• Hey!
    Is er animo voor een studenten RPG? Kort gezegd zal het verhaal zich afspelen op een campus en alles daarom heen, de studenten volgen ieder hun eigen studie maar komen bij een in een studentenhuis. Er is veel ruimte voor ideeën, aangezien er nog niet een super vaste verhaallijn is. Ik hoop dat er mensen zijn die zin hebben om mee te doen! :)

    Stuur je me een berichtje wanneer je hem begint? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Stuur je me een berichtje wanneer je hem begint? (:


    Tuurlijk!

    Ik zal iedereen trouwens een berichtje sturen als ik hem open!

    Ik hoop niet dat ik iedereen nu afschrik maar ik wil hier graag een zo lang mogelijke rpg van maken, ik denk dat iedereen dat wil van zijn/haar rpg maar ik wilde het toch nog even extra vermelden (:

    Ik wil ook wel meedoen! C;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Ik wil ook wel meedoen! C;


    Top! :D

    Waarschuw je me als je begint? Ik wil heel graag mee doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Waarschuw je me als je begint? Ik wil heel graag mee doen.


    Komt goed (:

    Ik wil ook meedoen!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat gaan de regels zijn overigens? Is er een minimum aan aantal woorden en dat soort dingen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wat gaan de regels zijn overigens? Is er een minimum aan aantal woorden en dat soort dingen?


    Ik ben niet van plan hele drastische regels in te stellen. Het minimum aantal woorden wil ik bij 150 leggen, dit kan verhoogt of verlaagd worden als ik hiermee mensen voor hun hoofd stoot. Als je graag langere posten schrijft dan ga vooral je gang, ik vind dat soms ook prettig, maar ik wil ook niemand verplichten om boekwerken te schrijven. Ik hoop dat iedereen zelf een beetje in kan schatten of hun post te kort of te lang is in vergelijking met diegene waar je op dat moment mee meet.
    Verder:
    - Geen eendagsvliegen, bedenk je alsjeblieft goed of je tijd hebt. Ik verwacht niet van je dat je echt iedere dag online komt, en ik vind het prima als je een drukke week op school hebt maar meld dit
    - 16 + graag onder een spoiler.
    - Geen perfecte personages. Imperfecte personages maken een RPG leuk.
    - Zonder overleg bestuur je niet een ander personage
    - Maximaal twee personages, maar houd deze dan beide actief.

    Zoiets.

    Ik ga zo het rollentopic alvast aanmaken maar door drukte met school wil ik het speeltopic pas volgende week aanmaken. (:

    Enface schreef:
    (...)

    Ik ben niet van plan hele drastische regels in te stellen. Het minimum aantal woorden wil ik bij 150 leggen, dit kan verhoogt of verlaagd worden als ik hiermee mensen voor hun hoofd stoot. Als je graag langere posten schrijft dan ga vooral je gang, ik vind dat soms ook prettig, maar ik wil ook niemand verplichten om boekwerken te schrijven. Ik hoop dat iedereen zelf een beetje in kan schatten of hun post te kort of te lang is in vergelijking met diegene waar je op dat moment mee meet.
    Verder:
    - Geen eendagsvliegen, bedenk je alsjeblieft goed of je tijd hebt. Ik verwacht niet van je dat je echt iedere dag online komt, en ik vind het prima als je een drukke week op school hebt maar meld dit
    - 16 + graag onder een spoiler.
    - Geen perfecte personages. Imperfecte personages maken een RPG leuk.
    - Zonder overleg bestuur je niet een ander personage
    - Maximaal twee personages, maar houd deze dan beide actief.

    Zoiets.

    Ik ga zo het rollentopic alvast aanmaken maar door drukte met school wil ik het speeltopic pas volgende week aanmaken. (:


    Sorry, maar dan ga ik niet mee doen. Dit gaat tegen mijn RPG-mentaliteit in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Sorry, maar dan ga ik niet mee doen. Dit gaat tegen mijn RPG-mentaliteit in.


    Mag ik, puur uit nieuwsgierigheid, vragen wat jouw 'RPG-mentaliteit' is?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Klinkt leuk c:


    Happy Birthday my Potter!

    Helaas! Ik zou ook wel weten wat je niet aanspreekt eigenlijk (:
    Gezellig Starlord.

    Quick question, zien jullie gedeelde kamers zitten of ieder een eigen kamer? Het voordeel van een gedeelde kamer vind ik persoonlijk dat er wat meer contact is. En in geval van een gedeelde kamer, hoeveel per kamer?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 20:20 ]

    Een gedeelde kamer zou fijner zijn omdat, zoals je het zelf al zegt, er meer contact is. Geen idee hoeveel per kamer..


    16 - 09 - '17