• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk was dat ook de bedoeling omdat Regina haar aan dat meisje deed herinneren (wat was haar naam ook alweer) en ze daarom ook die tape weer wou bekijken. Mijn theorie, maar ik snap niet helemaal waarom we een hele backgroundstory kregen aangezien ik het een beetje overbodig vond, maar ach.


    Dat vond ik net niet. Want nu weten ze toch dat de Snow Queen Emma's pleegmoeder was?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Dat vond ik net niet. Want nu weten ze toch dat de Snow Queen Emma's pleegmoeder was?


    Nee dat bedoelde ik echt niet, want dat is juist cruciale informatie, maar het hele verhaal eromheen. Ik bedoel het hele verhaal over de vriendschap en ik zeg niet dat ik het niet leuk vond ofzo, maar dat ik niet helemaal snap waarom we het helemaal te zien kregen.
    Dus stiekem hoop ik dat die vriendin nog voor komt en dat ze een hekel aan Emma heeft omdat die haar belofte niet gehouden heeft ofzo :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk was dat ook de bedoeling omdat Regina haar aan dat meisje deed herinneren (wat was haar naam ook alweer) en ze daarom ook die tape weer wou bekijken. Mijn theorie, maar ik snap niet helemaal waarom we een hele backgroundstory kregen aangezien ik het een beetje overbodig vond, maar ach.


    Daarbij lijkt het me ook nogal vaag dat Regina Lily is... Aangezien Regina opgegroeid is bij Cora in the Enchanted forest.
    En ik denk dus dat dit misschien nog niet het laatste is wat we van Lily hebben gezien, het zou zo maar kunnen dat de Snow Queen haar nog ergens voor gebruikt... al is dat weer een wat onwaarschijnlijkere wending.

    Over de vriendschap verder snap ik het wel waarom het terug kwam in de aflevering, want deze aflevering ging ook over de relatie tussen Emma en Regina en het feit dat; wanneer je eenmaal het vertrouwen etc. verbroken hebt je het niet terug kan krijgen, zoals dus gebeurde bij Emma en Lily.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 17:30 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Daarbij lijkt het me ook nogal vaag dat Regina Lily is... Aangezien Regina opgegroeid is bij Cora in the Enchanted forest.
    En ik denk dus dat dit misschien nog niet het laatste is wat we van Lily hebben gezien, het zou zo maar kunnen dat de Snow Queen haar nog ergens voor gebruikt... al is dat weer een wat onwaarschijnlijkere wending.

    Over de vriendschap verder snap ik het wel waarom het terug kwam in de aflevering, want deze aflevering ging ook over de relatie tussen Emma en Regina en het feit dat; wanneer je eenmaal het vertrouwen etc. verbroken hebt je het niet terug kan krijgen, zoals dus gebeurde bij Emma en Lily.

    Ik zou het wel leuk vinden als ze Lily er weer terug in brengen. Dus dat de Snow Queen haar jaren lang ergens heeft gehouden en dat ze nu volwassen is. Ik zou zo graag Emma's reactie willen zien op een volwassen Lily.

    04x06:

    Volgens mij heb ik voorspellende gaven als het op ONCE aankomt xD Of het is gewoon zo voorspelbaar.
    Ingrid is bezig met het vormen van de 'blonde squad' en is van plan daarbij iedereen in Storybrooke elkaar te laten uitmoorden zodat alleen zij drie overblijft? That's really twisted...
    Maar waarom zit het me enorm dwars dat Emma precies lijkt op Helga -Ingrid's andere zus, Elsa's tante- ik hoop niet dat het uiteindelijk eindigt in een familiestamboom match-up. al heb ik me ergens altijd wel afgevraagd waar Emma haar lichtblonde haar vandaan heeft, aangezien zowel David als Snow niet echt blond haar hebben.
    En yeay, mijn vertaling van de runen klopte en ik was blij dat ik ook de rest kon vertalen toen het in beeld kwam.
    De bovenste zinnen waren; I have travelled the world near and far
    My search knows no bounds
    my obsession will nog leave me

    En de rest had ik al vertaald.

    Wat vonden jullie van Belle deze aflevering?


    04x07 promo.



    Emma is going magically berserk, Ingrid probeert haar nu tegen haar familie op te zetten met hetzelfde als dat Elsa mee zat.


    Credendo Vides

    De aflevering, tsja. Ik vond het leuk dat we wat achtergrond van Belle kregen, maar waarom waren zij en haar moeder in hemelsnaam boeken aan het redden voor ogers? Ik vraag me inderdaad ook af hoe het nou zit met Helga en Emma, of daar enige familieband tussen zit. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering, het lijkt in de promo alsof Emma net zo op haar magie gaat reageren zoals Elsa in het begin.

    En trouwens, het geval van Marian nog, ik ben er van overtuigd dat ze zal ontsmelten door een act of true love, net zoals in frozen. Dit kan dus bijvoorbeeld ook daar haar zoontje ofzo gebeuren.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    De aflevering, tsja. Ik vond het leuk dat we wat achtergrond van Belle kregen, maar waarom waren zij en haar moeder in hemelsnaam boeken aan het redden voor ogers? Ik vraag me inderdaad ook af hoe het nou zit met Helga en Emma, of daar enige familieband tussen zit. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering, het lijkt in de promo alsof Emma net zo op haar magie gaat reageren zoals Elsa in het begin.

    En trouwens, het geval van Marian nog, ik ben er van overtuigd dat ze zal ontsmelten door een act of true love, net zoals in frozen. Dit kan dus bijvoorbeeld ook daar haar zoontje ofzo gebeuren.


    [Because books are important (cat)
    Ik vind het echt jammer dat er zo ontzettend veel aandacht wordt besteedt aan het verhaal van Frozen aangezien in de andere seizoenen er ook nog wat andere verhaallijnen doorheen liepen. Ik vond het stuk met Belle wel leuk, maar ik vind het verhaal van de Snow Queen en Elsa gewoon niet zo interessant. Maar gelukkig duurt het alleen de helft van het seizoen en krijgen we daarna Regina en Henry die op zoek gaan naar de schrijvers, waar ik heel veel zin in heb.
    En het Outlaw Queen momentje (: Ik ben het er ook mee eens dat het een act of true love zal zijn en het zou echt heel lief zijn als dat haar zoontje zou zijn want die vind ik echt enorm schattig



    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    04x08 duurt trouwens twee uur lang x) Dus niet de komende, maar die daarna. 16 nov.

    En ik moest zo hard lachen toen hij in beeld kwam

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 19:21 ]


    Credendo Vides

    Ik vond Belle wel toffer deze aflevering, ze nam weer eens wat meer actie (:
    En toen ze naar de icetruck van de Snow Queen zochten vond ik het wel jammer dat ze Ruby niet hadden gevraagd, die had dat met haar wolvenneus misschien wel sneller gevonden ;p
    Anyway, ik vond het wel een toffe aflevering ^^
    Oaken was gewoonweg geweldig (: Benieuwd of ze Anna nog gaan vinden...
    En ik ben echt benieuwd operation Mongoose, maar tjah, eerst nog het probleempje met de ice queen oplossen


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Chandler schreef:
    De aflevering, tsja. Ik vond het leuk dat we wat achtergrond van Belle kregen, maar waarom waren zij en haar moeder in hemelsnaam boeken aan het redden voor ogers? Ik vraag me inderdaad ook af hoe het nou zit met Helga en Emma, of daar enige familieband tussen zit. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering, het lijkt in de promo alsof Emma net zo op haar magie gaat reageren zoals Elsa in het begin.

    En trouwens, het geval van Marian nog, ik ben er van overtuigd dat ze zal ontsmelten door een act of true love, net zoals in frozen. Dit kan dus bijvoorbeeld ook daar haar zoontje ofzo gebeuren.


    Nog één familieband en ik ga huilen. Hook zei al 'everyone is related'


    Rest in Peace, Son of Gondor

    DreamerN schreef:
    04x08 duurt trouwens twee uur lang x) Dus niet de komende, maar die daarna. 16 nov.

    En ik moest zo hard lachen toen hij in beeld kwam



    Hij is hilarisch, haha. En dat stemmetje klopte ook. Dank u schrijvers. En dat geldt ook voor Belle. Ik was echt blij dat ze zich weer een beetje ging gedragen als haar oude zelf en hopelijk gaat ze zichzelf nog helemaal bewijzen, want ze is duidelijk een held. Dat heeft ze al eerder bewezen. En vond het ook wel goed van der dat ze Rumple extra schuldgevoel gaf, want die had nu tenminste de ballen om de Snow Queen echt de confronteren. Dat mens is echt vaag. Volgens mij zou ze Emma en Elsa nog bevriezen en als bevroren standbeelden neerzetten om samen met ze te kunnen zijn. I mean, de hele stad verwoesten door iedereen tegen elkaar op te zetten? Like, alsof Emma en Elsa dan van haar zouden gaan houden of zo. Of wil ze dan weer met hun geheugen knoeien? Vraag mij daardoor eigenlijk ook wel af wat ze in vredesnaam met Anna heeft gedaan, want het lijkt mij sterk dat die al vet lang in een cel zit...
    Deze aflevering vond ik dus voor het eerst weer een beetje richting de goede kant gaan. De "meh" is veranderd in een "beter". Nu maar hopen dat we de volgende keer ook nog andere leuke karakters wat meer zien naast Belle, zoals Ruby. Die hadden ze er inderdaad wat mij betreft ook wel in mogen gooien.


    Happy Birthday my Potter!

    Ruby, Whale, Mulan, Jefferson, Gepetto, Ashley zijn allemaal personages die ik ook mis bij ONCE nu.
    De Snow Queen manipuleert Emma,zoals in de promo te zien is, dus ik ben benieuwd wat daaruit komt.
    En Regina had Belle ook voor een hele lange tijd in een cel gevangen, dus de snow queen kan best hetzelfde hebben gedaan met Anna, maar dan onder een anti age spell of zo xD Anders is die nu ook al een mooi besje van +- 40+ xD


    Credendo Vides

    "Captain Guyliner" :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Raad eens wie er in 04x07 voorkomen? (;




    Maar ik zit even met één ding... Ashley heeft een dochter gekregen een hele lange tijd geleden, ook in ONCE tijd... Dan moet dit wel een nieuw kind zijn, anders zou het nooit kunnen kloppen.
    En Aurora is ook zo schattig met haar baby (: En de baby in het Mickey Mouse outfit :3


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Raad eens wie er in 04x07 voorkomen? (;



    Maar ik zit even met één ding... Ashley heeft een dochter gekregen een hele lange tijd geleden, ook in ONCE tijd... Dan moet dit wel een nieuw kind zijn, anders zou het nooit kunnen kloppen.
    En Aurora is ook zo schattig met haar baby (: En de baby in het Mickey Mouse outfit :3



    O my goodnesss zoo schattig!!!