• ×TheHorcrux - Rowena maar noem me maar Roww :]
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×JoeyTribbiani - Marjanne


    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 10:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:05 ]


    Little do you know

    Oneira schreef:
    (...)

    Ik zelf vind het totaal niet erg. Das wel leuk.
    Misschien beste vrienden? c:


    Is goed!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Rosea schreef:
    (...)

    Ik bedoelde meer dat iedereen haar mag dankzij haar karakter; dat ze zich jong en een beetje rebels gedraagt, en vaak gemeen is tegenover nerdjes enzo en dat leerlingen haar doordaar meer mogen.


    En ik vind zelf haar personage een beetje perfect overkomen..


    Little do you know

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Is goed!


    Top!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mt :) Marjolein


    be gay do crimes

    Iemand een vorm van relatie met America?


    be gay do crimes

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Nouja, dat ze mensen om haar vinger kan wikkelen vanwege haar karakter is dan een beetje onlogich, vind ik.

    Damn ik kan het echt niet goed verwoorden:
    Ze kan mensen makkelijk om haar vinger wikkelen doordat ze weet wat ze moet zeggen om te zorgen dat mensen haar mogen. Ze wilt graag worden aanbeden, en dat is dan ook vaak haar eerste stap bij nieuwe mensen. Daarna, wanneer ze haar al leuk vinden, wordt ze wat meer haar gemene, arrogante zelf. Met leerlingen is het alleen zo dat ze dat vaak grappig vinden. Als zij dus een grapje maakt ten koste van een niet populaire leerling, vind de rest dat alleen maar leuk. Dyou get what I mean?


    “A queen will always turn pain into power.”

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    En ik vind zelf haar personage een beetje perfect overkomen..


    Echt? Ik dacht juist dat ik haar een mooi-van-buiten-lelijk-van-binnen karakter had gemaakt...

    Mijn idee was dus een populaire, jonge lerares dat goed les kan geven, en dus inderdaad wel perfect overkomt, maar dat daarachter eigenlijk een hele gemene, arrogante vrouw schuilt. Ik zat zelfs te denken over iets van mishandeling tegenover een leerling ofzo...

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 17:26 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Echt? Ik dacht juist dat ik haar een mooi-van-buiten-lelijk-van-binnen karakter had gemaakt...


    Nee niet bepaalt, omdat ze zo gemeen en arrogant kan zijn maakt het haar niet minder perfect.
    Ze is heel mooi, iedereen aanbid haar, mensen kunnen niet anders dan haar leuk vinden, ze is zelfverzekerd, ze kan goed uit haar woorden komen, ze is slim, ze is een getalenteerde heks en sport ook nog.
    Dan is ze misschien gemeen en arrogant maar dan nog is ze best wel perfect, die 2 slechtere eigenschappen kunnen niet op tegen al die goede eigenschappen en dan ook nog het feit dat ze heel mooi is en Veela is..


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Nee niet bepaalt, omdat ze zo gemeen en arrogant kan zijn maakt het haar niet minder perfect.
    Ze is heel mooi, iedereen aanbid haar, mensen kunnen niet anders dan haar leuk vinden, ze is zelfverzekerd, ze kan goed uit haar woorden komen, ze is slim, ze is een getalenteerde heks en sport ook nog.
    Dan is ze misschien gemeen en arrogant maar dan nog is ze best wel perfect, die 2 slechtere eigenschappen kunnen niet op tegen al die goede eigenschappen en dan ook nog het feit dat ze heel mooi is en Veela is..


    Mmm... als je het zo bekijkt... Maar lees mijn edit wel eventjes;3 ik denk namelijk niet dat ik goed heb uitgelegd hoe ik haar origineel wilde hebben.
    (het idee was van dus eigenlijk dat ze net een echte Veela was, maar dan menselijker. Je weet toch dat die Veela's, tijdens the Quidditch World Cup, op een gegeven moment veranderen in lelijke, vuurspuwende wezens? Dat wilde ik dus doen, maar dan minder letterlijk genomen...)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iemand enige vorm van relatie met Car?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Antwoord op @Falahee, ik vind het wel goed als Delaine en Cassandra vriendinnen worden ! ( Zabini and Malfoy forever ! )
    En misschien wil jouw jongens-personage vrienden worden met Delaine, gezien ze in hetzelfde jaar zitten.
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Antwoord op @Falahee, ik vind het wel goed als Delaine en Cassandra vriendinnen worden ! ( Zabini and Malfoy forever ! )
    En misschien wil jouw jongens-personage vrienden worden met Delaine, gezien ze in hetzelfde jaar zitten.
    :3


    Yay! Haha. Goede vriendinnen dan? Misschien omdat de families nog altijd sterk contact hebben?
    En ik vind het goed hoor :3


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Yay! Haha. Goede vriendinnen dan? Misschien omdat de families nog altijd sterk contact hebben?
    En ik vind het goed hoor :3


    Jahoor, dan zien ze elkaar en dan ` AAAAAAAAAAAAAH ` !
    x`)

    Jeej, de knapheid van hem is.. omg .. * zwijmel *

    :9~


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Denise, je bent een ass met je knappe faceclaims.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heet overigens Noa ^^

    Iemand verder nog in voor een relatie met Hunter of Nathaniel?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded