• Lalala.





    Lieke - Levines - 8 maart | 17
    Miriam - Vernon - 5 maart | 15
    Gabriëla - Hewer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Ansolo - 14 maart | 14
    Eva - Irmings - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Tylian - 18 oktober | 16
    Ruth - Laurentius - 31 augustus | 21

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 18:02 ]

    Louis is....


    "Family don’t end in blood”

    Ansolo schreef:
    (...)

    Zal ik doen (krul) Waarschijnlijk vinden ze het onpersoonlijk of zo. Eén van mijn vriendinnen weigert ook om me geld te geven. In plaats daarvan gaf ze me een cupcake set die ik echt eens moet gebruiken, want het staat al sinds mijn verjaardag in de kast. Maar ik wil gewoon geld :'D


    Maar ik snap dat niet. Want meestal worden er dan toch dingen gegeven die ik ergens neerzet en niks mee doe. Want ik vind make up al niks, dus als ze dat geven zal ik het wss nauwelijks gebruiken. En ja, idk. Ik heb gewoon dingen zoals het nieuwe One Direction boek, wat allemaal gewoon wat duurder is. - Ja precies, gewoon money.


    Danmarks Dynamite.

    Levines schreef:
    (...)

    Het klinkt echt awesome en ik ben heel benieuwd. c:


    "Family don’t end in blood”

    Hewer schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAH


    Ik ging echt stuk. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ansolo schreef:
    (...)

    :$ (de niet GM versie van (bloos))


    Hehehe. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tylian schreef:
    Geld is inderdaad niet leuk om te geven vind ik, haha. Daarom dus. Dan geef je alleen zo'n envelop met kaart en geld en dat is inderdaad zo onpersoonlijk en het is geen verrassing meer want diegene weet al meteen wat het is en bleh.


    Stop er een zelf gemaakt gedicht bij. Dat is persoonlijk.
    Je mag best een BVB shirt voor me kopen, die is 92 euro. Hehehehe.


    Danmarks Dynamite.

    Levines schreef:
    Mijn oma: "Er is een meisje van 17 ontvoerd uit Nijmegen en ik heb niets van Dinie - m'n moeders naam - gehoord, dus het zal Lieke wel niet zijn." HAHAHAHAHAHAHAHA.


    (stukgaan smiley van whatsapp)

    Hewer schreef:
    (...)

    Stop er een zelf gemaakt gedicht bij. Dat is persoonlijk.
    Je mag best een BVB shirt voor me kopen, die is 92 euro. Hehehehe.


    GAB HAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Levines schreef:
    (...)

    GAB HAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    HAHAHAHA I NEED IT.


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    (...)

    Maar ik snap dat niet. Want meestal worden er dan toch dingen gegeven die ik ergens neerzet en niks mee doe. Want ik vind make up al niks, dus als ze dat geven zal ik het wss nauwelijks gebruiken. En ja, idk. Ik heb gewoon dingen zoals het nieuwe One Direction boek, wat allemaal gewoon wat duurder is. - Ja precies, gewoon money.


    Ik snap het ook niet. Ze hebben waarschijnlijk niet door dat ze iets geven wat je nooit gebruikt. De bedoeling is leuk, maar inderdaad. Een zelfgeschreven gedichtje er bij en het is klaar. Het maakt mij niets uit dat ik geld krijg, want dan kan ik ten minste iets kopen waarvan ik weet dat het wordt gebruikt.

    Ik haal Noek, Esmee en Ruth constant door elkaar :'D

    Levines schreef:
    IK HOU ZO VAN ED SHEERAN EN IK GA HUILEN ALS HIJ MAANDAG IN NL IS DOEI.


    Wat denk je van mij.


    Reality's overrated.

    Ansolo schreef:
    (...)

    Ik snap het ook niet. Ze hebben waarschijnlijk niet door dat ze iets geven wat je nooit gebruikt. De bedoeling is leuk, maar inderdaad. Een zelfgeschreven gedichtje er bij en het is klaar. Het maakt mij niets uit dat ik geld krijg, want dan kan ik ten minste iets kopen waarvan ik weet dat het wordt gebruikt.


    Kijk ik vind het leuk dat ze iets persoonlijks zoeken voor me. Maar wat is voor mij persoonlijk, ik heb zelf niet eens een idee. Hoe willen dan andere mensen dat wel weten. Ja, persoonlijk dingen: voetbal dingen, one direction, 5SOS. aka veel te duur.


    Danmarks Dynamite.

    Guys, guys, ik ben zo levenloos. Ik heb laatst iets van 100 mogelijke icons opgeslagen op mijn mobiel, alleen op elke foto staan 2 of 3 meisjes, waardoor ik vriendloos lijk :'D

    Ansolo schreef:
    Ik haal Noek, Esmee en Ruth constant door elkaar :'D


    Hoezo haha.


    Reality's overrated.

    Oh, Ruth heeft inmiddels ook een nieuwe username. Laurentius, de enige die ik vergeten ben aan te passen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you