Laevatein schreef:
(...)
Oh, was jij dat? Ehm, kijk. Ik ben geen professional ofzo. Ik teken gewoon omdat ik het leuk vind en ik krijg ook wel leuke reacties. En als je ècht naar mijn tekeningen van vroeger kijkt, kan je wel degelijk vorderingen zien. Tenminste, dat vind ik zelf. En uiteindelijk is mijn eigen mening het belangrijkst, toch? Tuurlijk vraag ik andere mensen om hun mening, daar ben ik vaak benieuwd naar. Het is altijd leuk om reacties te zien en ook om kritiek te lezen zodat ik weet wat ik de volgende keer zou kunnen verbeteren. En het is verder jouw mening, dus ik accepteer dat gewoon. Niet iedereen in de wereld hoeft mij goed te vinden hoor. :') En daarnaast, het zijn maar tekeningen. Ik zal ook niet naar de kunstacademie gaan ofzo, ik heb niet eens kunst in mijn vakkenpakket. xd Denk niet dat ik nu geïrriteerd of boos ben hoor, ik wilde ook maar even mijn mening geven. Dit is niet bot bedoeld, begrijp me niet verkeerd. (:
Don't worry. Ik zeg dingen misschien wat hard maar ik vind het gewoon vervelend als iedereen zegt dat alles perfect is, terwijl het altijd beter is om te horen dat er sommige dingen verbeterd kunnen worden.
Ik vind dat dit teveel op Q wordt gedaan, gewoon zeggen dat 't mooi is, done.
En als ik dan eerlijk ben, is het meteen blablabla.
Ik heb het anders geleerd en ik moet soon op zoek naar een stage bedrijf. En 8 van de 10 keer krijg je gewoon GEEN reactie terug. Zo van, hoe zou je 't vinden als niemand op dit topic reageert? Dan denk je dat je tekening bad is. Zo gaat 't ook met bedrijven. Ik ga dalijk door hetzelfde heen, het hoort er nou eenmaal bij. Im sorry
I live for the applause, you will die for it.