Herzschmerz schreef:
(...)Ik durf ze niet te kijken, die clip, haha.
O, het is niet eng hoor :') Er wordt alleen een paar dromen beschreven zoals naaktheid en zo.
Ik heb een keer gehad dat ik werd achtervolgd door een of andere pedofiel. Ik rende en rende weg en toen kwam ik aan bij de flat waar ik woonde en ik stond buiten en drukte ongeduldig op de aanbelknop van ons huis - door een of andere reden had ik geen sleutels bij me - maar er werd maar niet geopend en ik was zo bang dat die pedofiel weer kwam (een of andere kale man die erg op mijn leraar wiskunde lijkt) en toen hij opeens opdook werd de deur geopend. Ik nam eerste beste lift naar huis, want ik woon op de vierde etage maar toen ik boven kwam was de pedofiel daar ook, eerder dan ik, hij had de trap genomen. Ik rende mijn huis in, niemand was thuis (en dat blijft raar, want wie had de deur dan geopend?) maar ik deed de deur keihard voor de neus van de pedo dicht. En toen ik naar de huiskamer rende was het pikkedonker en toen voelde ik over de muur om naar de lichtknop te zoeken maar die vond ik niet en toen werd ik wakker.
En dat ik verdwaald ben geraakt in mijn eigen buurt. Nou kan ik de weg naar huis simpelweg dromen, maar in die droom verschenen er plots allemaal gebouwen en huizen die ik nooit eerder heb gezien, en tenslotte kwam ik aan bij een klein winkeltje en daar werkte een man, ik vroeg aan hem wat er aan de hand was, waarom de buurt opeens veranderd is. Hij zei dat er niets is veranderd, en toen vroeg hij aan mij of ik ben verdwaald. Ik zei ja, en toen kwam hij zó gevaarlijk dichterbij en stak hij zijn hand naar me uit, en die werd zo gevaarlijk lang en net toen hij me aanraakte werd ik wakker.
Ik droomde vannacht dat ik op een of andere spelletje was waarmee je met anderen kunt chatten. Nou, super, gezellig enzo op mijn laptop. En toen hoorde ik opeens rare geluiden van buiten. Die mensen op het spelletje merkten het ook en zeiden: rare geluiden komen van buiten. En ik zei ja klopt. En toen gingen ze opeens allemaal tegelijk offline. En ik vond dat zo raar en het geluid werd steeds harder alsof het dichterbij kwam. Het klonk als heel harde windvlagen een soort tornado. Ik rende snel naar de woonkamer waar mijn kleine zusje en mijn moeder lagen te slapen op de bank. (Wat ze normaal nooit deden). En ik weet niet waarom maar ik ging voelen of zij nog ademden, door mijn hand op hun rug te leggen. Want dan voel je meestal zijn lichaam op en neer gaan en dat betekent dat-ie ademt en nog leeft. Idk waarom ik dat deed, misschien was ik bang dat zij gestorven zijn van die tornado, want dat geruis buiten klonk nog steeds hard. Nou, mijn zusje leefde nog, maar toen ik mijn hand legde op de rug van mijn moeder werd ik opeens wakker. En de hand die op haar rug in de droom hoorde te liggen, lag op mijn kussen. :')
Ik heb dus eigenlijk zeer vage dromen. :'D
Some people are art and do art at the same time