• muziek is mijn leven! mensen vinden dit vaak onzin omdat ze zeggen dat je kan leven zonder muziek maar daar ben ik het niet mee eens. zonder muziek ben ik down en niet mezelf. muziek geeft mij op sommige momenten weer zin in mijn leven als ik er weer eens doorheen zit. muziek heeft mij samen gebracht met mensen die ik niet meer zou willen missen. ik kan niet zingen, ik kan geen instrument bespelen en ben dus alles behalve muzikaal maar muziek is mijn alles! hoe zit dat bij jullie?

    Mijn oortjes zijn dood. Ik moet nieuwe kopen. Saaie busreis morgen dus.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MyChillLife schreef:
    muziek is mijn leven! mensen vinden dit vaak onzin omdat ze zeggen dat je kan leven zonder muziek maar daar ben ik het niet mee eens. zonder muziek ben ik down en niet mezelf. muziek geeft mij op sommige momenten weer zin in mijn leven als ik er weer eens doorheen zit. muziek heeft mij samen gebracht met mensen die ik niet meer zou willen missen. ik kan niet zingen, ik kan geen instrument bespelen en ben dus alles behalve muzikaal maar muziek is mijn alles! hoe zit dat bij jullie?


    The story of my life :'D
    Vorig jaar werd ik een paar maanden als een baksteen laten vallen door mijn vriendinnen, en ik luisterde toen echt veel muziek, om maar niet heel erg depri te raken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zou het niet mijn leven noemen, maar het is zeker belangrijk in m'n leven. : ) Het kan me opvrolijken wanneer ik eens een slechte dag heb, of me energie geven. Op lange bus- of treinritten baal ik als ik mijn mp3 vergeten ben.


    Ik wil een tuin vol egels

    Zonder muziek zou ik een wrak zijn momenteel. Muziek zorgt er bij mij voor dat ik dingen en gebeurtenissen kan verwerken en weet te plaatsen, het geeft mij de ruimte die ik nodig heb om normaal te functioneren en te zijn zoals ik ben. Zonder muziek zal ik nooit kunnen leven zoals ik dat nu doe.

    Muziek is ook egt mijn leven, ik zal er aan onderdoor gaan als ik het niet had!!

    JamesPotter schreef:
    Mijn oortjes zijn dood. Ik moet nieuwe kopen. Saaie busreis morgen dus.


    I know the feeling :'D

    Maar inderdaad, muziek is ook mijn leven. Er is echt bijna niks wat ik doe zonder dat ik muziek luister.


    Spoiler alert: you will save yourself

    TheWalkingFret schreef:
    Zonder muziek zou ik een wrak zijn momenteel. Muziek zorgt er bij mij voor dat ik dingen en gebeurtenissen kan verwerken en weet te plaatsen, het geeft mij de ruimte die ik nodig heb om normaal te functioneren en te zijn zoals ik ben. Zonder muziek zal ik nooit kunnen leven zoals ik dat nu doe.

    Muziek is ook egt mijn leven, ik zal er aan onderdoor gaan als ik het niet had!!


    dat is het muziek heeft al meerdere malen mijn leven gered! ze helpen bij het vergete. van je verdriet en maakt alles een stukje positiever!

    AngelFox schreef:
    Ik zou het niet mijn leven noemen, maar het is zeker belangrijk in m'n leven. : ) Het kan me opvrolijken wanneer ik eens een slechte dag heb, of me energie geven. Op lange bus- of treinritten baal ik als ik mijn mp3 vergeten ben.


    This.


    26 - 02 - '16

    MyChillLife schreef:
    (...)

    dat is het muziek heeft al meerdere malen mijn leven gered! ze helpen bij het vergete. van je verdriet en maakt alles een stukje positiever!


    Fijn om te horen dat het je ook egt geholpen heeft!
    Dat heb ik ook. Mij helpt het niet zo zeer 'vergeten', maar ik kan het juist beter plaatsen. Als ik het even niet kan verdragen doe ik even vrolijke muziek op met een lekkere beat, en later als ik er ruimte voor heb om alles los te laten en mezelf in een minuut om te toveren tot de titanic, dan zet ik zielige muziek op.

    AngelFox schreef:
    Ik zou het niet mijn leven noemen, maar het is zeker belangrijk in m'n leven. : ) Het kan me opvrolijken wanneer ik eens een slechte dag heb, of me energie geven. Op lange bus- of treinritten baal ik als ik mijn mp3 vergeten ben.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    Fijn om te horen dat het je ook egt geholpen heeft!
    Dat heb ik ook. Mij helpt het niet zo zeer 'vergeten', maar ik kan het juist beter plaatsen. Als ik het even niet kan verdragen doe ik even vrolijke muziek op met een lekkere beat, en later als ik er ruimte voor heb om alles los te laten en mezelf in een minuut om te toveren tot de titanic, dan zet ik zielige muziek op.


    het is niet het totaal vergeten maar gewoon voor eventjes even je hooft leeg maken. bepaalde muziek is veel voor me gaan betekenen net zoals de band! het is fijn om te weten dat zij ook weten hoe belangrijk ze voor me zijn! muziek is in mijn geval de oplossing voor zogoed als alles!