• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HarleyQuin schreef:
    Als je een berichtje stuurt zet je de naam van je Secret Santa IN DE TITEL zodat het overzichtelijk blijft en je replied dan ook op berichtjes zodat we het overzichtelijk in één bericht per Secret Santa houden!

    this^^

    ( ik kom echt blond over hahaha)

    Stel jij bent de SS voor mij, dan stuur jij via dat account een berichtje met in de titel "Berichtje voor Lizor" of iets dergelijks en dan reply ik daar weer op zodat iedereen weet dat dat berichtje voor mij bestemd is en niet voor iemand anders


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Stel jij bent de SS voor mij, dan stuur jij via dat account een berichtje met in de titel "Berichtje voor Lizor" of iets dergelijks en dan reply ik daar weer op zodat iedereen weet dat dat berichtje voor mij bestemd is en niet voor iemand anders


    Oke dat is helder!

    Wel een leuk idee van dat account en handig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Um, ik ben van 28 december tot en met 2 januari in Londen, dus ik kan dan niks meer schrijven of sturen etc.


    Caution first, always.

    Het bekend maken is rond oud en nieuw, ik snap dat iedereen dan druk is, dus het komt niet zo nauw. Je moet maar even kijken hoe het voor jou zelf uit komt (:

    Moeten we dan ook de fanfic via dat account versturen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Moeten we dan ook de fanfic via dat account versturen?

    Nee, die komt gewoon weer in de story (:

    wanneer wordt de volgende opdracht bekend gemaakt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HarleyQuin schreef:
    wanneer wordt de volgende opdracht bekend gemaakt

    De volgende opdracht is om te chatten met je Secret Santa ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eerlijk gezegd ben ik nu een beetje in de war, ik kan niet meer zo goed volgen, dus ik snap er nog vrij weinig van...


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Eerlijk gezegd ben ik nu een beetje in de war, ik kan niet meer zo goed volgen, dus ik snap er nog vrij weinig van...

    Je gaat nu via het Secret Santa account met je Secret Santa praten en dan als alle verhaaltjes zijn ingeleverd wordt die ook online gezet en rond oudjaar onthul je jezelf aan je Secret Santa (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben nu vast de enige die gaat zeuren, maar ik vind dat account redelijk vervelend. Het is een leuk gevonden idee, maar het wordt vast één grote chaos. Ik heb geen zin om me telkens in en uit te loggen van het ene naar het andere account. Ik snap er nog steeds vrij weinig van wat nu de bedoeling is. Ik begrijp dat ik berichtjes moet sturen naar degene waarvoor ik Secret Santa ben, maar wat moet er gereageerd worden en moet dat ook met dat account? Ik vond het op de eerdere manier iets handiger. Maar goed, ik zal me wel aanpassen.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Ik ben nu vast de enige die gaat zeuren, maar ik vind dat account redelijk vervelend. Het is een leuk gevonden idee, maar het wordt vast één grote chaos. Ik heb geen zin om me telkens in en uit te loggen van het ene naar het andere account. Ik snap er nog steeds vrij weinig van wat nu de bedoeling is. Ik begrijp dat ik berichtjes moet sturen naar degene waarvoor ik Secret Santa ben, maar wat moet er gereageerd worden en moet dat ook met dat account? Ik vond het op de eerdere manier iets handiger. Maar goed, ik zal me wel aanpassen.

    Jij stuurt bijvoorbeeld een berichtje naar mij:

    Onderwerp: Secret Santa Lizor
    Bericht: Hallo Lizor, hier is je Secret Santa weer, hoe is het?

    En dan reageer ik: goed hoor, hoe is het met jou? Leuke foto trouwens die je de vorige keer gestuurd had bij je berichtje haha!

    Dat is het idee en je reageert gewoon met je eigen account op je Santa berichtjes ^^

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 23:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ok, bedankt.


    16 - 09 - '17

    Dus de echte opdrachten komen nog gewoon in de story? Dan snap ik het :)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Dus de echte opdrachten komen nog gewoon in de story? Dan snap ik het :)

    Ja ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.