• Dit rollenspel speelt zich af op de high school. Het is een gewone school, net als alle andere. Er zitten normale leerlingen op, alleen is het een speciale dansschool. De school heeft 2 dansteams, die mee doen aan wedstrijden. Ze komen van de zelfde school maar zijn ze toch concurrenten van elkaar. Ze werken heel hard, omdat ze allemaal de eerste willen worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het gala als afsluiting van het schooljaar. Deze teams bestaan nu al een paar jaar, maar de leden werden te oud en dus wou de school de teams gaan vernieuwen. De school heeft al 8 leden geselecteerd. Wie zal er dit jaar het beste zijn? Dansgroep rood: So Seductive? Of dansgroep blauw: X-treme? Zullen er ruzie's komen onderling? Zal er gesaboteerd worden door dansers? Worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? Daar komen we gauw genoeg achter.

    Meiden - 4 -
    - Ashley "Ash" Jaylee Hastings - AnoukXox - Pag. 1
    - Yara Jolie Hough - xkimx124 - Pag. 3
    - Valeria "vally,val" Amelia Disangelo - Netzwerk - Pag. 2
    -Cara Silena McChains - Piaffe - Pag. 3

    Jongens - 5 -
    - Gereserveerd voor: ImmaBeAPenguin
    -
    - Lucas 'Luke' Archer - Aureolus - Pag. 2
    - Gereserveerd voor: mashtonx


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen. Ik probeer om een beetje de mensen met verschillende dansstijlen bij elkaar te doen, zodat ze ook nog iets van elkaar kunnen leren. De dansgroepen bepalen overigens zelf de muziek waarop ze dansen etc.

    Invullijstje :
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 17 en 20)
    dansstijl:
    uiterlijk omschrijving: (met foto)
    karakter: (uitgebreide omschrijvingen zijn altijd fijn (: )
    extra:


    Regels:
    - Minimaal 150 woorden schrijven, als het een keer ietsje minder is, maakt dat niet uit.
    - Max. 2 personages per persoon
    - Geen perfecte personages, dat is namelijk niemand.
    - Bespeel niet personages van anderen.
    - Maak er geen sneltrein van, lees alles goed door.
    - Reserveringen blijven uiterlijk 3 dagen staan.
    - Ik maak de topics, dus kom met vragen bij mij.


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik uitleggen hoe we beginnen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 22:24 ]

    Ik moet nog leren voor toetsen vanavond en ik heb tot woensdag toetsweek, dus ik weet niet of ik het ga redden, maar ik ga mijn best doen (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gally schreef:
    Oh bah :( vond ik nu weer eens een leuke rpg... Spijtig


    Ik heb nog wel een leuke rpg, mocht je daar interesse in hebben :)

    Mashtonx schreef:
    Ik moet nog leren voor toetsen vanavond en ik heb tot woensdag toetsweek, dus ik weet niet of ik het ga redden, maar ik ga mijn best doen (:


    Is niet erg! Fijn dat je het even laat weten. Dan kan ik daarmee rekening houden.

    Sorry, ik meld me toch af.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Er is nu dus een rol vrij bij de jongens.

    Oké, ik ben nu thuis, en mensen, mijn jongensskills zijn echt bagger. Dit is de eerste keer dat ik een jongen ga doen, dus tja. x'D
    In ieder geval, ik ga nu aan hem beginnen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Risu schreef:
    Oké, ik ben nu thuis, en mensen, mijn jongensskills zijn echt bagger. Dit is de eerste keer dat ik een jongen ga doen, dus tja. x'D
    In ieder geval, ik ga nu aan hem beginnen.


    Ik ken het gevoel, haha. Ik weet zeker dat het wel goed komt!



    NOAH ARCHER

    "Lalalalalalala."

    ____________________________________________________________

    « Leeftijd. »

    Momenteel is Noah bijna achttien, en verjaard - uiteraard net zoals zijn tweelingbroer - op de dertiende van December.

    « Dansstijl. »

    Hihop, street- en breakdance.

    « Uiterlijk. »

    Kastanjebruine haren.
    Noah heeft kastanjebruine haren, die hij vrijwel altijd in een kuif heeft staan. Af en toe heeft hij hier een bandana om geknoopt. Zijn haren zet hij vaak in een kuif met wat gel, maar vaak is het het geval dat hij hiervoor te lui is en laat hij het gewoon warrig staan.

    Mosgroene ogen.
    Zijn kijkers hebben een mosgroene kleur, en in zijn ogen kan je vaak zijn stemming aflezen. Wanneer hij vrolijk, ondeugend, of wat dan ook in die richting is staat er een vrolijke twinkeling in, maar wanneer het tegenovergestelde van deze voorbeelden het geval is, staan ze dof.

    Lichaam.
    Noah heeft een redelijk gespierd lichaam, en heeft een ruime lengte van 1.80. Als hij lacht komt er een hagelwit gebit tevoorschijn, evenals kuiltjes in zijn wangen. Noah is wat je kan zeggen redelijk knap, net zoals zijn tweelingbroer.

    « Innerlijk. »

    Klooierig type.
    Noah is een geweldig voorbeeld voor iemand waar je mee kan klooien. Hij neemt niks echt serieus, en is altijd in voor een geintje. Ook is hij erg onhandig met dingen. Hij laat dan ook al snel dingen uit zijn handen vallen.

    Door velen gemogen.
    Noah wordt door veel personen gemogen, puur omdat hij gewoon een veel te vrolijk persoon is en je altijd met hem kan lachen of een geintje uithalen of wat dan ook. Je zult dan ook niet snel geen glimlach op de jongen zijn gezicht zien. Hij bekijkt altijd alles van de positieve kant, negatief staat niet in zijn woordenboek.

    Een goede vriend.
    Onder welke omstandigheden dan ook, aan Noah zal je altijd een goede vriend overhouden. Geheimen worden niet doorverteld, en altijd kan je bij hem terecht. Al is het zo, als je zijn vertrouwen in jou hebt geschonden, is hij helemaal klaar met je. Zijn karakter doet vele mensen aan dat van zijn broer denken, wat eigenlijk vrij logisch is.

    « Extra. »

    Noah is de tweelingbroer van Lucas, en tot zijn grote ergernis is Noah de jongste van de twee. .

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 8:36 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik heb faceclaim struggles x)
    Normaal gebruik ik bijna altijd Ashton Irwin,maar ik wil eigenlijk een keer iets anders. Alleen dan moet ik wel wen geschikte faceclaim vinden :/


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Risu schreef:



    Noah Archer.



    Klein beginnetje.


    Broer van Lucas ? :]

    @AnoukXox

    Yupz. (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    AnoukXox schreef:
    (...)

    Broer van Lucas ? :]


    Jep :3 We besloten dat het leuk was een tweeling aan te maken die niemand uit elkaar kan houden, haha

    Oftewel het gaat gegarandeerd gebeuren dat Lucas gaat roepen dat hij Noah heet om verwarring te zaaien


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Risu schreef:
    @AnoukXox

    Yupz. (:


    Ah leuk leuk (;
    Goede keuze, haha

    @Aureolus
    Haha, vind het nu al leuk ;]
    Ook gewoon, omdat ze knap zijn

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:46 ]

    Aureolus schreef:
    (...)

    Jep :3 We besloten dat het leuk was een tweeling aan te maken die niemand uit elkaar kan houden, haha

    Oftewel het gaat gegarandeerd gebeuren dat Lucas gaat roepen dat hij Noah heet om verwarring te zaaien
    Ja, en Noah dat hij Lucas is. :3 Wie is er eigenlijk ouder?.. xd


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    AnoukXox schreef:

    Ook gewoon, omdat ze knap zijn

    This.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either