• Hey!
    Is er animo voor een studenten RPG? Kort gezegd zal het verhaal zich afspelen op een campus en alles daarom heen, de studenten volgen ieder hun eigen studie maar komen bij een in een studentenhuis. Er is veel ruimte voor ideeën, aangezien er nog niet een super vaste verhaallijn is. Ik hoop dat er mensen zijn die zin hebben om mee te doen! :)

    Dat soort RPG's spreken me altijd aan. Waarschuw me als je er een begint? :]


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Dat soort RPG's spreken me altijd aan. Waarschuw me als je er een begint? :]


    Yess! Komt in orde (:

    Bwa ja, kan interessant zijn (:


    16 - 09 - '17

    Je zou er een MSV van kunnen maken ^-^
    Dan is een echte verhaallijn niet nodig (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahh ja leuk hoor (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zat te twijfelen of ik hiervan een msv zou openen, maar als jij een studenten rpg zou aanmaken zou ik zeker meedoen. Hoewel ik msv fijner vind c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oh, dat klinkt superleuk. Laat me weten als je begint. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Cenation schreef:
    Bwa ja, kan interessant zijn (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Majikku schreef:
    Je zou er een MSV van kunnen maken ^-^
    Dan is een echte verhaallijn niet nodig (:


    Voor een RPG ook niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah yes super tof dat jullie er ook enthousiast over zijn :) Ik laat het zeker weten!

    Ik heb persoonlijk geen ervaring met een msv dus ik kan er niet echt over oordelen, maar zoals ik het nu even bekeken heb vind ik het minder prettig om in de derde persoon te schrijven en een beetje chaotisch.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Voor een RPG ook niet?


    Oh ik bedoelde meer dat er in een MSV meer gewoon alles kan gebeuren zo gezegd en dat er in een RPG vaak meer een bepaalde verhaallijn is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Enface schreef:
    Ah yes super tof dat jullie er ook enthousiast over zijn :) Ik laat het zeker weten!

    Ik heb persoonlijk geen ervaring met een msv dus ik kan er niet echt over oordelen, maar zoals ik het nu even bekeken heb vind ik het minder prettig om in de derde persoon te schrijven en een beetje chaotisch.


    Het voordeel van een msv vind ik dat het voor mijn gevoel veel minder snel dood gaat, doordat de stukjes korter zijn en dus sneller te schrijven zijn, waardoor er vaker gereageerd wordt en het actiever blijft.

    Maar ik begrijp ook dat je liever rpg hebt (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als ik jou was zou ik er wel een iets sterkere verhaallijn aan hangen dan alleen maar 'studenten op campus'. Anders denk ik dat een RPG al snel dood zal vallen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Amphrobia schreef:
    (...)

    Het voordeel van een msv vind ik dat het voor mijn gevoel veel minder snel dood gaat, doordat de stukjes korter zijn en dus sneller te schrijven zijn, waardoor er vaker gereageerd wordt en het actiever blijft.

    Maar ik begrijp ook dat je liever rpg hebt (:


    Aha op die fiets! Nu hoop ik ook natuurlijk dat dit een RPG wordt die een lange levensduur krijgt, maar ik denk dat het ook mogelijk moet zijn in rpg vorm! Verder wil ik niemand verplichten om hele boekwerken te schrijven maar gewoon een tussenweg daarin zodat het spontaan blijft maar wel diepgang heeft.

    --
    Een betere verhaallijn vindt ik prima, maar ik wilde eerst weten of er interesse was!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 23:16 ]

    Falahee schreef:
    Dat soort RPG's spreken me altijd aan. Waarschuw me als je er een begint? :]


    Starve the ego, feed the soul.