• Dit rollenspel speelt zich af op de high school. Het is een gewone school, net als alle andere. Er zitten normale leerlingen op, alleen is het een speciale dansschool. De school heeft 2 dansteams, die mee doen aan wedstrijden. Ze komen van de zelfde school maar zijn ze toch concurrenten van elkaar. Ze werken heel hard, omdat ze allemaal de eerste willen worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het gala als afsluiting van het schooljaar. Deze teams bestaan nu al een paar jaar, maar de leden werden te oud en dus wou de school de teams gaan vernieuwen. De school heeft al 8 leden geselecteerd. Wie zal er dit jaar het beste zijn? Dansgroep rood: So Seductive? Of dansgroep blauw: X-treme? Zullen er ruzie's komen onderling? Zal er gesaboteerd worden door dansers? Worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? Daar komen we gauw genoeg achter.

    Meiden - 4 -
    - Ashley "Ash" Jaylee Hastings - AnoukXox - Pag. 1
    - Yara Jolie Hough - xkimx124 - Pag. 3
    - Valeria "vally,val" Amelia Disangelo - Netzwerk - Pag. 2
    -Cara Silena McChains - Piaffe - Pag. 3

    Jongens - 5 -
    - Gereserveerd voor: ImmaBeAPenguin
    -
    - Lucas 'Luke' Archer - Aureolus - Pag. 2
    - Gereserveerd voor: mashtonx


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen. Ik probeer om een beetje de mensen met verschillende dansstijlen bij elkaar te doen, zodat ze ook nog iets van elkaar kunnen leren. De dansgroepen bepalen overigens zelf de muziek waarop ze dansen etc.

    Invullijstje :
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 17 en 20)
    dansstijl:
    uiterlijk omschrijving: (met foto)
    karakter: (uitgebreide omschrijvingen zijn altijd fijn (: )
    extra:


    Regels:
    - Minimaal 150 woorden schrijven, als het een keer ietsje minder is, maakt dat niet uit.
    - Max. 2 personages per persoon
    - Geen perfecte personages, dat is namelijk niemand.
    - Bespeel niet personages van anderen.
    - Maak er geen sneltrein van, lees alles goed door.
    - Reserveringen blijven uiterlijk 3 dagen staan.
    - Ik maak de topics, dus kom met vragen bij mij.


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik uitleggen hoe we beginnen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 22:24 ]

    ` Only champions can win, only the true people can win. It`s not about the style, the popularity. It`s about teamwork and the energy you spend in you work. `
    - VALERIA AMELIA DISANGELO.



    Naam:
    - ` Valeria `, is haar voornaam die bijna nooit gebruikt wordt door anderen, soms door haar ouders als ze boos zijn.
    - ` Vally of Val `, wordt door iedereen als haar bijnaam gebruikt en zelf stelt ze zich ook voor als Vally.
    - ` Amelia `, is haar tweede naam die vooral door familieleden wordt gebruikt.
    - ` Disangelo `, verraadt misschien al haar afkomst, namelijk Italiaans.
    Leeftijd:
    Valeria heeft net de leeftijd van 18 jaar en is op de 8e november geboren.
    Dansstijl:
    - ` Moderne dans en ballet. `
    Sinds Valeria een klein meisje is, danst ze al. Toen ze kleiner was, kon je het meer gehuppel en armpjes in de lucht noemen - maar ze heeft al vanaf jogn af aan een passie voor dansen en muziek. Haar moeder, Valentina, was naast verzorgen van de kinderen thuis - een balletdocente. Ook zij had een passie voor dansen en dat heeft Vally zeker van haar geërfd.
    Met 5 jaar begon Valeria echt te dansen in de balletschool van haar moeder. Ze was met andere kleine meisjes begonnen aan ballet. De perfectie, de gracieuze manier van lopen - heeft Valeria toch te danken aan haar ballet uurtjes. Haar ouders konden trots zijn op hun kleine meisje, die vaak deelnam aan uitvoeringen en shows.
    Sinds haar 12e deed Valeria er nog moderne dans bij. Doordat ze getalenteerd is in dansen en met name ballet, had ze het daar stukken makkelijker. Ook daar was het precies hetzelfde als met ballet. Vally begon ook in moderne dans een passie te krijgen en ook daar werd ze beter en beter.
    Nu is Valeria naar Amerika verhuisd en is daar op een normale school. Ze heeft inmiddels al vier jaartjes ` Amerika ` achter de rug en ze kan ook niet zeggen dat ze het haat. Voor haar is het hier ook erg leuk, maar toch is Italië haar echte thuis.

    Uiterlijk:
    Valeria is gekenmerkt met haar lichtblonde haren. Ze heeft niet de typische, donkere kleur als van haar ouders - wat haar toch wat anders maakt. Vally vindt het eigenlijk wel leuk dat ze zo een speciale kleur heeft voor haar afkomst. Vroeger voelde ze zich buitengesloten en ze werd ook buitengesloten, gewoon vanwege haar uiterlijk. Over die tijd is ze niet heen, gezien het nog telkens gebeurt dat ze ergens voor wordt buitengesloten.
    Maar ze probeert zich er zo min mogelijk mee bezig te houden, wat lukt - omdat ze veel danst, wat haar gewoon een deur tot een andere wereld biedt. Wanneer ze danst, voelt ze echt zichzelf thuis en goed met wat ze doet. Vally is dan totaal niet onzeker, boos of wat dan ook. Ze voelt dan alleen de dans en het ritme.
    Met haar postuur zie je toch wel een echt `balletmeisje.` Ze is slank en lang. Met haar 1m72 heeft ze een redelijk neutrale lengte en die wordt versterkt door haar lange benen en haar slanke lichaam. Vally is niet mager of dun, maar gewoon slank. Ook de vrouwelijke curves zijn bij haar aanwezig en ze zijn zeker te zien. Toch is ze niet een persoon die rondloopt in zulke kleding om haar vrouwelijke postuur te laten zien. Haar kledingstijl gaat wat meer richting grunge en rock chic. Een kenmerk zijn de donkere kleding en haar zwart gelakte nagels.
    Maar Valeria is gekenmerkt met haar lichtblonde lokken. Haar haren krullen tot net over haar schouders. Meestal heeft ze haar haren los, zelfs wanneer ze danst. Vally draagt dan wel weer een knot of een staart bij haar optredens, omdat het gewoon hoort. Haar lokken hebben een natuurlijke slag erin, die toch wat wegvalt in de krullen van haar. In de winter krijgen haar lokken toch een wat donkere kleur, maar het zal toch wel witblond blijven. Haar moeder vroeg wel eens of ze niet liever donkere haren wil hebben en ze dan kleurt, maar Valeria bleef er standvastig bij - dat haar lokken de kleur zullen blijven houden die ze van nature heeft. Vally grapte wel eens dat ze haar lokken liever naar paars of roze zou verven, in plaats van bruin - wat haar moeder natuurlijk schrikken liet en sindsdien blijft het bij haar leuke witblonde kleur.
    Er is nog een klein blikvangertje aan Vally`s uiterlijk. Dat is haar oogkleur. Die heeft ze van haar vader, Giorgio, geërfd. De kleur zou je kunnen beschrijven als ijsblauw, maar er zit toch wat meer verschil in kleur in - dat haar ogen zo speciaal maakt. Haar iris heeft een donkerblauwe kring, die langzaam naar ijsblauw overloopt. Die ogen kunnen een kille blik aannemen of juist een erg verdrietige. Haar ogen spreken namelijk boekdelen, wat ze erg haat aan zichzelf. Toch heeft ze verder niets te klagen over haar ogen die omringt zijn door een donker stel wimpers. Meestal hebben haar ogen een beetje eyeliner een oogpotlood als sier, maar daar blijft het ook bij.
    Tenslotte nog haar donkere wenkbrauwen en haar lippen. De donkere wenkbrauwen geven een mooi beeld naar haar lichte lokken en de zalmroze, smalle lippen geven een mooi contrast tot haar rechte neus. Eigenlijk is Valeria een best mooi meisje, maar door haar onzekerheid wordt zij er toch uit gepakt om te ` pesten `. De populairdere meisjes zien het vaak op haar af, omdat ze erg kwetsbaar is.
    © Imogen Poots
    Karakter:
    Valeria is eigenlijk te beschrijven als charmant, lief en open. Maar die goeie eigenschappen toont ze bijna niet, gezien ze vaak tot de grond gehaald wordt door medeleerlingen. Hierdoor is ze totaal níét zichzelf. Thuis, bij haar ouders zul je haar met een gemaskerde glimlach zien. Ze kan namelijk als de beste fake glimlachen, aangezien ze het gewend is - om zich goed voor te doen, terwijl ze dat meestal totaal niet is.
    Voor haar ouders wil ze alles goed doen en hun blij maken. Ze haalt goede cijfers op school, ze komt met een grote ` glimlach ` thuis en ze helpt graag mee met koken of schoonmaken. Haar ouders denken echt dat Vally altijd zo vrolijk en lief is, ook op school. Integendeel. Valeria is op school een totaal ander persoon, ze voelt zich echt alleen. Voor haar ouders zou ze alles doen en voor ze door het vuur lopen, maar op school dus gewoon niet.
    Op school zal je haar snel met een betrokken gezichtsuitdrukking zien. Vally voelt zich echt alleen en ze begrijpt het echt niet. Waarom haten zoveel mensen haar, als ze er net als anderen uitziet ? Het nadeel aan Valeria is nog eens, dat ze erg breekbaar is. Vally vat opmerkingen heel erg snel serieus op en voelt zich daardoor nog zwakker. Soms komt ze met wallen onder haar ogen aan op school, omdat ze niet kon slapen - vanwege haar angst om de andere leerlingen. Haar angst is echt niet te vergelijken met een angst voor een spin of een slang, totaal niet. Valeria is er echt bang voor, soms huilt ze de avond daarvoor of kan ze een nacht lang niet slapen.
    Maar deze dame kan behoorlijk uit haar fel springen. Soms, wanneer ze het niet wil - kan ze erg pissig worden. Ze floept er alles uit, wat er maar uit kan en kan hiermee personen kwetsen. Maar Valeria zal bijna nooit boos worden, er moet echt een reden voor zijn om haar pissig te krijgen. Sowieso durft Vally niet boos tegenover iemand te worden, bang klappen te krijgen.
    Maar wanneer je haar echt ken, moet je weten dat deze dame een hart van goud heeft en je nooit te nimmer alleen zou laten. In bijzijn van haar familie is ze erg vrolijk, lief en open. Ze kan lachen, grappen maken en zelfs gek doen - zo af en toe. Toch zul je bij haar het masker zien en haar benomen gezichtsuitdrukking, wanneer ze naar school moet.
    Extra:
    X.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 17:02 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het is voor mij niet meer mogelijk een meisje te krijgen?..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Misschien kan er nog een jongen en een meisje bij ? :D


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    LUCAS 'LUKE' ARCHER.


    Leeftijd
          Lucas is bijna achttien. Hij verjaard op de dertiende van December.

    Dansstijl
          Hiphop, break en streetdance, maar Lucas is een snelle leerling en kan op zich alles wel. Luke en Ballet is daar in tegen echt een grote ramp.

    Uiterlijk
          Luke is wat je kan zeggen knap. Hij is een ruime 1.80 lang en heeft kort, bruin haar. Zijn ogen hebben een grijsgroene kleur en hij is redelijk gespierd, maar niet té. Door veel meisjes word hij beschreven als schattig, maar hier heeft Lucas zelf zo zijn bedenkingen bij.
          Daar in tegen word hij regelmatig door de war gehaald met zijn broer, maar als je goed kijkt kan je de typische grijns van Luke herkennen. Bij hem gaat maar één van zijn mondhoeken omhoog wanneer hij lacht of grijns en soms ziet dit er best grappig uit. Ook is hij net een paar millimeter kleiner, maar dit valt niet op.

    Innerlijk
          Lucas is het voorbeeld van een jongen die door iedereen gemogen word. Het is niet omdat hij populair is, maar hij is altijd vriendelijk tegen iedereen. Luke kijkt verder dan alleen de eerste indruk en ook al ben je de grootste nerd van school, hij praat met je alsof hij je beste vriend is. Lucas is erg spontaan en stapt graag op mensen af om even een praatje te maken. Hij bevind zich dan ook graag onder de mensen en maakt zich niet druk om wat mensen over hem denken. Hij heeft vrienden en daar gaat het om, toch?
          Wanneer je met een probleem zit, is Luke altijd in staat naar je te luisteren. Ondanks het feit dat hij altijd graag praat kan hij prima naar mensen luisteren en is hij dan ook bereid om deze te helpen, of hij ze nou mag of niet. Hij is erg vergevingsgezind en zal niet snel boos worden, maar wanneer je zijn vertrouwen misbruikt is hij direct klaar met je. Lucas is snel van vertrouwen en erg naïef, en doordat hij altijd graag helpt kan je hem snel misbruiken zonder dat hij het snel door heeft. Door zijn drang door te zetten tot hij zijn doel heeft bereikt, zijn er soms mensen die tegen hem moeten zeggen dat hij moet stoppen. Al breek hij zijn arm terwijl hij bezig is, Luke gaat rustig door alsof er niets aan de hand is.
          Lucas zijn sarcasme en drukke houding word echter niet door iedereen gewaardeerd. Hij heeft zichzelf aangeleerd zichzelf te blijven en is niet van plan te veranderen, maar vooral door docenten word zijn houding niet gewaardeerd. Soms doet Lucas erg nonchalant betreft regels en zich eraan houden doet hij dan ook geen moeite voor. Hij kan er uiteindelijk toch alleen maar om lachen als hij weer na moet blijven.

    Extra

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 18:32 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    OMFG ! Die gif heb ik op mijn computer. He is so adorable.
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Risu schreef:
    Het is voor mij niet meer mogelijk een meisje te krijgen?..


    Ik wil wel 5 meiden en 5 jongens doen hoor, maar daar stopt het dan wel. Anders vind ik het weer zo druk. Zal ik je erbij zetten? (:

    AnoukXox schreef:
    (...)

    Ik wil wel 5 meiden en 5 jongens doen hoor, maar daar stopt het dan wel. Anders vind ik het weer zo druk. Zal ik je erbij zetten? (:
    Heel graag (: Tof dat je dat wil doen (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    AnoukXox schreef:
    (...)

    Ik wil wel 5 meiden en 5 jongens doen hoor, maar daar stopt het dan wel. Anders vind ik het weer zo druk. Zal ik je erbij zetten? (:


    Is dat niet wat oneerlijk, tegenover Piaffe?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    (...)
    LUCAS 'LUKE' ARCHER.


    Leeftijd
          Lucas is bijna achttien. Hij verjaard op de dertiende van December.

    Dansstijl
          Hiphop en streetdance

    Uiterlijk

    Innerlijk
          Lucas is het voorbeeld van een jongen die door iedereen gemogen word. Het is niet omdat hij populair is, maar hij is altijd vriendelijk tegen iedereen. Luke kijkt verder dan alleen de eerste indruk en ook al ben je de grootste nerd van school, hij praat met je alsof hij je beste vriend is. Lucas is erg spontaan en stapt graag op mensen af om even een praatje te maken. Hij bevind zich dan ook graag onder de mensen en is een echte grappenmaker.

    Extra


    Omfg, Finn Harries, :D
    Of is het Jack, nog altijd problemen met ze uit elkaar houden xD

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 14:00 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Psst... Stiekem heb ik ook geen idee welke van de twee het is x) Volgens mij is het toch echt Finn :x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    (...)

    Is dat niet wat oneerlijk, tegenover Piaffe?


    Hmm, daar heb je een punt.
    Risu, het spijt me, maar ik zal eerst een berichtje naar Piaffe sturen. Zij was namelijk eerder. Ik laat het je nog weten

    Volgens mij kun je het aan hun haarlijn zien (dat klinkt echt dom xD)
    Jack heeft een rechte haarlijn en Finn niet dacht ik.


    Dus links Finn en rechts Jack


    Maar ik ga nu eerst leren voor Biologie en dan zal ik mijn rol maken (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 14:13 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik ga het googelen. "Hoe houd je Jack en Finn uit elkaar." Volgens mij hebben sommige quizletters daar echt een les in nodig x)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    Ik ga het googelen. "Hoe houd je Jack en Finn uit elkaar." Volgens mij hebben sommige quizletters daar echt een les in nodig x)


    Ik zou ook ech niet weten wie wie is x:
    Maar ik vind ze allebei even leuk

    Door hun haar geloof ik :') Finn heeft zijn haar naar rechts gekamd en Jack naar links als ik het goed heb

    Edit; oh is al gezegd
    :Y)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 15:57 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.