• Soms zie ik hier verhalen die bijvoorbeeld drie maanden geleden begonnen zijn en heel veel hoofdstukken hebben. Ook zijn het lange hoofdstukken en dan denk ik: hoe doen ze dat toch? Ik kom bijvoorbeeld nooit zo ontzettend ver per hoofdstuk, ook al doe ik nog zo mijn best. Ook lijken mijn ideeën de laatste tijd ontzettend op te zijn. Hoe komen jullie aan die ideeën en de motivatie om door te zetten? Hoe houden jullie je verhaal interessant?

    Vertel mij jullie geheim! D:

    Ik wil namelijk ook wel een story hebben die langer is dan 10.000 woorden ;x


    26 - 02 - '16

    Ik luister met mijn ogen gesloten naar muziek en laat de ideeën binnenkomen. ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Een handig topic dit. Ik loop tegen hetzelfde probleem.


    Physics is awesome

    Het is mij maar een enkele keer gelukt, maar omdat ik het idee zelf gewoon zo leuk had en het min of meer ongeveer al uitgedacht had. Maar het staat niet op Q, ik schreef het ergens anders voor. Ik schrijf al sinds ik 11 ben en het is pas op mijn 21ste gelukt, dus geduld, haha.


    Your make-up is terrible

    Buddy schreef:
    Misschien hebben die mensen al voor geschreven en activeren ze nu pas alles? Anders zou ik het ook niet weten.


    Dit doe ik inderdaad erg vaak. Ik word zenuwachtig als mensen 'verder' gaan roepen dus schrijf ik alles altijd een maand vooruit en post ik iedere dag een hoofdstuk zodat ze weten dat het dagelijks komt. Hierdoor krijg ik trouwens ook veel leukere reacties dan de vraag om door te gaan.
    Vaak haal ik inspiratie uit dromen en tja, die beinvloed je niet dus is het maar net geluk hebben of je een persoon bent die het zich herinnerd of niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.