• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hmm nee dat is inderdaad minder, het is jammer dat we zo weinig berichtjes kunnen sturen omdat het lang duurt voordat iedereen wat heeft ingestuurd. Iemand een idee hoe het sneller kan?

    Misschien wat makkelijkere opdrachten? Wat ieder zelf op hun eigen creatieve manier wil doen? Ook al leek de eerste opdracht er wellicht een beetje op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een idee, ik ga een story aanmaken waar ik iedereen als co-auteur van maak en dan krijgt iedereen een hoofdstukje waarin je Secret Santa berichtjes kan plaatsen en jij kan reageren, what do you think? Dan kan je meer echt chatten

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 21:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik heb een idee, ik ga een story aanmaken waar ik iedereen als co-auteur van maak en dan krijgt iedereen een hoofdstukje waarin je Secret Santa berichtjes kan plaatsen en jij kan reageren, what do you think? Dan kan je meer echt chatten


    maaar dan kun je toch zien wie wat voir jou plaatst. Het lijkt mr handiger als je een secret santa account maakt waarvan wij allemaal het wachtwoord krijgen. Dan kan iedereen onder dat account zijn berichten plaatsen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Of moeten we onszelf nu al bekend maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niphredil schreef:
    (...)

    maaar dan kun je toch zien wie wat voir jou plaatst. Het lijkt mr handiger als je een secret santa account maakt waarvan wij allemaal het wachtwoord krijgen. Dan kan iedereen onder dat account zijn berichten plaatsen.

    Dat kan je niet zien, maar dat is ook wel slim, alleen dan moet iedereen de hele tijd in en uit loggen bij het Secret Santa account


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wallace schreef:
    Of moeten we onszelf nu al bekend maken?

    Dat is jammer, dan heb je je SS nog niet eens echt leren kennen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ho ho, ik vond het idee van Niphredil wel goed, dus hier is het Secret Santa account!
    Ik zal iedereen even een berichtje sturen (:

    Ga door tot oudjaar? Ik vind het niet zo erg om eerlijk te zijn ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    Ga door tot oudjaar? Ik vind het niet zo erg om eerlijk te zijn ^^

    Ja, dat is wel leuk denk ik (:

    hahahaha wat krijgen we nu? Secret santa?

    I agree with Rekkles


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Er zijn dus mensen die random hun account op inactief hebben gezet, fijn xd maar goed daar vinden we wel iets op!

    eeehm ik snap het berichtje even niet...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HarleyQuin schreef:
    eeehm ik snap het berichtje even niet...

    Wat snap je niet? (:

    Als je een berichtje stuurt zet je de naam van je Secret Santa IN DE TITEL zodat het overzichtelijk blijft en je replied dan ook op berichtjes zodat we het overzichtelijk in één bericht per Secret Santa houden!

    this^^

    ( ik kom echt blond over hahaha)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat is jammer, dan heb je je SS nog niet eens echt leren kennen

    Daarom. Maar ik moet wel zeggen dat ik niet tot oud en nieuw dit kan doen. Rond die dagen is het nog onzeker voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.