaat hebben en hij aan iedereen :')


    Zolang het maar geen Umbridge word vind ik het goed XD


    Little do you know