• Ik weet niet of het echt een klacht te noemen is, maar ik begin me er matig aan te irriteren en volgens mij ben ik niet de enige. Ik heb het namelijk over dit;


    klik voor groter

    Stories gezocht. Hoe vaak kom je dit wel niet tegen wanneer je op actieve topics zit (en dan heb ik het over de niet GM en de GM die het niet uitgezet hebben). Sinds ik zelf geen GM meer ben zijn dus ook die opties weer aangezet waardoor ik alles weer zie. Ik ben al een tijd geen GM meer en het valt mij gewoon heel erg op dat er zoveel topics zijn gemaakt door mensen die stories zoeken.
    Is het dan zo moeilijk om even in een van de andere topics te gaan kijken voor je er zelf een aanmaakt? Want in meer en deels van die topics staan dezelfde verhalen.

    Ik weet niet of hier wat aan gedaan kan worden (buiten een GM nemen om) of dat we het gewoon moeten negeren. Maar het is niet leuk als je even tussen de actieve topic snuffelt en je bijna een volledige pagina krijg waar dit soort topics staan.

    Groetjes.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 13:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dit wat je nu ziet is iemand die graag haar story wil promoten en daarmee alles gebumpd heeft....


    ©1998

    Vladimir schreef:
    Dit wat je nu ziet is iemand die graag haar story wil promoten en daarmee alles gebumpd heeft....


    Oh dat is ook erg vervelend. Maar ik zie het wel vaker gebeuren hoor, dus het ligt niet alleen aan dit moment.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Op zich zou het probleem helemaal niet zo groot zijn als er niet soms een user langs zou komen die één post neemt en die in zoveel mogelijk topics plakt. Daardoor komen ook story gezocht topics van letterlijk maanden geleden weer tussen de actieve topics te staan, terwijl daar meestal toch al niemand meer naar kijkt. En inderdaad, zo krijg je ook allemaal topics met dezelfde inhoud, helaas, omdat mensen zich vaak ook nog eens niet of bijna niet aan de eisen houden die de topic maker gesteld heeft (of die eisen gewoon veel te vaag zijn).

    Maar goed, er is natuurlijk wel al die regel dat één persoon maar vijf keer binnen acht uur een creatie mag promoten in dat soort topics, dus als je meer topics gebumpt ziet worden door één persoon, kun je dat melden.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 13:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Majikku schreef:
    (...)

    Oh dat is ook erg vervelend. Maar ik zie het wel vaker gebeuren hoor, dus het ligt niet alleen aan dit moment.


    Zo erg als het nu is heb ik het nog niet vaak gezien, maar is is inderdaad wel vaak dat er veel van deze topics zijn. Ik vraag me af waarom er zoveel van zulk soort topics moeten zijn.


    ©1998

    Ik vind het ook irritant, vooral omdat ze ook tussen mijn Topics staan, daar ik er eeuwen geleden op gereageerd heeft.
    Maar ik denk niet dat je hier iets tegen kunt ondernemen. Dit is gewoon iemand geweest die een groot aantal (oude) topics heeft gebumpt. Er wordt waarschijnlijk niet veel op gereageerd, dus ik denk dat het zometeen wel weer naar beneden zakt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als je ziet dat er ineens veel 'Stories gezocht' topics zijn gebumpt, mag je dat natuurlijk altijd aan een moderator melden. (:
    Het enige wat ik je kan aanraden is om een GM te nemen en de reclametopics eruit te filteren. Naast het goldmembership en het melden is er namelijk niet veel meer te doen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 13:52 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vladimir schreef:
    (...)

    Zo erg als het nu is heb ik het nog niet vaak gezien, maar is is inderdaad wel vaak dat er veel van deze topics zijn. Ik vraag me af waarom er zoveel van zulk soort topics moeten zijn.


    Ik vind het zelf wel meevallen hoeveel er zijn, hoor. Ik denk dat er nog geen topic per week komt waarin iemand om story's vraagt. Het is gewoon hinderlijk dat iemand de topics van maanden geleden bumpt, want zo lijkt het alsof er heel veel zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meereen schreef:
    Als je ziet dat er ineens veel 'Stories gezocht' topics zijn gebumpt, mag je dat natuurlijk altijd aan een moderator melden. (:
    Het enige wat ik je kan aanraden is om een GM te nemen en de reclametopics te filteren. Naast het goldmembership en het melden is er namelijk niet veel meer te doen.


    Is het niet een beetje lullig om iemand te "verklikken"?

    Ik bedoel kun je dan niet beter zelf even iemand op de regels wijzen als je het weer, want ik heb wel gekeken wie er zo aan het bumpen was, maar ik voel me nu niet echt geroepen om nu te gaan vertellen wie het is...

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 13:53 ]


    ©1998

    Dus dan zou ik in feite nu die user moeten melden of het desbetreffende topic?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cyrith schreef:
    Ik vind het ook irritant, vooral omdat ze ook tussen mijn Topics staan, daar ik er eeuwen geleden op gereageerd heeft.
    Maar ik denk niet dat je hier iets tegen kunt ondernemen. Dit is gewoon iemand geweest die een groot aantal (oude) topics heeft gebumpt. Er wordt waarschijnlijk niet veel op gereageerd, dus ik denk dat het zometeen wel weer naar beneden zakt.


    wat was dit ookalweer

    Majikku schreef:
    Dus dan zou ik in feite nu die user moeten melden of het desbetreffende topic?


    Ik hoop niet de topics voor je, dat zijn er namelijk 14


    ©1998

    Vladimir schreef:
    (...)

    Ik hoop niet de topics voor je, dat zijn er namelijk 14


    Hahah echt eh, dan ben ik wel even bezig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Majikku schreef:
    (...)

    Hahah echt eh, dan ben ik wel even bezig.


    O en ik zie ook nog in de shoutbox een link naar het filmpje zonder beschrijving van de link, dat mag toch ook niet? Vergeet die dan ook niet. XD


    ©1998

    Vladimir schreef:
    (...)

    O en ik zie ook nog in de shoutbox een link naar het filmpje zonder beschrijving van de link, dat mag toch ook niet? Vergeet die dan ook niet. XD


    Haha jij vist er gewoon naar :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Majikku schreef:
    (...)

    Haha jij vist er gewoon naar :Y)



    Ha niet echt ik kwam het toevallig tegen, behalve het feit dat ze 14 keer gepost had, dat wilde ik gewoon weten.


    ©1998