• Dit rollenspel speelt zich af op de high school. Het is een gewone school, net als alle andere. Er zitten normale leerlingen op, alleen is het een speciale dansschool. De school heeft 2 dansteams, die mee doen aan wedstrijden. Ze komen van de zelfde school maar zijn ze toch concurrenten van elkaar. Ze werken heel hard, omdat ze allemaal de eerste willen worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het gala als afsluiting van het schooljaar. Deze teams bestaan nu al een paar jaar, maar de leden werden te oud en dus wou de school de teams gaan vernieuwen. De school heeft al 8 leden geselecteerd. Wie zal er dit jaar het beste zijn? Dansgroep rood: So Seductive? Of dansgroep blauw: X-treme? Zullen er ruzie's komen onderling? Zal er gesaboteerd worden door dansers? Worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? Daar komen we gauw genoeg achter.

    Meiden - 4 -
    - Ashley "Ash" Jaylee Hastings - AnoukXox - Pag. 1
    - Yara Jolie Hough - xkimx124 - Pag. 3
    - Valeria "vally,val" Amelia Disangelo - Netzwerk - Pag. 2
    -Cara Silena McChains - Piaffe - Pag. 3

    Jongens - 5 -
    - Gereserveerd voor: ImmaBeAPenguin
    -
    - Lucas 'Luke' Archer - Aureolus - Pag. 2
    - Gereserveerd voor: mashtonx


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen. Ik probeer om een beetje de mensen met verschillende dansstijlen bij elkaar te doen, zodat ze ook nog iets van elkaar kunnen leren. De dansgroepen bepalen overigens zelf de muziek waarop ze dansen etc.

    Invullijstje :
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 17 en 20)
    dansstijl:
    uiterlijk omschrijving: (met foto)
    karakter: (uitgebreide omschrijvingen zijn altijd fijn (: )
    extra:


    Regels:
    - Minimaal 150 woorden schrijven, als het een keer ietsje minder is, maakt dat niet uit.
    - Max. 2 personages per persoon
    - Geen perfecte personages, dat is namelijk niemand.
    - Bespeel niet personages van anderen.
    - Maak er geen sneltrein van, lees alles goed door.
    - Reserveringen blijven uiterlijk 3 dagen staan.
    - Ik maak de topics, dus kom met vragen bij mij.


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik uitleggen hoe we beginnen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 22:24 ]

    Mag ik een jongen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje?

    Tuurlijk! Ik zet jullie erbij.

    Meisje graag ! (;


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    Meisje graag ! (;


    Ik zet je erbij!

    Boy for me?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Een jongen, alsjeblieft? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik zet jullie erbij!


    Naam: Ashley "Ash" Jaylee Hastings
    Leeftijd: 18 jaar.
    dansstijl: Hiphop
    uiterlijk omschrijving:



    Ashley heeft eigenlijk bijna altijd wel make-up op. Dit is nooit erg veel, want ze wilt niet al te nep over komen. Ze heeft er dan ook geen problemen mee om af en toe make-uploos te gaan. Ashlet is het meest trots op haar mooie blauwe ogen. Die accentueert ze altijd heel licht met een beetje make-up. Ashley heeft blonde, medium lange haren, die golvend over haar rug vallen. Af en toe stijlt ze ze, maar tegenwoordig doet ze dat niet meer, want ze is bang dat het haar haar beschadigt. Ashley heeft meerdere keren haar haar korter geknipt, maar nu probeert ze om ze weer een beetje te laten groeien. Ashleys haar zal je nooit gaan vervelend, aangezien ze er altijd wel wat mee doet. Invlechten of gewoon een messy bun, Ashley vind alles leuk. Ze heeft niet echt een bepaalde voorkeur qua stijl. Zo kan ze girly jurkjes aan hebben, maar ook weer in een stoerdere bui zijn. Ashley zal je altijd verassen. Ashley is zeker niet als dik te omschrijven, maar is ook weer niet dun. Ze is aan de slanke kant, met genoeg vormen. Daar is ze dan ook het meest trots op. Die zal ze best vaak accentueren met kleding. Je moet niet verbergen wat je hebt, vindt ze. Ze is vrij klein met haar 1 meter 68, maar ze vind het zelf niet zo erg. Soms trekt ze dan ook hakken aan, om zich iets groter te laten lijken.
    karakter: Ashleys karakter verschilt per keer. Dit ligt vooral aan tegen wie ze praat. Als ze je mag zal ze voor je door het vuur gaan, en kan ze een geweldige vriendin zijn, maar mag ze je niet of kent ze je niet, dan kan ze een beetje arrogant over komen. Ashley is wel sociaal. Ze houd ervan om nieuwe mensen te ontmoeten, ook al heeft ze vaak een vooroordeel klaar. Ashley weet iedereen altijd in te pakken met haar glimlach, en je kan ook nooit lang boos op haar blijven. Vele jongens vallen dan ook voor haar omdat ze anders is dan veel anderen. Ze houdt ervan om hard to get te spelen, ook al is ze eigenlijk easy to get. Ashley weet dat veel mensen voor haar charmes vallen en gebruikt die dan ook erg vaak. Ook al houdt ze van hier en daar een flirt, ze is alles behalve sletterig. Ashley heeft nog nooit een echt relatie gehad. Ashley ziet eruit als dat typische blonde domme meisje, maar eigenlijk is ze best wel nerdy. Ze wilt nou eenmaal perfect. Ashley zou een uitdaging nooit uit de weg gaan, ze is altijd wel in voor iets nieuws. Ashley zal altijd zeggen wat ze denkt, tenminste, als ze je mag. Als ze je niet mag, kan ze een echte roddeltante zijn. Vaak kunnen mensen het niet echt waarderen als Ashley eerlijk tegen ze is, want vaak kan het een beetje bitchy over komen, maar haar echte vriendinnen weten dat ze het niet zo bedoelt. Ook al zie je het niet aan haar, Ashley houdt van feestjes. Ze wordt vaak uitgenodigd voor feesten, en wordt ze dat niet, dan nodigt ze zichzelf wel uit. Ashley is niet het type meisje die altijd helemaal dronken wordt op feesten. Ze drinkt wel, maar ze zal altijd proberen om het classy te houden. Tenzij ze een slechte dag heeft. Als Ashley diep in de put zit, kan ze een beetje dom zijn en gelijk naar de fles grijpen. Op zo’n moment doet ze wel veel meer domme dingen, waar ze later dan erg veel spijt van heeft.
    extra: Ashleys ouder zijn een paar jaar terug gescheiden, omdat haar vader homo was. Hiervan was Ashley heel erg geschrokken en daar heeft ze erg veel verdriet van gehad. Haar vader woont in Parijs, waar hij is getrouwd met een (mannelijk)model.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:22 ]

    Een klein beginnetje ^^

    Naam: Lucas 'Luke' Archer.
    Leeftijd: (tussen de 17 en 20)
    dansstijl: Hiphop en streetdance
    uiterlijk omschrijving: (met foto)
    karakter: (uitgebreide omschrijvingen zijn altijd fijn (: )
    extra:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mag ik het laatste meisje ?
    :-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Nvm

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 9:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Netzwerk was eerder, dus die krijgt het laatste meisje. Sorry (:

    Mag ik de laatste jongen? :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Mag ik de laatste jongen? :)


    Tuurlijk mag dat! Ik zet je erbij.