• Ik ben dus op zoek naar iemand die goed overweg kan met GIFs en zo vriendelijk zou willen zijn om voor mij iets te maken.

    ik zou graag

    deze blaadjes hebben maar dan met daaronder la douleur exquise en niet dat andere.

    Het moet niet precies zijn zoals ik het hierboven heb beschreven maar gewoon iets dat mooi is en het liefst met blaadjes die vallen of wegwaaien (met mooie herfstkleuren)


    zoiets is dus ook ideaal of moest je zelf nog een mooie gif hebben is dat ook prima.

    Dus eigenlijk gewoon een mooie gif van blaadjes met dan daarop la douleur exquise. Het lettertype maakt niet echt uit.
    Misschien (maar ik heb geen idee of dat kan) zou het mooi zijn moest je de letters van la douleur exquise hebben met dan die blaadjes als letters.
    Dus dat je door middel van zo een plaatje de letters kan lezen. (echt een vage uitleg maar misschien begrijpt iemand het)
    Het maakt eigenlijk allemaal niet zo veel uit.
    Dus laat die creatieve breinen maar werken en hopelijk komen er leuke ideetjes uit die ik kan gebruiken.
    Alvast bedankt :)



    Ik heb dit nodig voor een verhaal van mij dus als je geluk hebt komt je afbeelding bij mijn verhaal

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 18:12 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Bedoel je de letters op een witte achtergrond en dat de letters dan zijn ingevuld door die blaadjes?
    Of bedoel je meer de blaadjes gif en dat de letters een soort van uitspringen? hopelijk heb ik het een beetje duidelijk verwoord


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    Bedoel je de letters op een witte achtergrond en dat de letters dan zijn ingevuld door die blaadjes?

    Ja precies dat bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 18:14 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    @SergeantCalhoun
    Maar het mag eender wat zijn, wat ik hierboven heb beschreven is enkel waar ik aan dacht. Als er mensen zijn die een ander creatief en leuk idee hebben om mijn story een beetje aantrekkelijk te maken mag dat natuurlijk ook.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb dit, misschien probeer ik zo nog eens om je idee met die letters te doen, maar tot nu toe vind ik geen manier om dat te doen zonder dagen bezig te zijn ;/


    Klik voor groter!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 21:14 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    Ik heb dit, misschien probeer ik zo nog eens om je idee met die letters te doen, maar tot nu toe vind ik geen manier om dat te doen zonder dagen bezig te zijn ;/


    Klik voor groter!


    Wow alvast super hard bedankt! Ik vind het echt mooi :p


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Het gaat me niet lukken met die letters, want telkens als ik een letter eruit weet te knippen wordt die plots zwart-wit O.o


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Maakt niet uit hoor ik ben al enorm blij dat je die andere hebt gemaakt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is dit ongeveer wat je bedoelde met die letters? (:
    Dit is maar een voorbeeld. Ik kan ook een ander lettertype nemen, maar het is wel handig als de letters vrij dik zijn omdat je dan natuurlijk meer van de gif ziet. De achtergrond is bij deze gifs transparant, met maar een dun randje zwart of wit (alleen zie je dat witte op het forum niet zo goed) om de letters, maar ik kan ook de hele achtergrond met een kleur vullen of het randje weglaten, als je wilt.


    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 22:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Is dit ongeveer wat je bedoelde met die letters? (:
    Dit is maar een voorbeeld. Ik kan ook een ander lettertype nemen, maar het is wel handig als de letters vrij dik zijn omdat je dan natuurlijk meer van de gif ziet. De achtergrond is bij deze gifs transparant, met maar een dun randje zwart of wit (alleen zie je dat witte op het forum niet zo goed) om de letters, maar ik kan ook de hele achtergrond met een kleur vullen of het randje weglaten, als je wilt.




    Ja bedankt zoiets bedoelde ik zoals die onderste met dat wit.
    Alleen misschien een ander lettertype als dat kan maar verder echt super hard bedankt ik vind het echt leuk.
    Of als je zelf een ander idee hebt, mag je dat ook altijd uitvoeren


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Ja bedankt zoiets bedoelde ik zoals die onderste met dat wit.
    Alleen misschien een ander lettertype als dat kan maar verder echt super hard bedankt ik vind het echt leuk.
    Of als je zelf een ander idee hebt, mag je dat ook altijd uitvoeren


    Als je een lettertype noemt, kan ik dat gebruiken. ^^
    Alles wat standaard op een computer zit of wat je gratis kunt downloaden, zoals bijvoorbeeld van dafont.com, is prima.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Coelhand Luke Font
    Florence
    Dominican
    Monofur
    Monofonto

    Ik heb snel even gekeken (deze komen van dafont.com) ze staan ongeveer op volgorde van wat ik het liefst heb en wat minder, maar maakt niet veel uit. Kies maar wat jij denkt dat het best is ^-^


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Coelhand Luke Font
    Florence
    Dominican
    Monofur
    Monofonto

    Ik heb snel even gekeken (deze komen van dafont.com) ze staan ongeveer op volgorde van wat ik het liefst heb en wat minder, maar maakt niet veel uit. Kies maar wat jij denkt dat het best is ^-^


    Ik denk dat je Coalhand Luke Font bedoelde? (:
    Als ik naar Florence zocht, kreeg ik vijf verschillende resultaten, dus heb ik die even overgeslagen. Ik heb het eerste en het derde font uitgeprobeerd. Wat vind je van deze twee? Ik kan het witte randje trouwens ook smaller of breder maken, zeg het maar.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow ik vind het echt prachtig, super hard bedankt!


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Wow ik vind het echt prachtig, super hard bedankt!


    Graag gedaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan