• Hebben jullie wel eens leuke dromen gehad? Dump je dromen in dit topic!
    Onthouden jullie je dromen vaak? Vertel er iets over!
    Wat vindt je eigenlijk van dromen? Geef je mening!

    Kortom: dit is het topic in het thema van dromen.
    En een goede nacht gewenst! (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oh leuk, mijn topics


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik droomde eens dat ik blauw haar had en een lip piercing. Helaas was de realiteit anders toen ik wakker werd :c

    Ook heb ik al eens gedroomd dat ik met mijn vriend getrouwd was en dat we kinderen hadden. It was horibble. Die krengen deden niks anders dan janken en krijsen. Ik wil nooit kinderen, oh lord.


    26 - 02 - '16

    Ik droomde een keer dat er in de Harry Potter wereld een zombie apocalyps was. Het was episch!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik heb eens gedroomd dat ik op de vlucht was voor Voldemort, maar dat hij ieder moment weer recht voor mijn neus Verschijnselde, dus vluchtte ik maar naar Hogwarts omdat je daar niet kunt Verschijnselen, maar daar wilde niemand mij helpen omdat ik een Muggle was. Vreselijke droom. :'D Oh en ik droom blijkbaar ook heel vaak dat ik doodga op allerlei lugubere manieren. Ik droom eigenlijk nooit echt goed, maar toch ben ik altijd zwaar teleurgesteld als ik weer wakker word en de droom niet echt blijkt te zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De laatste tijd kan ik me telkens mijn dromen heel goed herinneren. Maar ik zou nu niet zo even een interessante kunnen bedenken.
    Wat ik heel vaak heb, is dat ik sommige dromen herinner als iets wat echt gebeurd is en juist dingen die echt gebeurd zijn als droom herinner. Dat is echt ontzettend verwarrend soms.

    Ik heb ooit wel een gedroomd en een uur later kwam ik erachter dat ik mijn bed verschoven had.
    Dat kwam doordat ik vast zat in een doos en dat ik zo hard mogelijk probeerde me te bevreiden.
    Door tegen de opening te duwen.
    Vervolgens had ik mijn bed door het duwen tegen mijn muur verschoven.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 22:31 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb alleen nachtmerries.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ~ Sweet dreams or a beautiful nightmare ~

    (Beyonce Knowles)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik droomde dat ik met mijn ouders naar een sinterklaasconcert ging in de arena. Daar mocht ik ze een handje geven en poef stond een nederlands sprekende one direction voor mijn neus.

    Jankend werd ik wakker en toen realiseerde ik the fuck was dit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh wauw.

    Soms heb ik echt hele aparte dromen, die ik meteen als ik wakker wordt naar iemand app, zodat ik ze terug kan lezen en ze daardoor onthoudt.

    Maar de geniaalste was toch wel dat ik met Jack op de Titanic was en hij me eraf gooide. Uh ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb ooit gedroomd dat ik met Austin Carlile mocht screamen bij een Of Mice & Men concert, man wat was ik teleurgesteld toen ik wakker werd :c

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 23:01 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    IK heb zo vaak gedroomd maar weet ze vaak dan niet meer.., xD
    hmmm zal eens denken...


    You can't touch music but music touch you

    Mt ^^

    Ik droomde ooit dat ik ergens liep en ineens een vreemd karretje zag staan. Het bleek een ijsco verkoop ding te zijn en er stond een rij met kinderen voor. Telkens als ze een ijsje kregen liep de rij verder om de kar. In mijn droom vertrouwde ik het blijkbaar niet, dus ik liep heel sneaky om de kar heen om te kijken. Daar zag ik dat alle kinderen waren veranderd in wolven en in diezelfde rij weer verder liepen. Opeens kwamen er mensen uit de achterkant van de wagen via een deur en sloegen ze me bewusteloos. Toen ik weer 'wakker' werd zaten ze rond een tafel te praten en keken me ineens aan. Ik stond op en vertrouwde het weer niet, dus ik probeerde ze om te praten zodat ze me niks aan zouden doen :Y) beetje jammer dat een van de mensen toen een pistool trok en me neer probeerde te schieten, ik rende weg en toen was het afgelopen en werd ik wakker :Y)

    Oh, en toen ik klein was heb ik heel vaak dezelfde droom gehad, ook vreemd :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Griffiths schreef:
    De laatste tijd kan ik me telkens mijn dromen heel goed herinneren. Maar ik zou nu niet zo even een interessante kunnen bedenken.
    Wat ik heel vaak heb, is dat ik sommige dromen herinner als iets wat echt gebeurd is en juist dingen die echt gebeurd zijn als droom herinner. Dat is echt ontzettend verwarrend soms.


    Same here.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mt

    Ik heb weleens gedroomd dat ik samen met Sneep en Perkamentus in de metro op zoek was naar Ariana Perkamentus. Sneep wilde mij er echter niet bij en toen duwde ik hem uit de metro (A)


    Not all those who wander are lost.