• Ik heb een blog over beauty, lifestyle en fashion. Ik schrijf korte artikels over wat ik doe met bepaalde dingen en wat ik gebruik en ik denk dat het altijd handig is voor iedereen om er iets van te weten. Neem een kijkje :)

    www.beautywithy.blogspot.nl

    Vragen ? Opmerkingen? geef een reactie op mijn blog of natuurlijk via hier.

    Je link doet het niet. ^^
    Als het goed is doet deze hieronder het wel.

    Klik.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 21:37 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik vind de oranje tekst met (wit en) roze achtergrond een beetje vreemd lijken bij elkaar. Verder komt het een beetje druk en onrustig over bij mij (de posts in het algemeen). Maar dat kan aan mij liggen.
    Verder plaats je wel leuke dingen die ik niet veel bij anderen zie.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 21:38 ]

    Klang schreef:
    Je link doet het niet. ^^
    Als het goed is doet deze hieronder het wel.

    Klik.


    Thankyouu (:

    Lophos schreef:
    Ik vind de oranje tekst met (wit en) roze achtergrond een beetje vreemd lijken bij elkaar. Verder komt het een beetje druk en onrustig over bij mij. Maar dat kan aan mij liggen.
    Verder plaats je wel leuke dingen die ik niet veel bij anderen zie.


    Bedankt voor je advies (:

    Ik vind hem leuk! (:


    wat was dit ookalweer

    YasminU schreef:
    (...)

    Thankyouu (:


    Oh, ik heb niet een gereageerd x)
    Ik vind dat je over leuke dingen blogt, maar zoals hierboven al is gezegd; de layout kan beter.
    Verder is ie leuk (: Vooral zo door gaan (:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Klang schreef:
    (...)

    Oh, ik heb niet een gereageerd x)
    Ik vind dat je over leuke dingen blogt, maar zoals hierboven al is gezegd; de layout kan beter.
    Verder is ie leuk (: Vooral zo door gaan (:


    Haha ik zei bedankt omdat je de goede link erbij zette xd en thankss voor de tip!

    Fabrizio schreef:
    Ik vind hem leuk! (:


    Bedankt!

    Leuke blog! Ik keek wel raar op van die foto's van menstruerende vrouwen... o_O


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Leuke blog! Ik keek wel raar op van die foto's van menstruerende vrouwen... o_O


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Einmana schreef:
    Leuke blog! Ik keek wel raar op van die foto's van menstruerende vrouwen... o_O


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wat een leuke blog. Ik ga 'm eens goed doorlezen straks, maar jeetje, wat ben ik blij dat de vrouwen hier weten hoe maandverband en tampons werken zeg. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Einmana schreef:
    Leuke blog! Ik keek wel raar op van die foto's van menstruerende vrouwen... o_O


    Hahah ik ook, daarom heb ik het erin gezet haha :D

    Bat schreef:
    Wat een leuke blog. Ik ga 'm eens goed doorlezen straks, maar jeetje, wat ben ik blij dat de vrouwen hier weten hoe maandverband en tampons werken zeg. :'D


    I understand, i understand ..... thank god

    Einmana schreef:
    Leuke blog! Ik keek wel raar op van die foto's van menstruerende vrouwen... o_O


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…