Vannacht droomde ik dat ik hielp mijn zus te verhuizen. Haar goudvis kon praten en ik verstond dus alles wat hij tegen de vis (Peter) van de tegenoverburen zei. Met het verhuizen vergaten we haar vis en Peter de vis (die ineens ook van mijn zus was) en moest ik terug om ze te halen. Mijn vader ging me achterna om de vuilnis ook maar even buiten te zetten. Ik nam mijn zus goudvis dus maar mee en onderweg groeide hij heel hard, hij kreeg witten vlekken en hondenpoten. Hij hoefde dus ook niet meer in het water en ging lopend mee naar mijn zus' nieuwe huis.
Daar kwam ik er achter dat ik Peter de vis vergeten was. Op het zelfde moment gaat het journaal aan en word er gesproken over de bijzondere prekende vis Peter die net dood was door lucht tekort (hij zat in een plastiek zakje die dichtgeknoopt was). Op dat moment besloot ik maar wakker te worden want het werd echt te gek
Nouja, ik heb dus altijd van dat soort vreemde dromen. Laatst werd ik ook al aangevallen door een krokedil. En ooit was ik harry potter die een doolhof in ging. In het centrum ervan stonden wc-hokjes die ik ging bewaken.
Ow, en ooit heb ik eens gedroomd dat ik burtaal was tegen mijn moeder en sloeg ze me (noteer, zoiets zou ze nooit doen), mijn vader begon mee te doen en uiteindelijk ook mijn zussen en broertje. Ik verstopte me onder de tafel maar ze bleven schuppen. Toen werd ik huilend wakker.
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.