• Noem ik mezelf nu Pseudos, dat betekend 'Leugen' in het Grieks.
    Okay, ik heet nu zo. ^^
    Ik heette hiervoor Eauton.

    Zijn jullie gelukkig met jullie username?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:34 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Phantasior schreef:
    (...)

    Waarom je leugen heet c:


    Pseudos schreef:
    (...)Nee, dat niet. Maar een leugentje om best wil mag wel is van mij, de waarheid is niet altijd de juiste oplossing, vaak wel. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Leuke naam. Ik ben blij met de mijne ^^


    " A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real " - Harry Styles

    Mrs_Styles schreef:
    Leuke naam. Ik ben blij met de mijne ^^
    Thank you. ;3
    Yaaay!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I like it c:
    Ik ben voor de verandering is erg tevreden met mijn username, aangezien ik het meestal na een week wil veranderen :D


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    I like it c:
    Ik ben voor de verandering is erg tevreden met mijn username, aangezien ik het meestal na een week wil veranderen :D
    Haha, dat ken ik maar al te goed. ^^
    Thank you! (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I like it (;

    Nah, ik vind mijn username niet zo leuk (:


    Whatever you are, be a good one.

    LRH schreef:
    I like it (;

    Nah, ik vind mijn username niet zo leuk (:
    Thanks! (;

    Why not?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Apart, maar leuk.

    Ik ben tevreden met m'n username (:


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Apart, maar leuk.

    Ik ben tevreden met m'n username (:
    Thank you! ;3

    Great!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mooi! (:


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Mooi! (:
    Thanks! :3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh, die is mooi!

    Ja, ik en mijn username zijn erg gelukkig. We zitten erover te denken om onze geloftes opnieuw uit te spreken. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Funtom schreef:
    Oh, die is mooi!

    Ja, ik en mijn username zijn erg gelukkig. We zitten erover te denken om onze geloftes opnieuw uit te spreken. :Y)
    Thanks!

    Wat betekend 't? (:
    Goed dat jullie gelukkig zijn. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hmmm, ik ben het niet zo eens met jouw mening over leugens en waarheid, maar ik vind het wel een mooie username.
    Ik heb deze gisteren veranderd, omdat ik helemaal verslaafd ben aan de serie Grimm. De hoofdpersoon is Nick Burkhardt en hij is een ontzettende hottie :9~
    Dus ik ben ontzettend gelukkig met mijn username :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 21:19 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    Hmmm, ik ben het niet zo eens met jouw mening over leugens en waarheid, maar ik vind het wel een mooie username.
    Ik heb deze gisteren verandert, omdat ik helemaal verslaafd ben aan de serie Grimm. De hoofdpersoon is Nick Burkhardt en hij is een ontzettende hottie :9~
    Dus ik ben ontzettend gelukkig met mijn username :Y)
    Ieder zijn of haar mening. ^^
    Thank you! (:

    Oeh, gaaf!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.