I KNOW IT!!!!! De snow queen is gewoon een pleegmoeder van Emma! Maar ergens wel apart dat ze die camera gewoon mee heeft genomen, of hadden ze ingebroken in het zomerhuis van de "ouders" van Lily? Maar dan nog.
Sommigen denken dat Lilith nog terug komt... Zelf ben ik er ook wel benieuwd naar of ze daar nog verder op in gaan.
Haha en die scene bij de Vault toen Emma en Elsa in de auto daar aankwamen was het donker en toen Emma naar buiten kwam was het donker en ze was daar binnen voor.. Like 5 minuten?
I love Will, hij blijft echt één van mijn favorieten dit seizoen, net zoals hij dat in OUATIW was.
CS was zo uberschattig in deze aflevering *O* De scene op het eind is ook echt asdfghjkl, je kan echt merken dat Emma zich helemaal voor hem openstelt, want ze zou echt niet zomaar aan iedereen die tape laten zien of de inhoud van het doosje met prullaria, etc. en ook deze scene was eigenlijk zo normaal maar zo supercute:
Oe, de spiegel van de snow queen komt eraan...!
Hoe denken jullie trouwens over Elsa? Zelf weeg ik het nog een beetje af, ik vind haar personage wel cool, alleen ze is wel heel eentonig...
En de Emma en Regina scenes waren ook idd super, vooral die laatste waarin Emma dus opbiechtte dat ze vrienden wilt worden met Regina en dan de reactie van Regina (':
David mentioning Asgard schoot ook echt bij me binnen, want het ziet er inderdaad naar uit dat we richting Noorse Mythologie gaan, met de gehele ice monster viking en de hamer van Thor bij Rumpel in de winkel... Hopelijk zijn dat dan niet de Marvel superheroes (Waar ik ook van hou, maar niet in OUAT), want dit is en blijft een serie over fairytales, legendes en mythen, geen superheroes.
Wel jammer dat we geen Henry werkend in de Pawn shop zagen of ook maar iemand anders buiten Emma, Regina, Killian, David, Snow Queen, Mary Margaret, Elsa en de snow queen om, ja, dat minuutjes met Belle in de achtergrond