• Omdat ik zo druk bezig ben om geld in te zamelen voor mijn rit de Mont Ventoux op (velen van jullie hebben het topic wel gezien en sommige lieverds zelfs een donatie gedaan), dacht mijn moeder me een handje te helpen en engeltjes te breien met een leuke boodschap, een soort beschermengeltjes. Natuurlijk zijn ze redelijk duur (15 euro per stuk), maar niemand wilt ze eigenlijk kopen, zelfs familieleden niet, terwijl ze toch erg leuk zijn!



    Ik vind het zo lief van mijn moeder en baal nu echt als een stekker, vooral omdat familieleden zeggen hoe mooi ze zijn geworden of over zichzelf gaan praten als ze het op Facebook zet. (Dan moet je er eventjes bij denken dat deze familieleden behoorlijk wat geld hebben) Nu is ze zo teleurgesteld. ;c

    Edit: We hebben er nu 2 verkocht! En ik mag studentenkorting geven, waardoor ze 10 euro zijn.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Ze zijn echt heel erg mooi!


    26 - 02 - '16

    Awh, die zijn inderdaad echt heel leuk geworden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aw, dat vind ik echt sneu voor je moeder. Ik zag ze gister wel op FB, maar aangezien ik er niet zoveel mee heb (engeltjes etc.) en op het moment geen geld heb, heb ik het dus niet gedaan. Maar alsnog vind ik het sneu voor je moeder, maar ook heel jammer voor jou dat je nu geen geld inzamelt op het moment.
    Ik hoop voor je dat je er snel een paar verkoopt en dat je moeder dan ook weer wat minder teleurgesteld is (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ze zien er echt heel lief uit! Vooral die witte met hoop. Ik snap dat je baalt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik iets meer te besteden had gehad, had ik er best een willen hebben. Ze zijn echt lief^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ze zijn inderdaad ook echt heel leuk. ;3 Vind het ook knap dat ze zoiets kan.

    Maarrr, zojuist heb ik er 2 verkocht aan een vriendin van mijn moeder!


    Your make-up is terrible

    Die zijn echt schattig ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Awwh. Ik vind ze echt lief en schattig en nice! <4 Gelukkig heb je er in elk geval en paar kunnen verkopen! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nah, dat is best wel lullig. Hoeveel heeft ze er gemaakt?

    Ik vind ze wel heel mooi en cute. Geen idee hoe groot ze zijn, maar dit is best wel 15 euro waard, zeker als je weet dat het zelf gebreid is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sandman schreef:
    Nah, dat is best wel lullig. Hoeveel heeft ze er gemaakt?

    Ik vind ze wel heel mooi en cute. Geen idee hoe groot ze zijn, maar dit is best wel 15 euro waard, zeker als je weet dat het zelf gebreid is.


    6, nu. ;3

    Ze zijn niet zo heel groot, ongeveer zo groot als je handpalm.


    Your make-up is terrible

    Ikheb er echt helemaal niets mee, maar het is erg knap gedaan! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je moet ze op marktplaats/etsy/ect aanbieden!(: Daarnaast heeft onze regio een fb groep 'vraag en aanbod' waar je dingen kunt verkopen. Misschien eens kijken of jullie regio dat ook heeft?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Macabre schreef:
    Awh, die zijn inderdaad echt heel leuk geworden.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    Je moet ze op marktplaats/etsy/ect aanbieden!(: Daarnaast heeft onze regio een fb groep 'vraag en aanbod' waar je dingen kunt verkopen. Misschien eens kijken of jullie regio dat ook heeft?(:
    Daarop staan ze ook, maar niemand heeft erop gereageerd, helaas ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Please_Charon schreef:
    Ze zien er echt heel lief uit! Vooral die witte met hoop. Ik snap dat je baalt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."