Ik vond het een fantastische aflevering. De scenes met Rumple voelde als vanouds en waren gewoon echt geweldig. Het hele team gedoe met Hook is erg apart, vanwege hun geschiedenis samen, maar wel leuk. Ben benieuwd tot welk hoogtepunt dat zal brengen voor beide heren en hun relaties. Wel echt ontzettend jammer en teleurstellend dat Henry alleen maar bij Rumple wilt werken om zo informatie los te peuteren voor Regina, en niet vanwege de family-bonding.
Ik vond Emma er echt niet uit zien op die date, maar dat is misschien ook doordat we altijd het compleet tegenovergestelde van haar verwachten.
Regina krijgt tot nu toe wel weinig scenes. Of ligt dat aan mij?
Ik ben er toch niet helemaal 100% van overtuigd dat Hook's hand helemaal niks met zijn oude persoonlijkheid te maken heeft. Rumple zei wel dat hij het verzonnen had, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd. Af en toe had hij weer van die duistere terugvallen leek het.
Will Scarlet. Geweldig! Ik heb Once Upon A Time in Wonderland niet gekeken, maar ik vind zijn personage wel heel leuk! Ik zie wel dat op Tumblr veel fans nog al ontdaan zijn door het feit dat hij zei dat die pagina van het boek niks voor hem betekende, terwijl hij wel een happy ending kreeg met Ana? Maar goed, zoals ik al zei heb ik de spin-off niet gezien.
Mijn favoriete quote van deze aflevering was absoluut:
"If you go after my love… You will surely lose yours.
You threatened my marriage, tried to destroy the only light in my life.
And for that you will owe me as long as you live."
Als iemand die Hook totaal niet leuk vind, hoop ik eerlijk gezegd ook wel op wat spanningen en rivaliteit tussen Hook en Rumple.