De jongens - en Sunset - waren bang geweest dat ik geheugenverlies zou hebben, maar dat was niet het geval. Tenminste, ik was hén niet vergeten. Maar toen ze me vertelde dat ik ontvoerd was, wist ik daar niets meer vanaf. En dat frustreert me. Want ik heb inderdaad een gat in mijn geheugen, en dat is eng. "Luke?" Ashton komt de hotel kamer binnen. Ik duw mezelf op mijn ellebogen overeind en kijk hem aan. "Ik - ik kwam even kijken of het goed ging..." mompelt hij. Ik ga zitten en kijk hem aan. "Ash, ik ben geen klein kind meer." zeg ik. Ashton grinnikt en gaat op de rand van mijn bed zitten. "Weet ik Lukey. We zijn gewoon -" "bezorgd, ik weet het Ash." zucht ik vermoeid. Hij knikt en kijkt naar de grond. "Herinner je je al iets?" Ik schud mijn hoofd. Ik bijt op mijn lip. "Het komt wel terug, Luke." zegt Ashton. Ik kijk op. "Hoe weet je dat? Ik heb een fucking gat in mijn geheugen Ash! Wat als het niet meer terug komt?!" roep ik nu uit, toch wel angstig. De tranen branden achter mijn ogen. "Hey, het komt terug. Echt." zegt Ashton kalm. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. Dan laat hij los en gaat hij op zijn eigen bed zitten. "Waar is Sunset heen?" vraag ik dan. "Naar huis." zegt Ashton. "Oh, oke." Ashton kleed zich uit tot zijn boxer, en gaat dan onder zijn dekens liggen. Ik ga ook weer onder de dekens liggen en probeer te gaan slapen. Maar ik ben bang dat er ineens iemand in de deuropening zal staan. En dat terwijl ik niet eens weet wat er is gebeurd. "Ash?" vraag ik zachtjes. De jongen humt wat. "Wil je... Wil je bij mij in bed, ik ben bang..." zeg ik nog zachter. Ashton draait zich om en kijkt me aan. "Tuurlijk." zegt hij glimlachend. We hebben al zovaak met de andere jongens samen geslapen. En nu heb ik het gewoon even nodig. Ashton kruipt onder mijn dekens en gaat achter me liggen. Ik voel zijn buik tegen mijn rug en zijn armen om me heen. Ik doe mijn ogen opnieuw dicht en voel mezelf ontspannen als Ashton zacht met zijn duim over mijn schouder wrijft.
Dit is een stukje uit mijn story Unpredictable.