UGH!!!! Ik haat Rumpel in deze aflevering! Ook al is hij heerlijk bad ass, hij is verkeerd bezig zich tussen mijn OTP te begeven en eerst Emma proberen te 'vermoorden' en dan trekt hij het hart van Killian uit zijn borst
EN het feit dat zijn hart bright red is zonder enig zwart stipje wat erop wijst dat hij een goed persoon is.
En het voicemail bericht van Killian heeft mij vermoord met feelings.
Wie denken jullie dat hij gaat gebruiken om in de hoed te 'stoppen'? Mijn gevoel gaat richting Elsa... Want het moest toch iemand met light magic zijn?
OutlawQueen heeft wat dat betreft wel een mooie aflevering, zij zijn echt zo cute~!
En zagen we daar een true loves regenboog/ white magic cirkel bij Emma en Elsa, zij zijn echt als zussen, maar dat betekend nu dus dat Ingrid inderdaad heeft wat ze wilde...
Eigenlijk begin ik elke aflevering meer van haar te houden als personage, zij is ook echt weer zo'n voorbeeld van 'Evil isn't born, it's made.' en de emotie die ze toont wanneer er iets gebeurd met Elsa of Emma ontroert me ergens wel, ze houdt van hen en doet wat nodig is om hen bij elkaar te brengen.
Al resulteert dat in de verkeerde dingen.
Haha, Wolverine, Dr. Seuss (': I love all these little easter eggs.
Haha, Will met zijn alcohol als Lunch & Diner en Robin is nu onderdeel van 'operation Mongoose'
En het is nu toch haast wel zeker dat de sorcerer de schrijver van het boek is, want hij weet dingen
Zoals de apprentice zei.
UGH, asdfghjkl... Ik moet het eerst even allemaal verwerken voor ik hier verder allemaal over kan praten.