•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    Assassin schreef:
    Ik moet steeds pissen en ik heb honger.


    Lol, exactly me.

    +

    Volgens mij gaat dat debat goedkomen. Na nogal wat struggles en "heftige discussies" komt et morgen volgens mij gewoon goed. Letz doe dis zjit!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat een klotenacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    7 uur en op. Say hello to burning eyes and headache.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laatste toetsdag... pfieuw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Straks naar het ziekenhuis, nervous as hell.


    'Darling, just hold on'

    Heel veel zijn in morgen. Uit eten met mijn lief en dan filmpje kijken thuis.
    Wss Harry Potter marathon of zo :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laurentius schreef:
    Straks naar het ziekenhuis, nervous as hell.


    Succes!
    Meh, een project waar ik niet eens aan mee hoeft te doen duurt gewoon vanaf half negen tot één uur, zonder pauze. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 8:07 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fijn iPhone, alle nummers uit m'n telefoon gegooid.


    Het moet wettelijk verboden worden om zo 's ochtends vroeg iets te verbouwen. Rot een eind op aub, ik wil slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik dit eng vinden?
    2Pac overleed op de dag voor mijn geboorte.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jeeeej ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh wauw, thanks, wat een eer. Je praat alleen tegen me als je - je verveelt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, ik ben zo zenuwachtig! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gustin schreef:
    Het moet wettelijk verboden worden om zo 's ochtends vroeg iets te verbouwen. Rot een eind op aub, ik wil slapen.


    Dat had ik woensdag ook. In het huis naast ons werd iets gedaan, en daar hoorde boren bij...en timmeren ook...zulke dingen. Om half 8 a 8 uur begon dat en net toen ik opstond, hielden ze op. Om 11 uur (cat) echt enorm klote...ik leef met je mee

    ~ Ik ben blij dat ik dat tentamen eindelijk gehad heb. Nu weekend! *O* en weekend beginnen we met aandacht van een kat, met even later lekker languit tegen mik aan liggend (bloos)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 11:33 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hártstikke leuk hoor, broertjes van drie en vijf.