• Hebben jullie wel eens leuke dromen gehad? Dump je dromen in dit topic!
    Onthouden jullie je dromen vaak? Vertel er iets over!
    Wat vindt je eigenlijk van dromen? Geef je mening!

    Kortom: dit is het topic in het thema van dromen.
    En een goede nacht gewenst! (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik droomde keer dat er een jongen naar een schoolfeest ging. De jongen bleek totaal onpopulair te zijn en werdt gepest door een andere stoere jongen met zijn eigen clubje meelopers. De jongen liep dus naar het scoolfeest en werdt verliefd. De stoere jongen zag dat en werdt boos samen gingen ze een duel aan. De stoere jongen liep naar voren en probeerde de onpopulaire jongen in het water te duwwen, =de andere jongen werdt bang. Uiteindelijk toen de jongen op de randt van zwembad stond duwde hij de andere jongen er in.

    De jongen veranderde in een soort monster en probeerde iedereen op te eten. Iedereen gilde en liep naar huis. De ander jongen sprong in het water en ging een gevecht met hem aan. De jongen veranderde in een zeemeerman en ontwijkte makkelijk de slagen van het monster. De jongen werd bijna gepakt maar snee in de monsterse mond zodat hij dood ging en verdwijnd het enige wat overbleef was een plas bloed. De jongen ging naar huis alsof er niks gebeurd was.

    de volgende ochtend kwam hij terug en deed hij wat van zijn eigen bloed in het zwembad, omdat er anders een nieuw monster kon onstaan. Maar het bloed van het monster vechte hevig met het bloed van de jongen. Het vermengde zich en er kwam nog gevaarlijker monster.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    En ja deze heb ik op het laasts wat gestuurd. En ik beleefde deze droom niet als een nachtmerrie.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Vannacht droomde ik dat ik hielp mijn zus te verhuizen. Haar goudvis kon praten en ik verstond dus alles wat hij tegen de vis (Peter) van de tegenoverburen zei. Met het verhuizen vergaten we haar vis en Peter de vis (die ineens ook van mijn zus was) en moest ik terug om ze te halen. Mijn vader ging me achterna om de vuilnis ook maar even buiten te zetten. Ik nam mijn zus goudvis dus maar mee en onderweg groeide hij heel hard, hij kreeg witten vlekken en hondenpoten. Hij hoefde dus ook niet meer in het water en ging lopend mee naar mijn zus' nieuwe huis.
    Daar kwam ik er achter dat ik Peter de vis vergeten was. Op het zelfde moment gaat het journaal aan en word er gesproken over de bijzondere prekende vis Peter die net dood was door lucht tekort (hij zat in een plastiek zakje die dichtgeknoopt was). Op dat moment besloot ik maar wakker te worden want het werd echt te gek (cat)

    Nouja, ik heb dus altijd van dat soort vreemde dromen. Laatst werd ik ook al aangevallen door een krokedil. En ooit was ik harry potter die een doolhof in ging. In het centrum ervan stonden wc-hokjes die ik ging bewaken.
    Ow, en ooit heb ik eens gedroomd dat ik burtaal was tegen mijn moeder en sloeg ze me (noteer, zoiets zou ze nooit doen), mijn vader begon mee te doen en uiteindelijk ook mijn zussen en broertje. Ik verstopte me onder de tafel maar ze bleven schuppen. Toen werd ik huilend wakker.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb geen idee waarom, maar droom steeds over zeemerminen


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik droomde donderdag morgen dat ik een auto zat en reed, ik slipte en iemand achterin ging met zijn handen voor zn ogen en dan zuchten. Daarna reed ik beter dan iemand anders in de parkeergarage.
    Die dag had ik daardoor een goed humeur, idk why.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik had afgelopen nacht echt een weirde droom :')
    Ik droomde dat ik met bokshandschoenen in de Allianz Arena zat en naar een wedstrijd van Bayern aan het kijken was en toen opeens het veld op rende en met Neuer begon te vechten waardoor hij geblesseerd raakte. Aangezien de reservekeepers ook geblesseerd zijn hadden ze geen keeper en toen mocht ik keepen en het was echt raar :') Oh, en er waren geen tegengoals, dat zelfs dat in mijn dromen mogelijk is is gewoon raar :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Ik had afgelopen nacht echt een weirde droom :')
    Ik droomde dat ik met bokshandschoenen in de Allianz Arena zat en naar een wedstrijd van Bayern aan het kijken was en toen opeens het veld op rende en met Neuer begon te vechten waardoor hij geblesseerd raakte. Aangezien de reservekeepers ook geblesseerd zijn hadden ze geen keeper en toen mocht ik keepen en het was echt raar :') Oh, en er waren geen tegengoals, dat zelfs dat in mijn dromen mogelijk is is gewoon raar :')
    Ik snap er echt niet van, maar whahaha geen tegengoals? Ö


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik had laatste een hele frustrerende droom!!
    Ik ben verliefd op een jongen, maar die middag had hij mij verteld dat hij mij wel lief vind maar niet zeker weet of hij mij wel leuk vind.

    Die nacht droomde ik dat ik op een boot zat en hij aan de overkant stond maar elke keer als ik aan de overkant was, stond hij opeens aan de andere kant!!! Whaa ik ben de hele nacht bezig geweest om bij hem te komen en hij maar glimlachen vanaf de overkant (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Herzschmerz schreef:
    (...)Ik snap er echt niet van, maar whahaha geen tegengoals? Ö


    Ik ben gewoon confused door die droom :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon confused door die droom :')
    Zou wel gaaf zijn, alleen na een tijdje saai door alleen maar te winnen. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Elmorria schreef:
    Ik had laatste een hele frustrerende droom!!
    Ik ben verliefd op een jongen, maar die middag had hij mij verteld dat hij mij wel lief vind maar niet zeker weet of hij mij wel leuk vind.

    Die nacht droomde ik dat ik op een boot zat en hij aan de overkant stond maar elke keer als ik aan de overkant was, stond hij opeens aan de andere kant!!! Whaa ik ben de hele nacht bezig geweest om bij hem te komen en hij maar glimlachen vanaf de overkant (cat)
    N'awh, dat is echt irritant. Maar toch, je ziet hem, hehe.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Weet iemand iets over voorspelende dromen? ( ik wil zo graag weten waar die zeemerminen in mijn droom vandaan komen)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik had een keer gedroomd over dat ik in een zwembad zat. Een populair groepje nam me mee en liet me aan een plant eten. Daarna trokken ze me mee naar een rivier werden ze zeemerminen ik ging mee en werdt zelf ook een zeemermin. ( normaal denk ik helemaal niet over zeemerinnen, maar ik droom er wel vaak over)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Herzschmerz schreef:
    (...)N'awh, dat is echt irritant. Maar toch, je ziet hem, hehe.


    Haha jaa ik heb de hele nacht verplicht naar hem gekeken :Y)
    Maar als je wakker wordt en hem dan de volgende ochtend ziet kan je het niet laten hen perongelijk even aan te raken


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about


    Some people are art and do art at the same time