• Wel ik heb een paar maanden geleden een meisje leren kennen via netlog en we zijn nu echt supergoed bevriend geworden. We kunnen echt over alles praten en ze is mijn beste vriendin geworden. Nu mijn vrienden lachen mij enorm hard uit en zeggen dat ik geen bf met haar kan zijn omdat ze in Gent woont - ik woon zelf in antwerpen dus dat ligt nog al ver uit elkaar -
    Ze zeggen ook dat als we zouden afspreken we over niets zouden kunnen praten. Nu heb ik met dat meisje gebroken , maar ik mis haar echt want ze was de enige die me echt begreep.
    Moet ik terug gewoon vriendinnen met haar worden en mijn vrienden van school verliezen of haar laten vallen en mijn schoolvrienden niet verliezen ? help ik weet echt niet meer wat ik moet doen.


    There's nothing like us.

    Natuurlijk moet je met haar vriendinnen blijven! Hallo, je laat je bijzondere vriendschap met haar toch niet verpesten door anderen?
    En je hoeft je andere vrienden daar ook helemaal niet over te vertellen. Zolang jij je er prettig bij voelt is het toch prima? (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hmm, dat is een moeilijke situatie.
    Misschien moet je die vrienden van school het tegendeel bewijzen en laten zien dat je daar wel degelijk mee bevriend kan zijn?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zij weten dat toch niet,als je het hun niet verteld. En ik zou gewoon weer contact opnemen en dat uitleggen aan haar.

    Kan je ze niet allebei bevriend houden dan?


    Pop ate my heart.

    xChocoKoekje schreef:
    Kan je ze niet allebei bevriend houden dan?

    nee ze zeiden dat ik moest kiezen tussen haar of hun - & - dat ik met haar toch geen echte vriendschap had. :[


    There's nothing like us.

    Flawless schreef:
    Zij weten dat toch niet,als je het hun niet verteld. En ik zou gewoon weer contact opnemen en dat uitleggen aan haar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HEARTBUCKS schreef:
    (...)
    nee ze zeiden dat ik moest kiezen tussen haar of hun - & - dat ik met haar toch geen echte vriendschap had. :[


    Hmm, wees dan bevriend met haar zonder dat die van school dat weten?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:44 ]

    Phineas schreef:
    Natuurlijk moet je met haar vriendinnen blijven! Hallo, je laat je bijzondere vriendschap met haar toch niet verpesten door anderen?
    En je hoeft je andere vrienden daar ook helemaal niet over te vertellen. Zolang jij je er prettig bij voelt is het toch prima? (:


    None but ourselves can free our minds.

    das moeilijk!!!! ik zou het echt niet weten kan het niet gewoon allebei????


    love is in the air... but i can't fly

    Duude, die vrienden van op school weten dan niks van vriendschap! Mijn beste vriendin woont dicht bij Brussel, terwijl ik er ook ver vanaf woon! Ik heb haar trouwens via Q leren kennen :) Als ze niet snappen (of niet willen snappen), dat jij goed bevriend bent met dat meisje uit Gent, dan moet je goed nadenken of die schoolvrienden wel zo'n goede vrienden zijn.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind je vrienden van school enorm kinderachtig als ze om jouw vriendschap met iemand anders onrust gaan zaaien. Ga voor die vriendin.


    your eyes are like stars in the night.

    Vriendinnen blijven, afstand maakt echt niets uit. M'n beste vriend en een goeie vriendin wonen praktisch aan de kust en ik in de buurt van Brussel.

    Je moet echt wel vriendinnen met haar blijven. Die kids van je school kunnen echt niet voor je bepalen of jij vrienden met haar bent of niet. Vrienden op afstand zijn juist de beste vrienden. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarom zou je je andere vrienden verliezen als je bevriend bent met haar? Het is niet aan hun om te beslissen met wie je om gaat :8


    -