• Ja, Q is nogal erg sloom op mijn computer.
    Eerst dacht ik dat het eraan lag dat ik teveel pagina's open had, maar ik heb al meerdere keren gehad dat alleen Q open staat en verder geen énkel ander programma/site open, dat 'ie onwijs sloom was en het echt veel te lang duurde eer hij op een pagina was. En scrollen gaat niet eens want dat duurt ook uren eer het beeld naar beneden is gegaan.
    ik heb er echt alleen last van op Q want andere sites kwam ik gewoon gebruiken zoals moet.

    Ik heb dit ook via mijn telefoon geplaatst want de site liet het niet toe op mijn computer. :')

    Huh, raar. Ik heb er zelf geen last van namelijk. Staat er niets belastends op je computer?


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    Huh, raar. Ik heb er zelf geen last van namelijk. Staat er niets belastends op je computer?

    Hoe bedoel je? Haha

    Ik heb er de laatste tijd ook last van.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb er geen last van, en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet weet hoe je het op zou moeten lossen. Zijn er veel andere mensen die hier ook last van hebben?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 10:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Insert_Name schreef:
    Huh, raar. Ik heb er zelf geen last van namelijk. Staat er niets belastends op je computer?


    Queer zijn is gewoon alles

    Scribe schreef:
    Ik heb er de laatste tijd ook last van.


    Daarom zit ik altijd mobiel, omdat het gewoon niet meer gaat via de laptop.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 10:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Scribe schreef:
    Ik heb er de laatste tijd ook last van.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *steekt hand op*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scribe schreef:
    Ik heb er de laatste tijd ook last van.

    Fijn dat het niet aan mijn laptop ligt als meerdere er last van hebben haha :')

    Nonno schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? Haha


    Dingen zoals virusen, ongewenste extensies, grote programma's, dat soort dingen.

    Edit: Als anderen er ook last van hebben, zou ik het niet weten :c

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 12:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)

    Dingen zoals virusen, ongewenste extensies, grote programma's, dat soort dingen.

    Edit: Als anderen er ook last van hebben, zou ik het niet weten :c


    Nee, bij mij is het gewoon zeer traag. Net zoals je een pc van 2005 zou pakken.
    Maar als ik dan bv facebook of girlscène open, gaat hij wel vlot.
    En het ligt niet aan chrome. Bij explorer heb ik dit ook, eveneens bij opera en firefox. - bij opera kan ik mezelf niet eens inloggen en bij firefox kan ik de startpagina niet eens laden. Dan staat er: firefox kan de server niet vinden.
    Heel raar, want via mijn iPod lukt dit dus wel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vannacht om half vier deed de site het helemaal niet, hehe.
    En nu is hij - zeker op de computer - nog steeds traag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Novoselic schreef:
    *steekt hand op*


    wat was dit ookalweer

    Nergens last van. -klopt af op het hout


    "Ignite, my love. Ignite."