• hoi hoi,
    Over een paar maanden is er een concert van Kodaline in Groningen. Daar wil ik heel graag heen, alleen is er een probleempje. Niemand in mijn vriendengroep houdt echt van hun muziek. Mijn lieve vadertje bood al aan om mee te gaan als ik niemand zou vinden, maar ik heb toch liever iemand van mijn eigen leeftijd.

    Is er misschien iemand die naar het concert wil, maar ook niemand heeft om samen mee te gaan? Laat het even weten, misschien kunnen we samen gaan. Want met z'n tweeën (of meer natuurlijk) is alles leuker :)
    Misschien kunnen we dan ook een keer meeten in Groningen, zodat het niet voelt als twee random vreemdelingen die toevallig naar hetzelfde concert gaan.
    xx Anne

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 19:05 ]

    Ik ken kodaline niet, maar ik ga er vanavond wel even naar luisteren. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik ken kodaline niet, maar ik ga er vanavond wel even naar luisteren. (:


    Tialdia, foei! Soundtrack van TFIOS. ^^



    Had ik in Nederland gewoon, was ik graag mee geweest! Jammer genoeg is het niet echt mogelijk. :')
    Ik hoop dat je iemand vindt.(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind All I want altijd zo'n machtig mooi nummer. <3 Groningen is wel echt een verrekt eind tuffen helaas. Wel super gaaf dat je erheen gaat!


    She's imperfect but she tries

    Kodaline is gaaf! Maar helaas is het een beetje ver weg voor mij en heb ik het een beetje erg druk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen. :'(
    Misschien iemand anders die het wel leuk lijkt? (en een beetje in het noorden woont)

    Oh MY GOD Echt? Ik dacht toen nog; oh wat een goede zanger(s). c: Ik ga meer van hun opzoeken. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha ja doe maar. Ik vind hun muziek echt gewoon geweldig (: