• Noem ik mezelf nu Pseudos, dat betekend 'Leugen' in het Grieks.
    Okay, ik heet nu zo. ^^
    Ik heette hiervoor Eauton.

    Zijn jullie gelukkig met jullie username?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:34 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudoniem doet het me aan denken, en waarschijnlijk is het woord daar ook van af geleid, haha!
    Als ik hem weer kan veranderen, verander ik hem weer terug naar Rowling


    Alleen maar tranen van geluk

    Ives schreef:
    Pseudoniem doet het me aan denken, en waarschijnlijk is het woord daar ook van af geleid, haha!
    Als ik hem weer kan veranderen, verander ik hem weer terug naar Rowling
    Nu je 't zegt, het doet me daar ook aan denken!
    Oeh, I like it. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Leuke naam!

    Volgens mij klopt het wel in het Grieks en is het accusativus (leidend voorwerp), maar ik heb pas twee maanden (oud) Grieks gehad c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leuk bedacht! Pseudos deed me denken aan een of andere Griekse god. Grieks is het dus wel in ieder geval. :P

    Ik heb mijn username nog nooit veranderd, maar misschien dat ik het wel doe wanneer er mij een leuke naam te binnen schiet. : )


    Ik wil een tuin vol egels

    Forman schreef:
    Leuke naam!

    Volgens mij klopt het wel in het Grieks en is het accusativus (leidend voorwerp), maar ik heb pas twee maanden (oud) Grieks gehad c:
    Thank you! (:

    Yaaay, is het wel goed. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    AngelFox schreef:
    Leuk bedacht! Pseudos deed me denken aan een of andere Griekse god. Grieks is het dus wel in ieder geval. :P

    Ik heb mijn username nog nooit veranderd, maar misschien dat ik het wel doe wanneer er mij een leuke naam te binnen schiet. : )
    Thanks!
    Ik hou van Griekse goden, haha. Klopt. ^^

    Nooit? Okay. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Thanks!
    Ik hou van Griekse goden, haha. Klopt. ^^

    Nooit? Okay. (:

    De naam Deus zit er in. :P Als je de 'd' en de 's' omwisseld tenminste haha.
    Ja nooit, loop al 3 jaar met dezelfde username. :') Waarvan wel 2 jaar dat ik gestopt was met Quizlet.


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    De naam Deus zit er in. :P Als je de 'd' en de 's' omwisseld tenminste haha.
    Ja nooit, loop al 3 jaar met dezelfde username. :') Waarvan wel 2 jaar dat ik gestopt was met Quizlet.
    Ik dacht gelijk aan Zeus, ja, xp.
    Haha, dat zou ik zelf nooit volhouden, haha.
    Wel knap van je!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Leuke username! :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    Leuke username! :3
    Thanks! :3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Ik dacht gelijk aan Zeus, ja, xp.
    Haha, dat zou ik zelf nooit volhouden, haha.
    Wel knap van je!!

    Owja, de naam is Zeus. xD Deus betekent gewoon god, haha.
    En dankje, hihi. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Owja, de naam is Zeus. xD Deus betekent gewoon god, haha.
    En dankje, hihi. :3
    Ooooh, gaaf!
    (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Thanks!

    Wat betekend 't? (:
    Goed dat jullie gelukkig zijn. (x


    Een van de hoofdpersonen, Ciel Phantomhive, in mijn favoriete anime, Kuroshitsuji, is o.a. een speelgoedfabrikant. Zijn speelgoed draagt het merk: "Funtom". :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iedereen vind je naam geweldig, Pseudos. :3


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Funtom schreef:
    (...)

    Een van de hoofdpersonen, Ciel Phantomhive, in mijn favoriete anime, Kuroshitsuji, is o.a. een speelgoedfabrikant. Zijn speelgoed draagt het merk: "Funtom". :')
    Oewh, I like it (nog) more.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.