• ×TheHorcrux - Rowena maar noem me maar Roww :]
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×JoeyTribbiani - Marjanne


    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 10:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:05 ]


    Little do you know

    Sangster schreef:
    (...)

    Dat is weer iets anders dan ons Ty-Jace gedoe, lolol. Maar dat is wel leuk inderdaad ^^


    Heheh, komt door de namen ^^


    El Diablo.

    Rosea schreef:
    (...)

    Mmm... als je het zo bekijkt... Maar lees mijn edit wel eventjes;3 ik denk namelijk niet dat ik goed heb uitgelegd hoe ik haar origineel wilde hebben.
    (het idee was van dus eigenlijk dat ze net een echte Veela was, maar dan menselijker. Je weet toch dat die Veela's, tijdens the Quidditch World Cup, op een gegeven moment veranderen in lelijke, vuurspuwende wezens? Dat wilde ik dus doen, maar dan minder letterlijk genomen...)


    Ik heb het gelezen. Maar ik denk niet dat het Schoolhoofd graag een mishandelende leraar in het bestuur heeft, plus lijkt het me niet bepaalt geweldig voor de leerlingen ofzo.. Het zal denk ik ook niet zijn dat leerlingen haar mogen omdat ze andere leerlingen mishandelt en helemaal beledigt.


    Little do you know

    Falahee schreef:
    (...)

    Heheh, komt door de namen ^^


    Komt allemaal door de namen.. Net zoals in BTR :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Marie, de uil van Car is volgens mij een kerkuil, en de uil van Phoebe heet Snow, hahah cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    @Marie, de uil van Car is volgens mij een kerkuil, en de uil van Phoebe heet Snow, hahah cx


    Muh ik heb geen verstand van uilen en ik wist geen andere naam, haha. Ik ga het even aanpassen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Muh ik heb geen verstand van uilen en ik wist geen andere naam, haha. Ik ga het even aanpassen.


    Haha, ik ken sommige rassen en heb op school geleerd hoe je kan zien wanneer een uil jaagt enzo haha cx
    Maar nee, laat maar, ik heb toch besloten haar een Kat te geven XD

    Een sneeuwuil heeft geen 'rand' op zijn hoofd wat om het gezicht zit zegmaar, en ook heeft een Sneeuwuil gele/oranje ogen, een kerkuil heeft helemaal zwarte ogen. cx

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 18:48 ]


    Little do you know

    Is dit trouwens niet Adorable?
    Matthew met Hedwig c:


    Little do you know

    Btw, Delaine heeft nu ook een dier. Een rat mag toch ?
    x`)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    President is een eng beest.

    Ja, zo heb ik hem genoemd. Sush.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    President is een eng beest.

    Ja, zo heb ik hem genoemd. Sush.


    Haha, ik vind het een geweldige naam, en ja de uil kijkt een beetje chaggy hahah

    @Gently, een rat mag ook,
    Alle dieren mogen zolang ze maar niet meer dan 5cm groter zijn dan een kat :]
    -honden mogen ook niet trouwens. die zijn wat te af- en aanhankelijk..

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 18:57 ]


    Little do you know

    Pssh, we weten allemaal dat Araisha het beste huisdier is (;


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Pssh, we weten allemaal dat Araisha het beste huisdier is (;


    Creepy thing..

    Snow -> President Snow -> President. Ik heb een vaag gang van gedachten inderdaad.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Creepy thing..

    Snow -> President Snow -> President. Ik heb een vaag gang van gedachten inderdaad.


    Die gedachtegang is best wel te volgen xD


    be gay do crimes

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik heb het gelezen. Maar ik denk niet dat het Schoolhoofd graag een mishandelende leraar in het bestuur heeft, plus lijkt het me niet bepaalt geweldig voor de leerlingen ofzo.. Het zal denk ik ook niet zijn dat leerlingen haar mogen omdat ze andere leerlingen mishandelt en helemaal beledigt.

    Daarom heb ik t ook niet gedaan, uiteindelijk... Maar als je t allemaal nog steeds te Mary Sueig vind, moet he t zeggen want dan verander ik t wel een beetje ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)
    Daarom heb ik t ook niet gedaan, uiteindelijk... Maar als je t allemaal nog steeds te Mary Sueig vind, moet he t zeggen want dan verander ik t wel een beetje ;D


    Ja vind ik wel,
    als je gewoon weg haalt dat ze aanbeden word door iedereen en dat ze mensen makkelijk om haar vinger wikkelt is ze al een stuk minder perfect.
    Niemand heeft zoveel goede eigenschappen natuurlijk haha,
    Je kan ook weghalen dat ze zo'n slimme en getalenteerde heks is enzo maar dat past dan weer niet bij haar rol als leraar Charms natuurlijk :']


    Little do you know