George Weasley, the badass Weasley
‘Waarom doen jullie mij geen pijn; ik verdien het.’
het gepiep werd harder waardoor het moeilijker werd om ze te kunnen verstaan. Ik beet maar op mijn lip, hard ook om de pijn te kunnen dempen.
‘Ik ben het zat; ik wil dit niet meer.’
De jongen gaf Campbell een stomp in zijn gezicht en wanhopig keek ik weg en beet nog harder in mijn lip.
‘Houd je bek; wil je de hele buurt wakker schreeuwen. Eigenlijk verdien je wel wat maar Nathaniel wilt het afhandelen.’
‘.. We kunnen hem in elkaar slaan en zeggen dat zijn Weasley vriendje dat gedaan heeft…’
‘..Ik kan Nathaniel de waarheid zeggen.’
‘Denk je werkelijk dat jij gaat vertellen dat wij dit gedaan hebben. Het is niet alsof Nathaniel je zou geloven.. Ik zie het al in de krant staan; Campbell Saunders; Zelfmoord of Zelfbevrediging. Waarschijnlijk denkt iedereen toch dat je aandacht probeert te trekken als ze je nu zien. Je ziet er werkelijk vreselijk uit en we zijn pas net begonnen.’
Ik luisterde niet echt meer aangezien ik niets meer wil gaan horen. Ik wil weg hier, weg samen met Campbell. Terug naar het kasteel.
‘Bah, hij gaat kotsen. Kealan.’
Toen ik mijn ogen weer opende leek alles eerst zwart voor mijn gezicht te zijn, tot Campbell plotseling weer naast me op het grond geknield stond en zijn stok uitstak.
‘Protego Horribilis!’
Mijn gonzende hoofdpijn werd maar erger waardoor ik Campbell zijn hand niet voelde die hij om die van mij sloot. Verbaasd keek ik hem aan en probeerde wakker te blijven.
‘nee- Campbell-’ maar een arm trok hem al van me vandaan en de jongen hem tegen de muur aan gooide.
‘Denk je dat je ons te slim af bent; Rooky. Kealan; ik weet iets beters. We kunnen hem wel pijn doen, maar het komt harder aan als híj het doet.’
‘dit kunnen jullie niet maken,’ murmelde ik zachtjes.
Eindelijk wankelde ik overeind en gooide een arm om me heen. Een naar soort angst kroop mijn lichaam binnen toen de twee jongens weer voor mijn stonden terwijl de ene zijn stok naar me uitstak.
‘nee nee nee; dit gaat te ver. Laat- laat ons gewoon-’
‘Imperio.’
Een pijnscheut drong weer mijn lichaam in en ik balde mijn handen in een vuist. Mijn ogen perste ik dicht en zette alles op alles om mezelf tegen te kunnen houden. Ik voelde me net als een pop; ze gebruikten me van het begin af aan terwijl ik niets kon, kan doen. Ik heb me nog nooit zo zwak gevoeld; ik wil liever dood dan dit meemaken. Merlin; help ons.
‘n-niet doen.’ Stamelde ik schor en boorde mijn nagels zo diep in mijn handpalm waardoor het langs mijn nagels wat vloeibaarder begon te voelen. Maar al gauw verloor ik mezelf en voor ik het wist stond ik voor Campbell. Ik wilde dit niet; ik kon dit niet doen. Maar toch deed ik het. de vuist die ik gebald had sloeg ik Campbell in de maag en verafschuwd wilde ik mijn ogen sluiten maar toch bleef ik hem aanstaren. En nog een, en nog een. Een in zijn maag, de andere in zijn gezicht. De hoofdpijn werd erger en deze keer hoorde ik helemaal niets meer anders dan de gepiep in mijn oren. Nu stak ik mijn stok naar Campbell uit. Nee; dit kan ik niet doen. Ik wil het niet meer; ik kan Campbell dit niet aan doen. Ik wil het niet. Een traan onsnapte uit mijn ooghoek en noodgedwongen perste ik mijn ogen dicht. Keihard beet ik op mijn lip en ik kreeg het voor elkaar om mijn nagels in het hout van mijn stok te boren. Maar voor ik het zelf in de gaten had richtte ik mijn stok op de jongen die zijn stok nog naar mij wees en een spreuk die ik niet eens uitsprak raakte zijn stok die wegvloog en ik met een stap voor hem stond. Ik negeerde de onverdraaglijke pijn duwde de jongen tegen het muurtje aan om hem vervolgens ruw in het maag begon te stompen en mijn arm tegen zijn keel aan drukte. (sorry maar ik wil dat kreng dood hebben.)
‘l-laat ons met rust.’ Siste ik hoewel ik het zelf niet kon horen en drukte hem met mijn arm alsmaar dieper tegen het muur aan terwijl ik mijn arm nog bij zijn keel hield alsof ik hem zou gaan killen.
IK HAAAT hem, ik wilde hem zo, zo erg aanvallen en het is mogelijk om van de vloek vrij te komen dus ja :’D DAT JOCH MOET PIJN LIJDEN
[ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 18:23 ]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••