• Hebben jullie wel eens leuke dromen gehad? Dump je dromen in dit topic!
    Onthouden jullie je dromen vaak? Vertel er iets over!
    Wat vindt je eigenlijk van dromen? Geef je mening!

    Kortom: dit is het topic in het thema van dromen.
    En een goede nacht gewenst! (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Elmorria schreef:
    (...)

    Haha jaa ik heb de hele nacht verplicht naar hem gekeken :Y)
    Maar als je wakker wordt en hem dan de volgende ochtend ziet kan je het niet laten hen perongelijk even aan te raken
    Inderdaad, whaha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pulchre schreef:

    Ik heb er twee gehad:
    Naaktheid
    Achtervolgd worden

    Eigenlijk was de droom van achtervolgd worden niet echt een nachtmerrie


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:
    (...)
    Ik heb er twee gehad:
    Naaktheid
    Achtervolgd worden

    Eigenlijk was de droom van achtervolgd worden niet echt een nachtmerrie
    Ik durf ze niet te kijken, die clip, haha.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:08 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hahaha Wow ik lig hier echt stuk te gaan van jullie dromen hahahha.nou mijn twee vreemdste dromen.de eerste gaat over mij en twee vriendinnen.in de droom waren we een soort winx maar net iets anders.we hadden alledrie een vriendje en die maakte het op het zelfde punt via sms uit.toen was ik boos en wou ik stampend over de trap lopen maar ik floog sierlijk met roze glitter vleugels de trap over om bij de laatste tree te struikelen over een olivant.deze droom is van de tijd dat ik nog een elfje wou zijn hahaha.
    In droom twee werd mijn huis gezien als een soort jungle. mijn moeder was een geit..dat vond ik in de droom nog normaal.en mijn vader en broer bestonden niet.het begon in de badkamer waar mijn moeder cupcakes uit de la (waar in real live kammen liggen) stal.toen liepen we sneaky naar de logeerkamer die we zagen als ons huis.toen onze cupcakes op waren hadden we weer honger en moet ik "thuis" blijfen .want ze had het vermoeden dat de eigenaar van de cupcakes haar zou betrappen.nou ik keek dus via het sleutelgat van de deur van de logeerkamer.mijm moeder werd opgezogen in de kast en ik rende er heen.ik probeerde haar eruit te trekken maar toen kwam de eigenaar.een vleermuis.die kwam achter me aan en ik rende naar huis.toen was mijn broer ineens wel in de droom en stond hij ook in huis.de vleermuis kreeg de deur open en ik sprong uit het raam met mijn broer op mijn rug.toen crashte de vleermuis die me.had ingehaald en toen crashte ik.....einde droom ..

    samantha141 schreef:
    Hahaha Wow ik lig hier echt stuk te gaan van jullie dromen hahahha.nou mijn twee vreemdste dromen.de eerste gaat over mij en twee vriendinnen.in de droom waren we een soort winx maar net iets anders.we hadden alledrie een vriendje en die maakte het op het zelfde punt via sms uit.toen was ik boos en wou ik stampend over de trap lopen maar ik floog sierlijk met roze glitter vleugels de trap over om bij de laatste tree te struikelen over een olivant.deze droom is van de tijd dat ik nog een elfje wou zijn hahaha.
    In droom twee werd mijn huis gezien als een soort jungle. mijn moeder was een geit..dat vond ik in de droom nog normaal.en mijn vader en broer bestonden niet.het begon in de badkamer waar mijn moeder cupcakes uit de la (waar in real live kammen liggen) stal.toen liepen we sneaky naar de logeerkamer die we zagen als ons huis.toen onze cupcakes op waren hadden we weer honger en moet ik "thuis" blijfen .want ze had het vermoeden dat de eigenaar van de cupcakes haar zou betrappen.nou ik keek dus via het sleutelgat van de deur van de logeerkamer.mijm moeder werd opgezogen in de kast en ik rende er heen.ik probeerde haar eruit te trekken maar toen kwam de eigenaar.een vleermuis.die kwam achter me aan en ik rende naar huis.toen was mijn broer ineens wel in de droom en stond hij ook in huis.de vleermuis kreeg de deur open en ik sprong uit het raam met mijn broer op mijn rug.toen crashte de vleermuis die me.had ingehaald en toen crashte ik.....einde droom ..
    HAHAHA, nu ga ik stuk om je dromen! Leuk, hehe.
    Je typt al beter, haha. Mijn Complimenten voor je!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)HAHAHA, nu ga ik stuk om je dromen! Leuk, hehe.
    Je typt al beter, haha. Mijn Complimenten voor je!


    *doet een happy dance*

    Omdat ik (soms) mijn dromen wel leuk vindt, schrijf ik ze op.
    Misschien een idee?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Ik durf ze niet te kijken, die clip, haha.


    O, het is niet eng hoor :') Er wordt alleen een paar dromen beschreven zoals naaktheid en zo.
    Ik heb een keer gehad dat ik werd achtervolgd door een of andere pedofiel. Ik rende en rende weg en toen kwam ik aan bij de flat waar ik woonde en ik stond buiten en drukte ongeduldig op de aanbelknop van ons huis - door een of andere reden had ik geen sleutels bij me - maar er werd maar niet geopend en ik was zo bang dat die pedofiel weer kwam (een of andere kale man die erg op mijn leraar wiskunde lijkt) en toen hij opeens opdook werd de deur geopend. Ik nam eerste beste lift naar huis, want ik woon op de vierde etage maar toen ik boven kwam was de pedofiel daar ook, eerder dan ik, hij had de trap genomen. Ik rende mijn huis in, niemand was thuis (en dat blijft raar, want wie had de deur dan geopend?) maar ik deed de deur keihard voor de neus van de pedo dicht. En toen ik naar de huiskamer rende was het pikkedonker en toen voelde ik over de muur om naar de lichtknop te zoeken maar die vond ik niet en toen werd ik wakker.

    En dat ik verdwaald ben geraakt in mijn eigen buurt. Nou kan ik de weg naar huis simpelweg dromen, maar in die droom verschenen er plots allemaal gebouwen en huizen die ik nooit eerder heb gezien, en tenslotte kwam ik aan bij een klein winkeltje en daar werkte een man, ik vroeg aan hem wat er aan de hand was, waarom de buurt opeens veranderd is. Hij zei dat er niets is veranderd, en toen vroeg hij aan mij of ik ben verdwaald. Ik zei ja, en toen kwam hij zó gevaarlijk dichterbij en stak hij zijn hand naar me uit, en die werd zo gevaarlijk lang en net toen hij me aanraakte werd ik wakker.

    Ik droomde vannacht dat ik op een of andere spelletje was waarmee je met anderen kunt chatten. Nou, super, gezellig enzo op mijn laptop. En toen hoorde ik opeens rare geluiden van buiten. Die mensen op het spelletje merkten het ook en zeiden: rare geluiden komen van buiten. En ik zei ja klopt. En toen gingen ze opeens allemaal tegelijk offline. En ik vond dat zo raar en het geluid werd steeds harder alsof het dichterbij kwam. Het klonk als heel harde windvlagen een soort tornado. Ik rende snel naar de woonkamer waar mijn kleine zusje en mijn moeder lagen te slapen op de bank. (Wat ze normaal nooit deden). En ik weet niet waarom maar ik ging voelen of zij nog ademden, door mijn hand op hun rug te leggen. Want dan voel je meestal zijn lichaam op en neer gaan en dat betekent dat-ie ademt en nog leeft. Idk waarom ik dat deed, misschien was ik bang dat zij gestorven zijn van die tornado, want dat geruis buiten klonk nog steeds hard. Nou, mijn zusje leefde nog, maar toen ik mijn hand legde op de rug van mijn moeder werd ik opeens wakker. En de hand die op haar rug in de droom hoorde te liggen, lag op mijn kussen. :')

    Ik heb dus eigenlijk zeer vage dromen. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Lucide dromen heb ik soms, pretty damn epic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik werd achtervolgd door sabeltandtijger..... (geen idee waarom)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik had een droom dat ik een berg op een nogal rare manier beklom, weeeeeird. EN IK HEB HOOGTEVREES...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lacrimarum schreef:
    Ik had een droom dat ik een berg op een nogal rare manier beklom, weeeeeird. EN IK HEB HOOGTEVREES...

    ik heb ook hoogte vrees. Ik vond een jaar geleden eng om met de roltrap naar benden te gaan....... Maar daar heb ik niet over gedroomd..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik droom dat ik in ME ben, elke nacht opnieuw(hoera)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik had een droom dat ik achterna werd gezeten door mijn huiswerkcurcus baas (een zieke bitch) omdat ik een onvoldoende had voor geschiedenis.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik droomde gisteren dat ik door de stad stad liep. De zon scheen, het was warme lenteweer. Ik had honger en keek op de menukaart van een terrasje buiten. Ik ging zitten en ineens kwam de serveerster mij eten brengen zonder dat ik had besteld. Ik ben meteen beginnen eten ookal was het niet voor mij bedoelt. En toen kwamen er ineens willekeurige mensen bij me zitten die ik ni kende, en zij dachten dat ik de persoon was waarmee ze zouden lunchen.. Toen was m'n plan om "even naar het toilet te gaan", maar dus eigenlijk niet meer terug te komen en hen achter te laten met de rekening, mwuhaha. Maar zij moesten ook tegelijk naar de wc, en daar stopte de droom.


    Ik wil een tuin vol egels